Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik zat in een meeting met mensen die ik niet ken (mijn nieuwe afdeling). Mijn nieuwe leidinggevende had slecht beeld en geluid en collega’s zeiden dat al tegen haar, maar ze zei best pinnig: ‘daar kan ik nu echt niets aan doen’. Ik heb toen maar een kwartier naar een schokkerig beeld gekeken, zonder geluid en heb dat hele kwartier geknikt. Geen idee waar het over ging.

6 likes

Één airpod kwijt geraakt terwijl ik bijna de hele dag in bed heb gelegen en überhaupt niet buiten ben geweest? :angry:

Dat ik de hele tijd meldingen krijg dat mijn mail niet kan worden opgehaald omdat ik een wachtwoord in moet geven sinds ik mijn iPhone geupdatet heb.

17 likes

Ah Thanks ik was hier net mee aan het kutten maar dit ligt dus niet aan mij!

Heb ik ook! De melding is net zoals de update melding erg opdringerig

1 like

Ja erg irritant. Ik heb de accounts (2) maar verwijderd en opnieuw ingevoerd. Is tot nu toe met 1 gelukt.

ik heb regelmatig kaarsjes (waxinelichtjes) aan in verschillende houdertjes of potjes weet je wel
Maar nu heb ik één potje waarbij elk kaarsje dat ik erin doe, altijd heel gaar opbrandt.
Het lontje wordt op een gegeven moment heel kort waardoor het een heel minuscuul vuurtje blijft. Iemand enig idee hoe dit kan? Echt raar, exact dezelfde waxinelichtjes die ik in mijn andere potjes doe, branden gewoon normaal op dus aan de waxinelichtjes ligt het niet
:rage:

Ja heel irritant, ik heb dit ook! Ik heb maar de Gmail app gedownload zodat ik m’n mail gewoon op hun eigen app kan lezen, dat werkt prima voor nu. Alleen met werkmail kan dat niet dus nu moet ik steeds inloggen op een website die duidelijk niet voor mobiel gemaakt is, irritant :unamused:

Dat komt waarschijnlijk door dat specifieke potje of houdertje. Warmte van een vlammetje verspreidt zich over de beschikbare ruimte dus met een laag breed potje stroomt die warmte anders anders dan met een smalle hoge. En het hangt ook af van het materiaal van het potje; het ene materiaal neemt warmte goed op, het andere niet, soms weerkaatst het de warmte juist terug, soms niet, etc.

1 like

Mijn matras en dekbed zijn nat, omdat ik een wollen spencer over mijn bed had laten drogen. Nu lig ik in een halfnat bed. Yeeeey

Ik vind dit toch zo achterlijk. “Het eten van kip is niet duurzaam en past niet in de maatschappij. Wat kan je als consument doen als je toch kip wil blijven eten?”

Uh toegeven dat het eten van kip voor niets of niemand goed is en dat het echt niet ineens duurzamer of diervriendelijker wordt als je er ~bewust~ over nadenkt. Aan dat “bewustzijn” heb je namelijk precies niks als je er geen acties aan verbindt. Stel je voor dat ze dit zouden inzetten bij een stoppen met roken campagne. “Je mag gewoon blijven roken als je er maar ~bewust~ mee bezig bent! Dan draag je al je steentje bij!”

:roll_eyes:

24 likes

Haha wat was de logica hierachter dan? Door iets op bed te leggen kan het toch sowieso niet drogen?

1 like

Ik heb dit bed, dus ik dacht: laat ik het over de spijlen hangen :sweat_smile:
Het ding is droog, maar mijn bed was dat niet. Kennelijk was het gaan druppen ofzo

1 like

Postzegels zijn tegenwoordig €9.10 voor tien stuks. Dure hobby opeens.

8 likes

Ik zou het dan schappelijk vinden als die postzegelcodes iig iets goedkoper zouden zijn. Dan hoef je de winkel (huur + personeel) niet te betalen maar HELAAS.

4 likes

Van die ‘hersluitbare’ verpakkingen van vleeswaren en kaas voor op brood. Die dat dus 9 van de 10 keer helemaal niet zijn. Of dat ze zo moeilijk open te maken zijn dat je die hele verpakking kapot maakt en die hele plakstrip überhaupt geen zin meer heeft :face_with_symbols_over_mouth:

20 likes

Ja jezus ik ging gister een kaart versturen, ik schrok ervan haha.

1 like

Dat ze bij Zalando hun mails tegenwoordig zo beginnen

:wave: Hallo Lemon

Hooggeachte mevrouw L.E. Mongrab bedoel je.

34 likes

Dat ik iemand 2 uur lang uitleg heb gegeven, en ik net daarvoor een handtekening mocht zetten en DAT JE MIJN FUNCTIE OMSCHRIJVING TOTAAL VERKEERD HEBT. Uitgebreid via de mail voorgesteld door een ander, 2 uur van mijn tijd en het lukt je niet eens even goed op te schrijven wat ik ben?

1 like

Ik snap echt niet waarom PostNL het geld wat ze met de pakketjes verdienen niet in de brievenbuspost investeren. Maak de postzegels goedkoper, kopen meer mensen kaarten, kopen meer mensen postzegels…

Jaaa en nu zal er wel weer iemand zeggen dat het niet zo makkelijk is en dat begrijp ik ook, maar het hoger maken van de prijzen werkt ook niet echt in hun voordeel. Je bent al gauw 4 euro kwijt als je een kaartje wilt versturen

2 likes

Ik was al uit aan het zoeken of ik gehackt was ofzo maar dat was niet. Heb het met 1 hotmail adres heel vaak, 1 live adres minder vaak en gmail helemaal niet. Hopelijk komen ze snel met een update om het te regelen want heel irritant dit