Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Aan dat ik 2 gaatjes heb die gevuld moeten worden
Ik heb deze maand zowat geen loon omdat het hotel bijna leeg is steeds en het kleine beetje is meteen op aan de tandartsrekening

1 like

Keukenpapier, wattenschijfjes

1 like

Wist ze ook je naam? want misschien heeft ze het nummer van iemand wel verkeerd opgeslagen

Gordijnen

3 likes

Ik heb een sjaal in alpacawol en die prikt totaal niet.

Maar ik dacht dat echte wol eigenlijk ook altijd wel pluist of vergis ik me?

1 like

Nee job, droogt vanzelf

Handdoeken. Gastendoekjes

1 like

Dat de meeste mensen de nieuwe Xbox hebben gekocht om met winst door te verkopen. Hoop dat je je nek verrekt.

4 likes

Nee de gastendoekjes zijn weg

22 likes

Zakdoekjes in huis?

1 like

Ja MAAR als ik mijn bad laat leeglopen hoor ik dat in alle afvoeren in huis en dat betekend dat er ergens in een leiding een verstopping zit dus ik durf dat soort dingen niet meer in mn wc te doen (deed ik eerst wel) dus ik heb een andere methode :joy:

Vaak is het ook zo dat je huid even aan wol moet wennen, ik had hier eerder ook last van maar nu ik meer en vaker wol draag heb ik vrijwel geen last meer van. En anders misschien merino wol proberen? Dat is vaak wat minder kriebelig.

1 like

Ik heb gisteren een trui met een beetje wol aangehad en mijn hele hals opengekrabd hele dag :sob:
Ik ga eens zoeken op soorten wol. Merino wol ken ik wel van truien, maar ik zou dat niet mooi vinden voor een sjaal.

1 like

Ik heb geen idee! Hoopte van niet.
@kali dacht ik ook aan, maar je sjaal wordt dan wel dunner natuurlijk doordat je stof weghaalt.

Zo mee eens! En iedereen die wel gaat, kan Ć¼berhaupt gaan omdat het grootste deel van de bevolking juist niet gaat.

Als iedereen nu in een vliegtuig zou stappen zaten we binnen de kortste keren in een lockdown. Vind het een beetje egoĆÆstisch.

2 likes

Maar mijn Instaā€¦ :frowning:
Hoe word ik nou famous? Hashtag Wanderlust

5 likes

Of een kasjmier sjaal?

1 like

Susan & Freek.

30 likes

De neus van Lorelai in Gilmore Girls: A Year In The Life

8 likes

Dat de communicatie met mn nieuwe therapie zo moeizaam en slecht is.