Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Mijn zus is weer zwanger, en ik ben heel blij voor haar hoor, maar ze is serieus uitgerekend in de week van het fucking songfestival. Echt waarom?!?! Fucking waarom haha. Had hem gewoon even een maandje in je broek gehouden voor mij alsjeblieft. Noem me maar egoïstisch, maar dat is serieus de enige levenslange droom die ik heb, en dan kan zij natuurlijk niet werken waardoor ik eigenlijk niet weg kan + als de baby dan geboren wordt moet ik er weer bij zijn etc. Nou ik heb haar echt gezegd dat het me echt niet kan schelen of de wereld in brand staat, er een fucking dodelijke pandemie is, zij ligt te bevallen of desnoods ikzelf lig te bevallen in het Ahoy daar. Het maakt me allemaal geen ene fuck uit. IK. GA. NAAR. HET. FUCKING. SONGFESTIVAL. Zelfs als het gecanceld wordt ga ik alsnog naar het Ahoy om me voor te stellen hoe het had kunnen zijn. Fuck iedereen fuck de hele wereld ik ga hahaha. Zo sorry dat moest eruit :joy:

97 likes

Ik voel deze post! :triumph:

Zou ook echt het songfestival niet missen voor de geboorte van zo’n stomme aardappel.

18 likes

ik gooi nog even wat zout in de wond: bedenk je dat de mogelijkheid er ook nog eens is dat in de komende jaren je mogelijk op de dag van een songfestivalevenement de verjaardag van die kabouter moet vieren.

37 likes

Misschien kun je 3 weken voor de due date lekker veel ananasharten en pittig eten haar kant opsturen om er voor te zorgen dat ze daarvoor bevallen is

8 likes

@Zemraluani @joe Omg ik voel gewoon de songfestival liefde hier. Ik ben zo blij dat jullie mij gewoon snappen en me geen egoïstisch mens vinden :joy: Dat van die verjaardagen besefte ik me ook en ik word serieus zo pissig als ik eraan denk :sweat_smile: Wordt dadelijk ieder jaar mijn songfestival en mijn jaarlijkse songfestival feest gekaapt door dat kind. Echt van alle fucking maanden en weken om te liggen bevallen. Hoe KRIJG je het voor elkaar gewoon?!?!

@MangoMango hahaha goeie tip! Die ga ik zeker onthouden :joy:

6 likes

Iemand zit in de bus z’n nagels te bijten. Het geluid alleen al is verschrikkelijk. Ten tweede waarom kun je niet vijf minuten je mondkapje ophouden

2 likes

Haha love dit. Er is vast wel iets te regelen! Over de verjaardagen: totdat dat kind oud genoeg is om het Songfestival ook fantastisch te vinden zijn die vaak toch wel overdag? En tot die tijd gewoon indoctrineren zodat dat kind alleen Songfestivalverjaardagsfeestjes wil!

4 likes

Ze zijn hier in de buurt gisteren begonnen met heien. Wat een kutgeluid om de hele dag op de achtergrond te hebben

3 likes

ja met je klauwen van m’n songfestival af hoor. zou ook echt niet blij zijn als ik ineens een nichtje of neefje zou krijgen rond die tijd. mijn schoonmoeder is dan (ook) al jarig en toen de finale op haar verjaardag zou zijn heb ik al snel duidelijk gemaakt dat ik haar verjaardag een ander moment zou komen vieren. :joy:

2 likes

Ik heb me nu al 10x uitgeschreven voor een nieuwsbrief maar ik blijf hem ontvangen, volgens mij werkt het afmeldformulier via de site niet. Heb vorige keer gemaild maar kreeg nu WEER een nieuwsbrief. Heb nu gemaild dat ik er helemaal klaar mee ben en of ze me mijn gegevens willen verwijderen. Anders ga ik er ergens melding van maken :)))))))) (dat heb ik overigens niet gezegd)

1 like

Mijn schoonmoeder vierde vorig jaar haar 60e verjaardag op de avond vd finale (die avond dat NL won). Ik had al tegen m’n vriend gezegd dat ik echt echt echt wilde kijken en er waren wel meer mensen die wilden kijken dus het werd gelukkig niet raar gevonden dat we allemaal boven voor de tv zaten. Maar, en dit was zo irritant, elke 15 minuten was er wel weer iemand die een speech voor de jarige moest houden of een nummer moest voordragen en dan moesten we weer allemaal naar beneden komen om dat aan te horen. Ik heb die avond echt een paar zeer hevige interne woede-uitbarstingen gehad.

9 likes

Het idee dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen en dat is meer dan twee weken eerder dan verwacht :-1: En anders heb ik de typische menstruatiekrampen die ik de dag op of voor ik ongesteld word en heeft het een andere reden, wat ook kut zou zijn.

Ik ben weer op ‘ik haat om een vrouw te zijn’-pad vandaag.

2 likes

Misschien voel je je eisprong?

Mijn buurmeisjes zijn al veel te lang een blokfluitduet aan het oefenen. Elke keer als je denkt dat het klaar is vinden ze nieuwe moed geloof ik. Ze zijn redelijk schattig maar dit is toch wel een test

Mijn kleine buurmeisje is buiten aan het spelen op zo’n plastic kutfietsje waarvan de wieltjes natuurlijk voor geen meter draaien, dus dat schaaft de hele tijd over de stenen. Wat een kutgeluid, echt nagels over een schoolbord

Zou ook nog kunnen! Die heb ik nog nooit gevoeld, maar zou best de eerste keer kunnen zijn. Heb wel al vanaf gisteravond buikpijn en ik zit op dag 32 van mijn menstruatie, dus menstruatie is niet uitgesloten helaas.

Ik zat dus al een tijd op een menstruatiecyclus van meer dan 50 dagen, maar ben vorige maand wel weer wat eerder ongesteld geworden. Dacht alleen dat dat eraan lag dat ik een morning after pil genomen en dat ik dus deze maand weer een langere cyclus zou hebben. In principe zou 32 dagen juist top zijn, maar ik haat ongesteld zijn dus elke keer is het weer iets waar ik tegenop zie.

Ik had dat ook met asos en calvin klein, zo irritant. Ik heb ze uiteindelijk maar gerapporteerd als spam, dus nu komt het niet meer in mijn inbox.

1 like

Mijn hele insta verken pagina staat ineens vol met mensen die puisten uitknijpen en neuscorrecties ondergaan :face_vomiting: Waar zijn alle kleren en katten gebleven

De mensen die massaal roepen ‘als je hond blaft bij alleen thuis zijn; gebruik een anti-blaf-band er zijn zonder stroom dan is het niet onvriendelijk’’ (dat is nog steeds onvriendelijk!!)
dat lost het probleem op maar niet de stress van de hond. Ik kan hier echt boos om worden.

2 likes

Singles day

14 likes

Borende buren.

2 likes