Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Mijn Spotify is gehackt en als resultaat zijn er nu een stuk of honderd playlists aangemaakt op m’n account die allemaal 1 liedje bevatten.

En omdat je bij Spotify niet meerdere lijsten tegelijk kan verwijderen moet ik ze allemaal een voor een aanklikken en verwijderen. En dat is niet alles, elke keer als je op delete klikt komt er ook nog eens eerst een ‘weet je het zeker?’ schermpje waardoor het twee keer zoveel werk is

:slight_smile:

33 likes

Dit is zo kut voor jou maar wat een innovatiever wraak actie is dit

24 likes

Mijn slome laptop in combinatie met sloom internet. Ik denk omdat weer veel meer mensen thuiswerken, maar het is zo niet productief om 10 seconden te moeten wachten tot een mailtje zichtbaar wordt in outlook. Normaal ben ik dan echt op stoom met beantwoorden en nu ga ik andere dingen zitten doen.

1 like

Godsamme, ik dacht sour cream and onion amandelen te hebben gekocht, maar ik heb per ongeluk de vanille amandelen gekocht. Bah.

Hahaha sorry. Maar hoe doet iemand zonder zichzelf enorm in de vingers te snijden want al die lijsten maken is toch ook kut

Wat een kut playlist namen ook

1 like

Ik denk dat dit gewoon met een code is gedaan en dat het een of andere hacker kid is die grappig probeert te zijn. Zo’n programmaatje schrijven is niet heel moeilijk, gebeurt ook wel vaker bij andere websites zag ik op Google

Aan het seksistische beleid van Instagram. Zodra er ergens een vrouwentepel zichtbaar is, wordt de foto verwijderd. Ook als het om een informatieve foto over borstkanker gaat. Ik rapporteerde tot twee keer toe dezelfde foto van een man waar zijn ballen bloot op te zien zijn, en Instagram laat het er gewoon op staan. Het gaat mij niet eens om die ballen, het gaat mij om het principe.

36 likes

Nouuu jezus op mijn ‘nieuwe’ werk word best vaak eten gehaald en dan is het normaal dat 1 persoon alles betaald en de anderen dan betalen met tikkies enz.

En ik vind het zo irritant??? Ik heb dus nu 17 euro in totaal nog tegoed en heb ze een betaalverzoek gestuurd direct na de lunch maar die hebben ze nog niet betaald. Zo aso.

Ik wil gewoon mijn geld terug, maar zoveel is het niet natuurlijk dus vind awkward om nog eens te sturen

Stuur nog een keer, zij zijn de aso’s. Jij niet (en misschien zijn ze het gewoon vergeten)

Mijn collega vermeldde vanmiddag even tussen neus en lippen door dat haar zus positief getest is op Corona. Dit wist ze al een dag. Ze zat toen naast me en we hadden al een halve dag samen gewerkt. Ze vroeg zich af of ze zich misschien ook maar even moest laten testen want ze was van de week nog samen met haar zus in bad geweest :triumph:.

Iehl

10 likes

Huuuh?

Waarom ook dat ‘ in bad’ er bij vermelden? Dan had ze toch ook gewoon kunnen zeggen; want ik ben dichtbij mijn zus geweest.

En verder: super aso… maak je je nu zorgen?

1 like

Ja ze vertelde over haar tantes jacuzzi waar ze dan in waren geweest. Ze is nog jong en zal het niet helemaal door hebben allemaal maar ik stress m wel een beetje ja :sweat_smile:. Blijf voor de zekerheid maar binnen

1 like

Zaten ze wel tegelijk in bad? Anders telt het niet heb ik begrepen.

54 likes

Ik ben overgestapt naar een andere internetprovider, mega duur maargoed.
Nu kwam een gappie (maar echt hoor hij belde me steeds en dan was het gewoon hee ik kom vandaag langs. En dan zat ik uhm goedendag met wie spreek ik?) de modem installeren. En hij had te weinig kabel om alles door te trekken dus nu hangt m’n modem beneden in de hal, waar ik keurig 55 mb haal, maar in m’n woonkamer haal ik de 6 mb niet eens!! En een kabel doortrekken vanaf de modem zou in totaal 8 meter moeten zijn dwars door m’n trappenhuis en m’n gang en woonkamer.
En normaal voer ik m’n videogesprekken in kantoor nog eens een verdieping hoger maar daar zal ik al helemaal geen internet meer ontvangen.
Ik heb wel meteen gemaild dus hopelijk fixen ze het snel.
M’n vriend wilde zelf al een glasvezelkabel kopen en door gaan trekken maar ik wil dat echt niet want als die het dan sloopt zijn we helemaal ver van huis.

1 like

Mezelfff ik heb een werkmail gestuurd waar ik ECHT het antwoord niet op wil zien.
Moet dringend zo’n 10 andere mailtjes sturen maar ja die hele mailbox is nu een soort no go area geworden :eyes: blugh
Heb soms zo’n hekel aan volwassen zijn (ja niet dat dit nu echt successful adulting is maar ja)

15 likes

Ik wil naar bed maar kan nog niet want mn nieuwe geur kaars is nog niet helemaal gesmolten aan de bovenkant :japanese_goblin:

9 likes

Ik vind het zo fucking asociaal om met je rug naar iemand toe te gaan zitten als je de laatste bent die in bijvoorbeeld de personeelskamer gaat zitten of aankomt bij een vergadering. Echt een speciaal soort tering aso die dat doet. We zitten allemaal ver van elkaar af en dan zijn er mensen die midden in de ruime met hun rug naar een ander gaan zitten.

12 likes

De badkamer wordt opnieuw betegeld, het is een huurhuis dus we hebben er niet veel over te zeggen maar het gaat steeds zo mis met de communicatie. Ze hebben het nu ook steeds over het toilet maar die wordt echt niet gedaan volgens woningbouw. Verder of we de ruimtes goed willen ventileren ivm Corona :sweat_smile: Het is een miniruimte met alleen een slechte afzuiging en de deur moet dicht :face_with_raised_eyebrow: