Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Aan de tv zender ‘Njam’. Ik kijk graag kookprogramma’s maar er is 1 programma (klaar in 20 minuten heet het geloof ik) waarin voortdurend en vrijwel uitsluitend zou ik bijna zeggen, seksistische opmerkingen worden gemaakt.

Gewoon ranzig. Staat er zo’n ukkel achter de camera die voortdurend ‘chef’ zegt maar bij zo ongeveer elke zin komt er dus een toespeling m.b.t. seks :nauseated_face:

Er kijken ook kinderen naar denk ik dan :roll_eyes:

Ik ken dit helemaal niet. Is dit Vlaams? Of moet je er extra voor betalen?
Ik zou dan een klacht indienen. Lekker kinderachtig, maar ik vind idd dat meneer wel normaal moet praten

Ja, Njam is een Vlaamse zender die ook in Nederland te ontvangen is.
Verder best heel leuk hoor, je steekt er veel van op. Maar dit programma is echt niet oké… althans, die meneer dan niet. Echt een eersteklas goorlap.

Oh, ik weet trouwens niet of je er extra voor moet betalen. Dacht het niet hoor. Hij zit bij mij op KPN ik dacht op 33 of daar in de buurt.

1 like

Ben je al bezig (geweest)?

Opgeruimd & gepoetst :white_check_mark:
Wat sint- & kerstcadeaus gekocht :white_check_mark:
Werk … not so much. Ben ik nu van plan VOOR het eten, zodat ik na het eten zonder schuldgevoel kan chillen.

8 likes

:clap: goed bezig!

Ik hoorde vandaag dat de kanarie op mijn werk maar 1!!! Keer per week word verzorgd. En dan is volgens mij nog maar de vraag of dat gebeurd want er is geen vaste dag voor.

Vind dat zo kut. Echt dierenmishandeling gewoon om zo’n dier daar neer te zetten voor het vertier van bejaarden en hem dan vervolgens gewoon niet te verzorgen

14 likes

wat kut dat UW en Vinted nu samen 1 zijn geworden
ik haat vinted, ik verkocht vaak via UW want -> alles geregeld via postNL, hoefde letterlijk alleen naar een afhaalpunt te lopen om mijn tel te laten scannen en dat pakketje af te geven haha, nooit problemen mee. en nu heb je Vinted met 100 verzendopties + ook nog buiten NL en BE

2 likes

Je kunt de buitenlandse opties uitzetten, mocht je dat fijn vinden. Ik heb alleen PostNL en DHL aanstaan, al heb je natuurlijk wel meer kans op verkoop als je ze allemaal aan hebt.

2 likes

Dat vanwege Corona alleen je partner mee mag naar echo’s. Mijn (nu ex)partner bleek een eikel en wil niets meer met mij en de baby te maken hebben. Dus moet ik elke echo alleen, want vriendinnen of m’n moeder mogen niet mee. Het is m’n eerste zwangerschap, zit al best wel kut in m’n vel door de hele situatie… Had het gewoon leuk gevonden om een echo moment te kunnen delen.

3 likes

Wat stom dat ze dan geen uitzondering maken in jouw situatie. Beetje ouderwets dat je dan alleen een ‘partner’ mee mag nemen.

6 likes

Oh ik kan echt niet vinden hoe je die buitenlandse opties uitzet! Waar heb jij dat gedaan?

Jeetie, dat is balen! Misschien kan je toch even overleggen met de verloskundige? Zij weten ook van je situatie denk ik. Wellicht is er toch wat mogelijk en mag er iemand mee als diegene een mondkapje kan dragen?

Ah wat rot. Heb je je situatie al uitgelegd? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze er dan nog steeds bij blijven, je bent namelijk niet de eerste waarbij de partnet geen rol speelt!

Niet helemaal hetzelfde, maar ik ben laatst bij de bevalling van mijn zusje geweest in het zo en daar hadden ze de regelen max 2 p en of daar nou je partner bij zat of twee andere mensen, dat was aan jou.

Naar Profiel -> Instellingen -> Verzending, dan kan je de opties die je niet wil gebruiken uitvinken.

1 like

sinds ik thuis werk heb ik een heel nieuw level aan ergernissen gecreëerd. En het erge is nog, kan er weinig aan veranderen.

• Buurvrouw blijft met deuren gooien, voor, achter het maakt niet uit waar. Voel gewoon huis er van trillen. No joke. Het is ook niet 1x per dag, nee gelukkig moet mevrouw 30 keer per dag naar buiten. (mevrouw is met pensioen)

• Mensen in de buurt met een bladblazer, of de gemeente die met 5 man komt harken en bladblazen en daar over heen gaan schreeuwen.

• Mensen die de auto hier voor de deurparkere en dan nog handsfree via het systeem gaan bellen. hallo, ik krijg je halve gesprek mee? Vooral dat BEEEEEEEEEEP… BEEEEEEEEEP… dringt zo lekker door in je brein

• Mensen die denken dat thuiswerken een lang leven de lol moment is waarin je dus totaal niet werkt. Oke, als ik het rustig heb, dan heb ik de tijd om 50 appjes van je te beantwoorden Gerda. maar leave me the F alone wanneer ik aan het werk ben.

:neutral_face:

3 likes

Dat iemand me screenshots stuurt van emails van ouders van zijn leerlingen als zijnde meme. Zo niet ok… :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Melding maken?

1 like

Ja dat had ik al gevonden maar ik bedoelde het uitzetten van buitenlandse kopers!

Ooh sorry, verkeerd begrepen. Volgens mij kan je dat niet echt specifiek uitzetten, alleen de verzendmethodes. Misschien dat het al veel minder wordt als je alleen Nederlandse verzendmethoden aanvinkt? Al verzend bijv PostNL ook naar het buitendland natuurlijk dus dus geen idee of dat echt veel uitmaakt.

1 like