Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik :smile: Ik vind ze heel gezellig klinken. Het doet me denken aan mijn kindertijd.

1 like

Roestvrijstaal dat lekker toch roest. Fuck off.

2 likes

Ik heb wel eens gehoord dat het ook roestvertragendstaal is! Maar kan op internet het niet helemaal vonden

Dan moeten ze daarmee adverteren als dat zo is. Erger me echt aan die kleine roestplekjes op de hendeltjes van mā€™n keukenkastjes (minieme ergernis maar oke).

Misschien heb jij ook gewoon slechte kwaliteit gekregen, maar onder bepaalde omstandigheden kan rvs ook gewoon roesten! Zijn ze nieuw?

En ik zie dat roestvaststaal wordt gebruikt al volledige naam

Ik speel Wordfeud met een rando en die komt steeds met slappe tweeletterwoorden. Ik hou van winnen, maar als het zo makkelijk is, is het niet leuk meer

fucking domme buren met hun tweede huisfeestje tijdens corona echt hoe dom kun je zijn

afbeelding

8 likes

Al wel oud ja. Haha oprecht interessant om over te lezen.

ik heb gebeld en er komt zo politie langs :eek:

12 likes

Ik had een pakketje van zalando in de postnl app. Had nieuwe sportkleding besteld, zie ik nu dat het van zalando retouren is :flushed: en heb deze week ook iets teruggestuurdā€¦ dus volgens mij is er iets mis gegaan ofzo

Wil mn nieuwe kleren gewoon :disappointed_relieved:

Elke zondag stel ik alles uit. Ik wil dan meestal even opruimen & poetsen, werken (voorbereiden, toetsen maken, toetsen nakijken etc.) en aan mijn eeuwig durende studie.
Elke week verpest ik mā€™n eigen dag door tot een uur of 19:00 niks uit te voeren en continu te denken ā€˜ik moet nog ā€¦ā€™ en vervolgens van dan tot 22:00 aan mā€™n laptop te zitten ā€¦ super traag bezig met mā€™n werk. ELKE WEEK.

Vandaag. Moet. Het. Anders.

11 likes

Beetje random een reactie twee weken later, maar Vera Camilla heeft daar een video over gemaakt! Zij draagt ze graag en heeft er veel getest.

Zalando staat bij mij soms ook als retouren in de app! Is wel gewoon het pakketje dat nog moet komen dan.

Ja! Het was gewoon mijn nieuwe bestelling :ok_hand:t3::clinking_glasses:

2 likes

Heb weer sugarwax geprobeerd te maken. Dacht echt een goed filmpje te hebben en nieuwe thermometer erbij. Weer mislukt!! Hoezo?! Nu heb ik twee bakken suiker waar ik niks mee kan.

Haar story over de video was de aanleiding van mijn ergernis haha! Ik zal de video toch eens bekijken, thanks!

Nieuwe ergernis: het temperatuurverschil tussen onze woonkamer en onze slaapkamer. In de woonkamer staat de thermostaat rustig op 21,5Ā°, in de slaapkamer wordt het niet warmer dan 16Ā°, ondanks de brandende radiator.

1 like

Afgelopen woensdag is hier een pakket bezorgd voor de buren en ze hebben het nog niet opgehaald.

Echt irritant. Vooral als het een groot pakket is. En ik zit dan nooit lekker rustig thuis, omdat er dan ā€˜elk momentā€™ iemand aan kan bellen.

Wachten ze vaker zo lang? Zo ja dan zou ik wachten.
Als dit de eerste keer is kan het best zijn dat de bezorger geen briefje bij hen in de bus heeft gedaan of geen of het verkeerde nummer erop heeft geschreven.

1 like

Ja dat is het inderdaad, ik verwacht de hele tijd dat er iemand aan de deur staat. Gelukkig is het wel een klein pakket.

Het is nu de derde keer, wel verspreid over een half jaar ongeveer. Vorige keren bracht ik na ongeveer twee dagen het pakket en afgelopen vrijdag wilde ik dat weer doen, maar toen besloot ik om het maar even af te wachten. Dus wacht nog even af :sweat_smile: