Waar haal je dit??
Laat ik daar nou net niet zijn! De Lidl heeft het ook soms. Maar ik zoek er eentje die ik gewoon altijd kan kopen haha
Ik zag best een leuke vacature voorbij komen. Ben nog lang niet op zoek naar een baan in NL, maar kijk dan wel altijd even uitgebreid. Als het echt interessant klinkt gaat het op mijn lijstje voor na mijn studie.
Zie ik dus net dat ze ook om een cijferlijst van je middelbare school vragen!? Wtf man.
20 november is het vervolg! Van 20 jaar later (dit was nl 20 jaar geledenā¦ ).
Maar dan zoekt ie iig die meisjes weer op!
wat een goede tip, thanks!
Ja Jeg heeft gelijk, ik heb even zitten zoeken maar het lijkt erop dat deze in NL niet te krijgen is. Ik had vroeger altijd de toffee popcorn van de AH en die is ook heel lekker!
Pech voor mij! Ik ga op zoek in de ah!
Oh interessant! Had ze al opgezocht haha
Dat ik soms op sta met een super neerslachtig gevoel, zonder aantoonbare reden. Ik wil vandaag gewoon energiek zijn, lekker frobelen, wandelen, een boek lezen, iets van mn dag maken iig. Nee maar in plaats daarvan lig ik al sinds ik uit bed kwam op de bank in een houding die mijn rugpijn ook alleen maar erger maakt. Waarom ben ik zo.
Oh en ik erger me mensen die de hele tijd nietszeggende storyās plaatsen over de verkiezingen. Heel knap hoor van jou dat jij dit allemaal volgt!!! Jij moet vast erg intelligent zijn.
Edit: hahaha omg ik lach mezelf uit. Ik lees dit terug en ik klink echt als een seniele bejaarde zeur.
En dat mag gewoon. Je klote voelen is heel normaal als er zoveel verandert. Weet je wat jou helpt mentaal gezond te blijven?
Ik probeer zoveel mogelijk buiten te wandelen en vriendinnen te appen. Soms werkt het, soms niet. En dan morgen weer een dag
Dat mag/kan! En andersom, misschien dagen dat je wel wat opgewekter opstaat?
All good. Een zaterdag gevoel is ook= lekker niets nuttigs doen, heerlijk!
Misschien voor je rug wel lief zijn en gewoon terug naar bed verplaatsen met een lekkere lunch ofzo
Ik heb dit precies zo vandaag. Heb ik wel vaker, zoān dag waarop het gewoon niet lukt ānormaalā te doen. Ben weer in bed gaan liggen, heb me nog niet aangekleed etc. Sportschool afgezegd. Aan de ene kant denk ik: kom op, doe iets. Andere kant: nehhh lukt niet. Heb ook wel een lange week gehad. Maar toch, blijft knagen dat ik een dag verspil zo
Zoān draaiorgel, die elke zaterdag de hele dag voor onze deur staat. Wat. een. verschrikking.
Blijkbaar hebben ook al meerdere mensen erover geklaagd, maar die man heeft een vergunning en er kan dus niks aan gedaan worden. Zou de gemeente zoān vergunning niet kunnen herzien? Heb namelijk ook niet het gevoel dat het winkelpubliek het echt leuk vindt, en voor iedereen die er om heen woont is het gewoon kut.
Oke, rant over.
Ik haat deze dingen, het feit dat soms een paard het vooruit moet trekken, die mannen die met die blikken bij je oor staan rammelen en dat dat ding in de weg staat.
Ik heb collegaās gehad die weleens gevraagd hebben of ze ergens anders wilden staan, maar helaasā¦
hahah, ik lees nu dit. Duidelijk niet de enige die last ondervindt van draaiorgels
En wow, met een paard heb ik nog nooit gezien. Dat mag al helemaal verboden worden.
Elke woensdag heb ik last van dit tering ding die ik door de windtunnel die mijn stad is overal te horen is. Van tien tot zes, en laats toen ik wilde slapen omdat ik nachtdienst heb gehad. Heb bijna een emmer water naar beneden geflikkerd.
Ik heb zelf droog shampoo gemaakt voor mijn haarkleur, maar daardoor heb ik iedere keer dat als ik door mijn haar ga een mengsel van kaneel en cacaopoeder onder mijn nagels heb
Ik vraag me echt af of er Ć¼berhaupt IEMAND is die dit leuk vindt. Want ik ken ze niet (en anders vind ik dit een reden om de vriendschap te verbreken. Corona gekkie en baudet supporter kan ik nog handelen maar draaiorgel fanā¦ nee dat gaat te ver).
Een vriend van mij noemde dat centenbakje trouwens een keer āHollandse sambaballenā en na stok met zalluf is dat mijn lievelings omschrijving (@grace ik denk dat dit ook een potentieel mooie toevoeging aan jouw vocabulaire is)