Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Aan het feit dat Nick en Simon de laatste weken weer overal te zien en te horen zijn. Bleh

13 likes

Ik erger me aan die tent waar ik m’n fiets gekocht heb. Twee weken geleden 1500 euro uitgegeven daar en ik hoor gewoon niks van ze. Ik heb zelf gebeld afgelopen week en toen zeiden ze een á twee weken. Maar laat gewoon ff wat horen zo nu en dan. En hoe fucking moeilijk is het om een fiets in elkaar te zetten, geef me die fucking onderdelen maar dan doe ik het zelf wel.

4 likes

Had truffelpizza besteld bij NY Pizza (daar ging het eigenlijk al mis), zit er geen truffelsaus op?? Het enige ingrediënt wat die pizza tot een truffelpizza zou maken zijn ze vergeten :confused:

1 like

Amazon, maar ook een beetje mezelf. 10 dagen geleden heb ik een Macbook Pro besteld want korting ondanks de mededeling dat er momenteel geen voorraad is en ze me zouden mailen wanneer een verzenddatum bekend zou zijn.

Ja nu dus nog steeds niks gehoord en ik wil natuurlijk mijn Macbook. Ik dacht dat ik wel zo geduldig zou zijn maar lol nope.

Van welk merk eet jij ze?

Ik had laatst die caprese pizza besteld zat er geen pesto op. Fuckers

1 like

Aan het volume van tv-reclames. Altijd als de reclame begint, is het tien keer harder dan het programma dat je kijkt

4 likes

De mensen in de documentaire van Louis Theroux, nazi’s. Man man man normaal vind ik zijn documentaires zeer interessant maar hier kan ik niet normaal naar kijken. Wat een gehersenspoelde idioten zeg. Alle lof voor Louis dat hij nog goede vragen kan stellen en rustig blijft

3 likes

Ik erger me aan mijn vreetzin in B&J. Ik heb Corona, dus #1 Ik kan niet naar de winkel. #2 Ik proef NIETS. Dikke vette onzin dus dat ik nog steeds dat stomme ijs wil. Stomme need for comfortfood

1 like

Je kunt bij dominos bestellen en dan in de notities aangeven dat ze het bij je voordeur neerzetten

1 like

Aan de boa in mijn supermarkt. Een jongen van een jaar of 28 die zichzelf heel wat vindt. Hij zegt ook tegen iedereen die binnenkomt op een harde toon ‘goedemorgen!’ En bij het weg gaan ‘fijne dag!’ Maar niet op een aardige vrijblijvende manier. Het komt dwingend over.

Eigenlijk wil ik hem daarop aanspreken want heb helemaal geen zin on zo gedwongen worden hem te groeten. Of is dat gek :grin:

6 likes

Ik bepaal zelf wel of ik een goede dag heb!!!

9 likes

Haha!

Dat die verrekte stemmen nou nog niet geteld zijn. Haal me uit deze nachtmerrie!

Edit: wel blij met mijn keuze om niet op te blijven haha wat een grap dit tempo.

2 likes

Waarom word ik telkens uitgelogd terwijl er nergens sensatie is

7 likes

Verkiezingen in amerika topic

Opbokken!

Ohhh is dat vandaag??

En morgen en overmorgen en die dag naarna ook nog met een beetje pech

4 likes

Nee is NOG STEEDS :sob: Dinsdag begonnen