Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

@tijgerlelie @kali wow jullie zijn allemaal een stuk slimmer dan ik! Voor de volgende keer (al heb ik vriend gisteravond plechtig laten beloven dat dit niet nog een keer voorkomt)

Aan die kut kaars DIY. :sob: Hou er mee op. Na 103783739993 keer die filmpjes weten we het wel.

2 likes

Gaat dit om een boomer?

Jazeker!

1 like

Ik had al zo’n idee, maar toen ik het gebrek aan vraagteken zag wist ik het zeker :sob: Lijkt me erg irritant.

1 like

Ik liep buiten en een man en vrouw waren bij een bos een beetje raar om zich heen aan het kijken. Zegt die man ineens terwijl ik hem al voorbij was iets tegen me van ‘waar zijn de wandelroutes hier?’ Dus ik kijk zo van huh heb je het nou tegen mij of tegen je vrouw? Nou blijkbaar tegen mij.
Misschien ben ik ouderwets (?) of iets maar ik haat het zo als mensen niet eerst even zeggen ‘sorry, mag ik iets vragen?’ oid, vind ik echt aso.
Had laatst ook al hetzelfde met iemand die de weg kwijt was, is toch een kleine moeite?

25 likes

Wat een raar verhaal

Heb ik ook hoor. Zijn ook vaak de mensen die nadat ze antwoord krijgen meteen zich omdraaien en weglopen. Gaat me niet eens om dank je wel zeggen, maar dat het gesprek ineens zo abrupt is afgelopen. Zeg op z’n minst: ‘oke dan ga ik dat proberen/uitzoeken’. Maar het zal wel aan mij liggen :woman_shrugging:

Ja inderdaad ze zeggen ook nooit iets van bedankt of iets om het af te sluiten! Echt alsof je een soort praatpaal bent waar ze een random vraag aan stellen en dan weer verder gaan.

5 likes

Ik roep dan vaak zoiets als “En graag gedaan hù!”

2 likes

PremiĂšres op Youtube, en dan vooral youtubers die van Ă©lke video een premiĂšre instellen. Zo belangrijk is je video niet, toon me de thumb in mijn feed pas wanneer ik 'm kan bekijken thanks.

4 likes

Wielrenners. Er ging net een wielrenner voor mij rijden op een 60 weg, waar een leeg fietspad naast zat. Hij haalde me al via links in op een rotonde (hoe bedenk je dat dit slim is). en ging dus vervolgens in het midden van de drukke weg voor mij rijden, kon er ook niet meer langs

6 likes

Haha zo irritant! Had ik ook toen ik als tiener in een winkel werkte. Van die mensen die dan gewoon hardop vragen ‘WAAR STAAT DIT’

Heb je het tegen mij? Of?
Soms deed ik dus ook net alsof ik het niet doorhad.

5 likes

Same. En daarna nog ff heel demonstratief: “Goedemiddag mevrouw/meneer. Kan ik u misschien ergens mee helpen?”

2 likes

Ik heb er net Ă©Ă©n bijna aangereden, die dacht dat het een goed idee was om op een 80km-weg nog gauw even over te steken waardoor ik vol op de rem moest. Ik deel je ergernis haha

4 likes

Aan mezelf en het feit dat ik trek heb in cola en toffeepopcorn en ik daarvoor zeker 15 minuten heen en 15 minuten terug moet lopen naar de supermarkt. Maar ik ga het wel doen. En dan is de cirkel weer rond en erger ik me weer aan mezelf
image

14 likes

Mezelf / het bad. Dacht dat ik m goed had gezet. Maar liet m leeglopen terwijl ik erin zat en dacht wat drupt de droger toch. Nou t was niet de droger. Water tot aan beneden. Om te janken😭. Zelfs in de kast onder de trap. T drupte nog toen t boven al droog was. Hoe dan. Nou ja eens maar nooit meer denk.

2 likes

Ah nee :sob:

Ik ben de toffeepopcorn vergeten. :angry:

11 likes

Ja ik ben maar terug naar de winkel gegaan :unamused::joy:

7 likes