Dat er nu bij Fred z’n uitgelekte tape vet veel begrip is en dat dat bij Patricia helemaal niet zo was, die werd uitgescholden voor een vieze hoer etc
Ik erger me aan dat mega verschil qua behandeling
Hier in België was laatst ook een schandaal met 3 mannen die naaktfoto’s en filmpjes hadden verstuurd naar een catfish. Media gingen er super respectvol mee om (tot de mannen zelf naar voren kwamen werden er bijvoorbeeld geen namen genoemd), terwijl je gewoon wéét dat als het een vrouw was wiens foto’s gestolen werden (wat ik persoonlijk ook nog een graad erger vind), ze een vieze hoer was waar niemand ooit respect voor dient te hebben.
Ja het is echt oneerlijk. Wanneer een man met 4 vrouwen naar bed gaat is hij sexy en ‘lekker bezig pik!!!’ en wanneer een vrouw dat doet is ze gelijk de hoer van het land
Hahaha nee die is gelukkig al weg. Zag er uit als een random tourist trap…
En de snowboard winkel was ook al weg
@Lemongrab pff geniet er maar van zolang het duurt. Straks komt er bij jou ook een GroenLinks wethouder wonen die de “leefbaarheid” wil vergroten en vervolgens je hele wijk nauwelijks bereikbaar maakt en de stoplichten instelt op “wachttijd maximaal”.
Dat mijn foundation op was en deze in de winkel weer vervangen is voor een nieuwe variant, die je dus niet kan testen ivm corona.
Dit gebeurt iedere keer weer.
Dat pombear niet meer echt zout is.
Dat ik net met mijn vieze kont naar de supermarkt kon om wcpapier te halen omdat mijn vriend het blijkbaar niet nodig vindt dat in huis te halen of me op de hoogte te brengen dat het op is
Waarom ben je niet even onder de douche geweest? Dan was alles toch schoon
Nat washandje?
Zo irritant inderdaad! Tegenwoordig heb ik een soort handigheid ontdekt waardoor ik met mijn ‘eigen’ mandje die hendels van dat andere mandje omlaag kan doen. Werkt alleen niet als je hele volle tassen oid hebt.
Haha ik zeg altijd: ECHT HEEL HANDIG DIT.
Lekker passo agresso (echt een top afkorting dit, verder haat ik alle afko’s > grapje).
Of mensen die zo’n klein mandje met alleen hengels bovenop grote mandjes met wielen zetten. Je ZIET toch dat ze niet hetzelfde zijn?! Zet hem lekker op de stapel waar die hoort.
Me
In werk nu om de week 6 dagen per week en dat breekt me zo op. En die vreselijke weekenddiensten echt opbokken daarmee
Ik erger me aan mijn ijskoude voeten in bed.
Een man met wie ik samenwerk wil me altijd bellen om te overleggen.
Als het om iets belangrijks gaat dat snel geregeld moet worden snap ik het nog, maar voor de kleinste dingetjes appt hij weer of we kunnen bellen. In de tijd die het kost om mij die vraag te appen had hij net zo goed meteen z’n mededeling van hooguit één zin kunnen sturen. En dan volgt er meestal ook nog eens wat ge-app heen en weer over wanneer het wel en niet uitkomt om te bellen
Ohja en hij gebruikt vaak niet eens een vraagteken. Ik heb nou al zo vaak uit het niets dit appje gekregen:
‘‘Kan ik jou bellen.’’
Ik slaap met een kruik bij mn voeten. Zo lekker warm!
Heb een pittenkussen warm gemaakt en mijn voeten zijn inmiddels warm maar ik kom gewoon niet in slaap… (3e nacht op rij, nog een ergernis!)
In lijn met de hendels van het winkelmandje: bij de bewaakte fietsenstallingen op het station heb je (iig in de stad waar ik er vaak kom) van die draaideuren die alleen uit spijlen bestaan (die je soms ook in een zwembad hebt). Mijn ergernis is dan dat mensen daar doorheen lopen en die dingen nog een zwiep geven als ze eruit gaan. Als ik er dan door wil moet ik 'm eerst stilhangen voor ik erin kan stappen. Dat vind ik ook zo aso en onnadenkend.