Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Niet dat ik weet. Ik heb verder geen andere klachten die daarop wijzen. Hoe lang hield het bij jou aan?

Het is inmiddels weg, alleen als ik hoest of voorover buig voel ik een pijnscheut, maar ook dat past bij mn migraine op zich.

Met alleen hoofdpijn kan ik me denk ik niet laten testen denk ik, staat niet in het rijtje klachten waarmee het mag. Maar misschien bel ik morgen anders toch maar even de GGD om te vragen of het zin heeft

Maar je zegt dat je ook hoest, haha :sweat_smile:
Klinkt als de klachten die ik wel eens bij voorhoofdholteontsteking heb gehad

Oh ja ik hoestte omdat ik me verslikte in een slok water :sweat_smile:

Edit: het zit dus wel echt aan 1 kant en heb ook niet zo’n wattig gevoel qua verstopte holtes oid

90+ artikelen in mn winkelwagentje op ah.nl, pagina verversen en alles foetsie. ik haat developers.

12 likes

De oorbel van Tim Hofman

28 likes

Dit is heel specifiek

4 likes

Waarom is het 2020 en heb je nog steeds niet in alle treinen wifi

4 likes

Ik vind het echt zooo niet passen bij hem.

andersom: ik liep gisteravond (best lang) achter iemand op hakken en ik voelde me echt opdringerig en aanwezig. ik wist ook echt heel erg dat ik bloedje irritant was. nu ik dit lees weet ik zeker: doen we nooit weer. :joy:

1 like

Haha aww dus het was voor jou ook geen pretje. Vind je dat sowieso nooit irritant, ook als je niet achter iemand loopt, dat je de hele tijd zo te horen bent met elke stap?

@Lemongrab @Trenchcoat @Zemraluani de gentrification is nog niet ten einde want er komt naast de ex-baron een
 ijs en wafel zaak
 :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Dit meen je niet. Toch niet ‘van Wonderen’ hĂ© :rofl:

4 likes

Hoezo niet dan?

Ik vind het ergens altijd wel irritant/apart dat mensen soms willen bepalen dat iets wel/niet bij een ander past. Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand mij geen type vond voor tatoeages bijvoorbeeld, dan denk ik hoezo, had ik eruit moeten zien als een ruwe zeebonk dan? Zo bijzonder zijn tatoeages toch niet meer dat dat alleen kan als je een bepaald type bent?

5 likes

Jawel Ik draag dus ook bijna nooit hakken, omdat ik me zo ‘‘aanwezig’’ voel. Maar gisteren voelde ik me schuldig tegenover mijn hakken (zo dit klinkt pas triest :sweat_smile:) omdat ik ze al een jaar niet meer aangeraakt had. zodra ik op de fiets stapte, was ik ook meteen weer genezen wat een gezeik dat trappen.

1 like

Gatver. Gelukkig woon ik in een achterbuurt waar deze ongein nog niet is doorgedrongen. Maar voor hoe lang nog

3 likes

Haha ik vind dit juist heel lief klinken, niet triest

1 like

Ik had misschien beter kunnen zeggen dat ik het hem niet vind staan. Ik weetniet of hij gelovig is maar de keuze voor een kruis had ik ook niet achter hem gezocht.

Donald Trump

4 likes

Ahjah in dat opzicht snap ik het wel meer ja.

1 like

Dat als je 1 middag even een rabbithole van oude Friends/Jennifer Aniston filmpjes in gaat, je 3 maanden met een slecht algoritme op YouTube moet dealen en weer herstellen. Grr.

7 likes