Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Sokken :thumbsup:

1 like

Dat geef ik hem altijd al met zijn verjaardag en vaderdag, maar het is wel mijn laatste optie :joy:

Dan een lekkere fles drank of bier ofzo? Als hij drinkt.

De meest afgezaagde vadercadeaus ooit, haha. Of iets voor in de tuin is bij die van mij ook altijd goed maar daar heb je in november niet zoveel aan.

1 like

Het is eindelijk weer even perfect weer om buiten te sporten maar ik ben zooo moe. Door m’n buren heb ik vannacht maar 2 uur geslapen. Ga zo toch maar een poging wagen om ze niet m’n hele dag te laten vergallen. Ik haat die lui

Haha ik wissel al jaren elke Vaderdag, verjaardag en kerst door met sokken/fles Port/iets voor vogels in de tuin :sweat_smile: wel lief dat hij er na al die jaren nog steeds net zo blij van wordt.

1 like

Aan het woord “lakmoesproef”. Zo irritant.

9 likes

Zeikschrift?

1 like

Blij dat ik niet de enige ben, ik merk vooral de laatste tijd denk dat deels bij mij nu ook komt door corona regels, ben ik net gewend aan de regels. Veranderd het weer, kan daar niet zo goed tegen

Heb de laatste paar weken moeten huilen op werk terwijl er eigenlijk niks aan de hand was.

1 like

Haha JAAA daar kwam ie ook weer voorbij.

1 like

Is er een andere context dan scheikunde waarbij je het woord lakmoesproef kunt gebruiken?

1 like

Ja, hij wordt nu om de haverklap ingezet als metafoor/synoniem voor “de allesbepalende test”.

1 like

Mijn vriend kookt vanavond maar hij moet nog beginnen en ik heb al sinds 5 uur trek.

Oh pff, dan erger ik me daar bij deze ook aan. Hoezo zou de lakmoesproef een allesbepalende test zijn, slaat nergens op zeg (maar stiekem vind ik echte lakmoesproeven wel leuk, want kleurtjes!)

1 like

Haha dus je hebt al 20 minuten trek? Hopelijk krijg je snel te eten!

@Vaiana ik heb mijn vader laatst voor zn verjaardag goede ovenhandschoenen gegeven, is dat iets?

2 likes

Ja inmiddels 37 minuten en mijn vriend zit nog te werken. Ik zit te bedenken wat ik ga snacken en ik denk dat ik voor olijven en dolma’s ga. 100% garantie dat mijn vriend beledigd is dat ik al iets zit te eten en hij zo precies stopt met werken als ik de eerste olijf in mijn mond stop.
Edit: jup precies dit gebeurde.

8 likes

Dit is zo herkenbaar. Ik heb door corona wel redelijk stressvol werk, maar zelfs dan zijn m’n emoties zo heftig? Zit regelmatig met tranen in m’n ogen in de auto naar huis

Een egelhotel dan?

1 like

Ik word echt zo opgefokt van iemand op hakken die achter je loopt. Zó irritant
 voel me helemaal achtervolgd en opgejaagd.

15 likes

Aaargh besef me nu pas waarom m’n voet zoveel pijn doet vandaag. Ben vannacht van m’n bed geflikkerd toen ik op het plafond stond te rammen. Was dat gewoon vergeten?!
Net ook maar even gekeken en mn voet is aan de onderkant gewoon dik en paars :eek:

Geen corona? Ik had dit namelijk ook toen ik corona had.