Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik heb echt al weken behoefte aan een massage maar heb de vrouw waar ik normaal ga al 2 keer geappt en telkens kon ze niet en dat is nu een drempel waardoor ik niet meer durf te appen omdat ik altijd een hele specifieke dag in mijn hoofd heb

Waarom kan ik geen normaal journaal kijken maar gaat alles over wie er president van Amerika wordt :woozy_face: het is nog niet eens bekend ga weg

1 like

Nee die rekensom gaat niet op. Picnic werkt met vaste routes binnen een buurt, om extra mensen in de Klimopstraat toe te kunnen laten moet er een extra autootje worden aangeschaft en een extra plekje in een verdeelhub in je stad worden gemaakt en een extra vrachtwagen vanuit het distributiecentrum gaan rijden, dan kunnen ze 1 route door de plantenbuurt (en dus ook de Klimopstraat) toevoegen en op die route kunnen elke dag bijv. 10 huizen verzorgd worden dus zodra dat autootje er is kunnen er 70 mensen in de plantenbuurt van de wachtlijst af. Als de nood in de naastgelegen bloemenbuurt hoger is, kan het zijn dat die buurt eerder extra routes/autootjes krijgt, en dat dus mensen op plek 100 van de wachtlijst komen en jij op plek 50 nog niet.
Uitbreiden gaat natuurlijk niet per 1 autootje, maar per vloot autootjes/routes zodra ze een nieuwe hub hebben geopend of die hebben uitgebreid zodat er meer vrachtwagens kunnen lossen. Dan kunnen ze ineens misschien wel 20 nieuwe routes per dag maken en dan schiet de wachtlijst ineens bijvoorbeeld 1000 mensen omlaag.

8 likes

Ja @Scorpiovibes ik ging ook echt heel langzaam en toen ineens van 3000 naar 0 bij wijze van spreken.

1 like

Hopelijk openen ze hier in de buurt een nieuw distributiecentrum, dan zou ik wel snel aan de beurt kunnen zijn!

Dat de badkamermannetjes er nog niet zijn terwijl ze hier om kwart over 8 al zouden zijn. En ik weg zou gaan om bij iemand te douchen en daar te werken. Zo hatelijk als mensen gewoon niet op tijd komen of niks laten horen dat ze later zijn

1 like

Ik krijg nog geld van mijn ex-werkgever omdat ik haar nog wel eens help. Dit is van januari, heb het nog steeds niet. Nu heb ik er weer om gevraagd maar laat ze mijn bericht al dagen ongeopend terwijl ze wel online komt en post op sm. Aan de ene kant denk ik stik er maar in maar aan de andere kant gaat het om het principe en is het nog best een redelijk bedrag. :triumph:

1 like

Ik vind dat jij echt helder uit kunt leggen! Dat valt me vaker op bij jouw posts, heel prettig!

9 likes

Als vrouwen zichzelf meisje noemen. “Ik ben een Zeeuws meisje” (Als je uit Zeeland komt) of ‘mediameisje’ als je in de mediawereld werkt. Of is dit een impopulaire mening

9 likes

Een bad-wimper-hair-day. Eén oog zit prima, de andere volkomen debiel alle kanten op.

3 likes

Dat mijn moeder de borgbonus krijgt én er ook al daadwerkelijk bericht van heeft gehad en ik niet (krijg de bonus wel maar nog niks gehoord)

Wimperkrultang ff warm fohnen of wimperkrultang in een kopje heet water. Wel ff voelen dat t niet te warm is voor je ooglid. Dan krullen en zit t perfect, blijft ook nog de hele dag zitten.

Ik zie dat je het al hebt gevonden :smiley: Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Ik ben vandaag vrij en er staat recht voor mijn huis een draaiorgel.

2 likes

Die moet ik nog eens kopen. Voor nu is het een verloren zaak, morgen beter.

Verkeersboete van 250 euro :cry: Kut zeg, had net zo goed gespaard deze maand.

Had ik ook laatst. Zó zonde van het geld… :frowning_face:

1 like

Ik werd wakker met een koppijn waar niks tegen helpt. Aan 1 kant achter mn ogen en als ik voorover buig wordt t ook erger. Ugh. Alsof ik migraine heb en mn aura misschien gewoon gemist heb omdat ik nog sliep :confounded:

Edit: of het is mn straf omdat ik deze week mn bril niet heb gedragen

Ik ben bij hoge uitzondering een Hema binnengelopen omdat ik de vega rookworst zo graag wilde proberen maar hij was uitverkocht :broken_heart: helemaal corona geriskeerd om NIKS

6 likes

Waarom is het zo moeilijk om een kado voor mijn vader te verzinnen :expressionless:

2 likes