Dat ik geen geduld heb om te wachten op de magnetron. Nu had ik random tijd ingesteld en ben ik weggelopen. Heel mn bakje havermout door de magnetron.
Klinkt als afgunst
De buren verderop hebben een HOLLAND FOR TRUMP ding voor het raam hangen
Dat was al erg, ging ik het googlen is het van de jensen webshop
Ook hier heel herkenbaar! Zo irritant, vooral op het werk. Een hartje voor het goede nieuws dat de eigenaar heel aardig en begripvol reageerde!
Erger me aan mannelijke collegaās die naar het toilet lopen en halverwege de gang al bezig zijn met het losmaken van hun riem en knopen. Joh wacht er even mee tot je boven het urinoir hangt.
Klinkt alsof jij hebt gedaan waar jij je goed bij voelt en dat nog goed gedaan hebt ook, en zo lang jij je goed voelt en achter je eigen keuzes staat mogen zij lekker ergens anders gaan miepen over jouw prestaties. Joeee geen tijd voor
Iets er overheen plakken?
Zo irritant om steeds zoān Picnic busje door de straat te zien rijden terwijl ik al 3 jaar op de wachtlijst sta
Je hebt niet toevallig nog wat rotte eieren of tomaten thuis liggen?
Dat Picnic pas om 21:30 komt, ik heb NU zin in snaai.
Dat er een pakketje onderweg is die al een week van āzending in sorteercentrumā naar āontvangen door postnlā naar āzending in sorteercentrumā en zo steeds verder gaat. Bloedirritant. En het is een corona comfortfood pakket van mān werk dus ik wil het hebbennnnnnn. Een jurkje die ik zondagavond had besteld had ik wel maandag al in huis, dus snap niet dat dit zo lang moet duren
Ik sta op nu op plek 15.000
Wow, woon je in een grote stad? Ik woon in een dorpje en heb 4 manden over 320 plekken gedaan Was wel tijdens de eerste hamster periode van Corona, toen was het natuurlijk ineens heel druk met aanmeldingen.
Ja ik woon inderdaad in een grote stad. 4 maanden voor 320 aanmeldingen is ook wel lang. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren bevalt het verder wel?
Ja normaal gaat het sneller, gaf iemand van de klantenservice aan. Echt iedereen had zich ineens aangemeld vanwege Coronaā¦
Bevalt heel goed! Zojuist weer een gezellige bezorger aan de deur gehad. Producten ook altijd goed en prima prijzen. Moet alleen soms nog wel even naar Jumbo oid voor wat kleine dingen. Heel fijn dat ze flesjes meenemen voor statiegeld Ć©n je kunt tegenwoordig DHL retour pakketten meegeven
O dat is helemaal fijn, gelijk 2 in 1. Lijkt me fijn dat je gewoon alles bestelt en niet echt in de verleiding komt om andere dingen mee te nemen. Nou ik wacht rustig af haha
Oh kun je dat ergens zien? Ik ga ook ff inloggen, was destijds (aantal maanden geleden) nr 17.000
In de app zie ik het! Ik sta op plek 1900, ben in 11 maanden 200 plekken gezakt
Ja net gedownload! Maar dan duurt het in dat tempo nog 9 jaar ofzo bij jou? Weet niet of deze rekensom helemaal opgaat
Ik ben in 5 mnd 3000 plekken gestegen. Was destijds nr 15.000 zag ik.
Nu nog 11.700 wachtendenā¦
Scandal staat plots niet meer op prime?? Nooo net middenin bij seizoen 4 en zat helemaal in het verhaal