Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

mijn ellebogen doen pijn van het aandoen van mijn schoenen die ook nog eens te strak zitten, wat heb ik voor opoe lijf

Ja godver herkenbaar! Kan niet eens een beetje boos een klantenservice bellen en moet al vechten tegen de tranen.
Heb je hier op je werk ook last van?

1 like

Ja!! Jezus ik voel me echt een klein kind als ik een probleem moet aankaarten want ik krijg standaard de krop in de keel.

Dat moet ik maar es bespreken met mijn psych denk ik haha.

2 likes

Heel herkenbaar. Heb hier het laatste half jaar heel veel last van (veel veranderingen). Vind mezelf ook echt de nuchterste persoon op aarde en erger mezelf er dan aan dat ik ineens overal van moet janken. Denk dat ik heel veel opgekropte emoties heb :joy_cat:

2 likes

Ugh zo herkenbaar!

Vooral als ik boos, gestresst of gefrustreerd ben. (Of verdrietig uiteraard)
Het is maar goed dat ik thuiswerk momenteel, want heb geloof ik al 3x moeten huilen vanwege frustratie en stress.

2 likes

Dat ik elke keer ja zeg als de AH cassiere vraagt of ik koopzegels wil.
Maar ik bedoel die andere spaarzegels. :expressionless:

Oohhier ook. Echt om allllles huilen joh

2 likes

Herkenbaar ook, vooral bij hevige emoties.
Is het misschien zo dat je een beetje overloopt qua gebeurtenissen? Als ik moe ben of overvraagd kan ik ook om alles gaan huilen

2 likes

Over huilen gesproken, ik erger me echt aan PMS, ik herken mezelf gewoon niet terug zo naar voel ik me erdoor. Ook echt compleet uit het niks.

4 likes

wat een vervelende kale dikke mannetjes zitten er in hunted, echt van die aggressors.

Ahhh klinkt heel vervelend! Maar van dat huilen heel herkenbaar hoor :frowning: laatst wilde ik ergens heen en toen ik daar aankwam gingen ze net dicht, maar ik had er echt zin in en toen moest ik ook de tranen weg slikken. Ook super snel bij confrontaties. Het houdt me dan ook echt tegen om assertief te zijn!

2 likes

sowieso erger ik me aan dit programma, je kan echt niet zomaar op iemand zijn bankrekening kijken.

Echt heel irritant is dat. Ik heb hetzelfde en word er soms echt naar van als ik me bedenk dat het elke maand weer terugkomt. Inderdaad, ik herken mezelf ook echt niet terug dan

1 like

Deze post komt echt op een moment waarop ik het fijn vind om te lezen dat ik niet de enige ben. Steeds als iemand de afgelopen tijd vraagt hoe het met me gaat moet ik standaard huilen? Niet omdat ik verdrietig ben (denk ik), maar omdat ik moe en gestresst en boos en weet ik veel wat ben

8 likes

Ja maar dat is ook een vraag die zo een gekke reactie kan triggeren. Bij mij tenminste. Als ik al emotioneel wankel ben (wat volgens mij heel normaal is als je echt moe bent) dan kan deze vraag me ook echt zooo aan het huilen krijgen

1 like

Ik heb vandaag gedaan alsof mijn internetverbinding uitviel omdat ik merkte dat ik die vraag niet kon beantwoorden en heb toen maar even in m’n eentje gehuild. Het frustrerende is vooral dat ik nooit echt weet wat er nou voor zorgt dat ik moet huilen

2 likes

Fijn dat je je even kunt afzonderen. Huilen is toch een vorm van ontlading. Soms moet je het maar even laten gaan

Zoveel hoofdpijn de laatste tijd. Nu ook last van mn kaken dus heb ze denk ik aangespannen vannacht, maar heb overdag ook veel hoofdpijn…

Irritant is dat! Ook niet fijn wakker worden.
Van stress/nekpijn ga ik ook mijn kaken aanspannen (maar ook niet helemaal recht gebit haha). Gisteren slechte houding gehad. Daarvan krijg ik meer hoofdpijn. Op een gegeven moment kip of ei wat eerder was grrr.

Helpt het als je je nek wat los masseert? Op Yt veel filmpjes over deze technieken te vinden, en goed water drinken.

1 like

Ik las hier over emotioneel reageren, moeten huilen. Herkenbaar deze week: mijn moeder zei zondag uit het niets iets over mijn ex en ik moest ineens zo hard huilen. 6 jaar uit, was mijn beslissing helemaal vrede mee dus waar dat vandaan kwam? Ze schrok er zelf ook van.

Huilen kan soms heel louterend werken idd, maar dit was er helaas niet een van “zo ff gejankt en nu weer lekker verder”-cry.
Merkte gisteren op werk ook dat ik gewoon een korter lontje heb en niet zoveel kan hebben. Zat me zo te ergeren aan een collega dat ik er sad van werd. Hoop dat het minder is vandaag/morgen want het is een wat dof en negatief gevoel

2 likes