Ik kwam exact hetzelfde zeggen.
Ziek zijn is al kut, maar het is nog kutter om te moeten wachten tot je eindelijk iedereen kan bellen om je afspraken af te zeggen. Ik wil gewoon slapen/lezen/chillen
Mijn hond kon eerst makkelijk uitslapen tot 12:00 en nu word hij telkens vroeg wakker en ik word er gek van word tijd dat mijn zoon de slaapkamer gaat verlaten in de nacht
Komt hopelijk wel weer terug. Die van mij had een periode van niet kunnen uitslapen en nu is hij weer gewend aan mijn ritme!
Een email: jullie bruiloft kan niet doorgaan want lockdown. We zouden over 19 dagen trouwen. (Jaja minor issue maar niet leuk)
De kinderen in mijn straat die vuurwerk aan het afsteken zijn. VUURWERK. Het is 2 november 12 uur 's middags, wat bezielt deze koters?
Ik hoop dat ze lichte letselschade oplopen waar ze geen echte gevolgen aan overhouden, maar wel net genoeg van schrikken dat ze het nooit meer doen.
Edit: heb de politie gebeld, jammer voor ze
Dikke haar op mijn kin maar uiteraard geen pincet bij me
Ik bestelde twee uur geleden mijn ontbijt/lunch en het is er nog steeds niet. Jammer dat ik via ideal betaald heb anders zou ik het niet eens meer aannemen
Twee uur is inderdaad wel heel erg lang. Anders even bellen en kijken waar het blijft? Wat heb je bestelt?
Een broodje, pokebowl en een sapje. En het is net binnen gekomen had ook gebeld waar het bleef maar dan zeggen ze altijd āhet gaat nu meeā oid
Kan er niet meer van genieten nu
O dat is wel echt super irritant terwijl je weet dat het nog niet eens in de bak van de bezorger ligt Beter ooit dan nooit. Hopelijk smaakt het toch nog goed
Aan vriend die thuis werkt met meetings en kind die spelletjes speet want studiedag al die geluiden kan wel janken #autiestruggles
Ooh maar dat kan je wel bewaren voor vanavond
Ik kom net iemand op Facebook tegen die broccoli als ābrokkelieā schrijft. Ik denk dat ik dit wel erger vind dan āspercibonenā.
Ik vind het eigenlijk wel schattig staan
Waar ik me aan erger is dat ik de UvA op LinkendIn volg, maar dat de persoon achter die pagina nu met een felicitatie reageert op ieder bericht van iemand die afgestudeerd is. Die berichten zijn sowieso al schijtirritant, maar nu zijn het er echt belachelijk veel. Ik ga het nu gewoon ontvolgen, maar ik vind dat eigenlijk best jammer.
Ik heb draadloze oordopjes gekocht en ze zijn niet opgeladen nu moet ik MINSTENS een uur wachten tot ik ermee kan spelen
Dat schijtbedrijf dat onze verbouwing heeft gedaan en echt totaal incompetent is en niet kan communiceren. Ze stuurden een brief dat ze nog iets aan de kozijnen moesten doen maar daar stond geen datum en tijd in. Dus ik geef dat aan ze door en vraag wanneer ze willen komen. Geen reactie. Nog een keer zelf naar vragen. Week later: we doen vandaag een nieuwe brief met datum in uw brievenbus. Nooit gekregen. 2 maanden later opeens een soort halve dreigbrief in capslock en met dikke rode letters dat het HEEL BELANGRIJK is dat ze die werkzaamheden nog kunnen doen, en dat ze komen op 2 november. Maar natuurlijk komen ze niet opdagen op 2 november
Een vriendin van mij die nu vanwege haar 7 internationale volgers ALLES in het Engels doet op insta. En dat ook standaard met een aankondiging erbij waarom ze het in het Engels doet
Oh ja zo irritant. Ik probeer dan ook 100x via die chat te vragen hoe het komt dat het zo lang duurt en wat de status is en dan krijg je alleen maar zoān automatisch gegenereerd antwoord dat het in het sorteercentrum ligt zo ver was ik zelf ook al. Maar het schijnt dat het na het sorteercentrum niet meer gescand wordt dus het is dan binnen een paar dagen ineens op de plek van bestemming.
Dat ik bijna alle emoties uit met huilen. Gestresst? Huilen. Pijn? Huilen. Moe? Huilen.
Confrontatie aangaan met de politie en met de eigenaar van het voertuig waar je tegen geschaafd bent bij het verlaten van je parkeerplaats? HUILEN.
(Gelukkig was de schade echt minimaal, er mist een streepje lak op de onderkant van de bumper, en gelukkig was de eigenaar heel aardig en begripvol.)