Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Halloween

7 likes

Al die haren overal. Het is weer herfst hoor, alles valt uit :weary:

Oh nee wat kut! Motten zijn echt de hel. Alle wollen kleding in vacuumzakken doen en je kast leeghalen, schoonmaken en al je kleren uitschudden en wassen is het beste wat je kan doen.
En geurzakjes in je kast.

Mensen die je alleen weten te vinden als ze iets van je willen en dan ook nog het verzoek doen of je alsjeblieft snel wil reageren hahahaha the audacity

3 likes

Dat de spijkerbroek die ik een week geleden heb gekocht nu alweer uitgelubberd en te groot is. Zo irritant. Die bewaar ik maar voor de dikkere tijden, want die komen vast nog wel in de winter. Maar mehh, moet ik weer opzoek naar een broek.

Zat mezelf helemaal op te hypen dat ik een pan tosti zou gaan maken met 3 soorten kaas en dan lekker bakken in olijfolie met wat zout op het brood. Heinz ketchup erbij

HEB IK GEEN BROOD??

7 likes

Kutzooi

Ook niet in de vriezer? Of wraps?

Nee helaas :cry: had alleen zo’n vieze hamburger broodjes met sesamzaadjes in de vriezer. En in mn schooltas zat nog een bruin kh arm bolletje van donderdag… heb me maar een martini ingeschonken met een zak nibb its

POVERTY

14 likes

Godver dat is vies afzien

Ik ga slapen maar geniet van je martini!

afbeelding

43 likes

Hahahah

Dat de wifi bij mijn ouders kut is. En ik daarom geen Netflix kan kijken.

Thanks voor de tips! De kast ligt inmiddels vol met cederhouten mottenballen en lavendel geurzakjes :sob:

1 like

En downloaden en dan kijken? Doe ik soms als mijn vader weer al het internet gebruikt

Doe je wollen kleding in de vriezer. 24 uur of 48 uur dacht ik. Dat doodt de motten en eitjes. Echt, motten zijn zo zo klote! Heb je mooie (vaak dure) wollen kleding, komen die mofo’s…

2 likes

Ik had vorig jaar een motten plaag (Perzisch tapijt van mn opa en oma een paar maanden opgerold in een kamer staan) en het was echt vreselijk… idd alle kleren in etappes in de vriezer gehad en kast meerdere keren leeggehaald en alles uit geschud.
Alle wollen kleding zit nu in zakken en alles gaat alleen schoon de kast in.
Maar het is vrij hardnekkig omdat ze in kieren en spleten gaan zitten… en mottenballen en ander gif gebruik ik liever niet in de slaapkamer.

Als je nu ingrijpt en alert blijft dan blijft het vast onder controle en hopelijk valt de schade mee!

Mottenvallen kunnen ook handig zijn om een idee te krijgen maar volgens mij vliegen ze nu niet meer en doen ze dat vooral lente/zomer. En gaan ze zich nu verpoppen enzo.

1 like

Dit recept op de Try Vegan website voor een groene curry:

image

Kijk ik vind het niet erg om uit pakjes te koken maar dit vind ik echt een verspilling van webruimte.

18 likes

Hahahaha. Recept voor groene curry: bel het dichtstbijzijnde Thaise restaurant dat bezorgt.

7 likes

Bedankt voor de tip.

Dat ik op zondagavond geappt wordt over iets van werk. Doe maar niet. Tot zo ver mijn chille weekend gevoel.

3 likes