Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Same, het is echt irritainment. De anonieme berichten en de reacties daarop zijn vaak pareltjes.

Moordneigingen!!!

Gelukkig wel een goeie vader die die schurft aanpakt.

2 likes

Dit kind is ook echt fucking kut, je zou echt hopen dat die kleine meer schade aan zou richten. Die kutkop erbij, zo super pleased met zichzelf. Echt een kleine psychopaat.

36 likes

na ā€˜huidhongerā€™ is er nu ā€™knaldrangā€™.

afbeelding

:confused:

14 likes

Aan de CZ!!! Ik wil dat mijn premie net na stufi wordt afgeschreven dus ik heb aangevinkt de laatste week van de maand, maar ze schrijven het echt altijd de 31e of nog later af!!! Dat is een volle week na stufi man, zo irritant

1 like

Oh ja deze zag ik ook van de week, VRESELIJK :sob:

1 like

Dat iemand dan zegt ja kunnen jullie feedback geven, dus ik geef een shitloads aan feedback.
En dan daarna ja zet het even in opmerkingen bij de juiste stukjes.
Ja hallo had dat meteen gezegd waarom moet ik dubbel werk doen omdat jij prut levert.

1 like

@Scorpiovibes ja ik vind het niet zoā€™n probleem om ā€˜s avonds nog wat te doen, dan neem ik overdag gewoon een uurtje extra pauze haha, maar zeg het niet 10 minuten van tevoren af, dat is gewoon asociaal :woman_shrugging:t2:

@Junebug85 ik heb helemaal niet meer gereageerd haha was er echt even klaar mee :see_no_evil: heb net gestuurd dat ik het niet zo chill vind en dat ik vanavond een uurtje kan maar verder niet. Ze doen het er maar mee

1 like

Ik belde net de klantenservice van mijn internetprovider omdat mijn Wi-Fi het niet meer doet, blijkt de internetpoort kapot te zijn. Ze sturen een monteur, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel een week thuiswerken. Super kut met het thuiswerken natuurlijk. En ik wil s avonds of op mijn vrije dagen ook gewoon netflix kunnen kijken :pensive:

Eigenlijk vind ik het echt gewoon wennen. Toen ik het eerst at moest ik steeds bijna kokhalzen, maat het went echt! Snap heel goed dat je daar waarschijnlijk geen zij in hebt haha, ik moest het een tijd eten op een kamp en nu vind ik het prima te doen! Ik doe er wel blauwe bessen (of iets anders) in en soms chocola om het lekkerder te maken.
Sowieso helpt het ook als je het niet te dik laat worden en meteen opeet na het maken (anders wordt het alsnog te dik en moeilijk weg te krijgen).

1 like

Tijdje kon ik het goed eten maar nu niet meer.
Maak er mugcake van.
1 ei
1 banaan
4 eetlepels havermout
Kaneel en evt zoetstof met smaakje, iets om te zoeten iig
Dan 3.5 min op 1000watt in de magnetron, schepje pindakaas erop en je hebt een cakje.

1 like

De enige keer wanneer ik ā€˜knaldrangā€™ heb is wanneer ik op de wc zit.

20 likes

vind ik meer een woord voor vuurwerkfetisjisten.

7 likes

Het insschrijf systeem van mijn sportschool is ZO kut. Als ik me een week (!) van te voren in wil schrijven kost me dat gewoon een kwartier omdat het constant overbelast is, dan schrijf ik me in en uiteraard gaat er dan net iets mis waardoor ik niet ingeschreven ben en het nog eens moet proberen. Al mijn lessen zijn ook maar max 10 mensen dus zit direct vol, echt zo irritant

Bijna november en ik heb een muggenbult.

Ik word elk moment gebeld door mijn huisarts, maar ik moet zo nodig poepen. En nu durf ik niet want straks zit ik te kakken en belt ze me.

Ik neem mijn telefoon dan gewoon mee.

1 like

Meenemen!

1 like

Meenemen inderdaad n als ze belt deur open gooien voor het galmgeluid

4 likes

Het is maar goed dat ik ben gegaan, want ik ben nog niet gebeld. Ga er ook niet meer vanuit.