Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

@VickyViolence Ik vind dit recept van Donna Hay heel lekker (ook zonder de appels).
Ik doe er zelf ook nog griesmeel, lijnzaad en gemalen noten doorheen. Beetje abrikozen compote is er lekker bij of frambozen uit de diepvries er even doorheen roeren.

https://www.donnahay.com.au/recipes/sweets/pies-tarts/vanilla-porridge-with-honeyed-apples

1 like

Bedankt iedereen voor de havermoutideeën!!

En bedankt voor deze nieuwe associaties, nu kan ik variĂ«ren op “dit is toch net snot”!

15 likes

Ik heb een paar weken terug een wc borstel gekocht bij de action en die gebruikte ik vandaag en toen ging de borstel los van de steel. Was niet meer te fixen dus heb de borstel uit de wc gevist met een vuilniszak en ik gooi hem weg. Voel me er helemaal vies door ughhhh. En dit is de 2e keer deze week dat er iets in de wc viel.

En ik koop NOOIT meer iets bij de Action wat een schijtwinkel is het toch ook. Het voelde ook al gewoon aan als een goedkoop flutding.

Wat kan ik me toch opwinden over dit soort dingen man man man.

13 likes

I see what you did there

15 likes

Dat de I love juicy shampoo van de lush uit het assortiment is, zo irritantđŸ˜€

1 uur en 20 minuten op pizza gewacht en het excuus was: het regent dus onze bezorgers moeten heel langzaam fietsen?
Ik wist ook niet dat je van regen moeilijk lang doet over de lift nemen. Ik ben maar gaan kijken waar ze bleven op den duur nadat ik met de zoomer de hoofddeur al had geopend. Ik hoorde ze al aankomen met zijn tweeën luid lachen.

Mijne was ook na 2x in de pot (zachtjes!) schrobben kapot. Die zilveren stang brak gewoon af.

1 like

Ik erger me zo dat ik het met jullie wil delen zodat jullie je ook kunnen ergeren aan dit kind. Eerst had je dat stomme kind met die met z’n oma dingen ging bakken en die die niet met z’n tengels van de ingrediĂ«nten af kon blijven.

Nu is er er dit kind

https://www.instagram.com/p/CG0IZgejqnO/?igshid=13fkxoiqeyv1j

9 likes

Sprakeloos

2 likes

Ben gewoon weer boos.

5 likes

Heeft het kind geen beperking?

wat een teringlijer zeg

7 likes

afbeelding

Tijd voor de naughty chair

2 likes

@kali wie is Angie dan? Zie dat kind van beyonce Rumi heet.

Kan me niet schelen! Nee grapje is dat zo? Dat haal ik er niet uit.

Hoezo vinden de mensen in de reacties dit ook allemaal hilarisch en leuk en geweldig? Ik hoefde dit gedrag vroeger echt niet te proberen hoor :joy:.

3 likes

Ik vind het als overnight oats wel lekker, dan is het niet zo rubberig. Ik doe meestal 40 gram havermout, 110 ml sojamelk, beetje Chiazaad, en dan kaneel en vanille. En ‘s ochtends fruit in stukjes erbij.

2 likes

Ik heb zooooo’n erge ongesteldheidskrampen :rage:

Ik vind het irritant dat ik moet appen met de klantenservice. Ik wil gewoon een mail sturen, maar dat hebben ze niet. En ook geen contactformulier oid.

1 like

Ik heb een klein plantje cadeau gekregen en nu heb ik ineens de verantwoordelijkheid om 'm in leven te houden, verdorie

6 likes