Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Fulltime trainingsweken voor een parttime baan. Echt waarom.

6 likes

Die dame van Zeikschrift zit bij M aan tafel als ‘Amerika kenner’ om over de verkiezingen te praten. Je hoeft daar dus tegenwoordig alleen maar naartoe te verhuizen om ‘kenner’ te zijn i.p.v. ik weet niet… politicoloog. Kan zo’n redactie nou gewoon een keer 3 seconde googelen naar experts over de onderwerpen die ze willen behandelen ipv te bellen naar de mensen die gewoon graag met hun op op tv zijn en wel een halfuurtje hebben om wat krantenkoppen te lezen?

6 likes

Nescafe heeft de smaak van de caramel latte vernieuwd en is nu niet te zuipen. Ik vind het zo jammer. Heb nu een klacht ingediend in de hoop dat de oude smaak terug komt. Sad :joy:

2 likes

Ik zeg niet dat ze de beste expert is die daar had kunnen zitten, maar ze heeft een achtergrond in (Amerikaanse) geschiedenis / politicologie, dus ze heeft wel iets meer gedaan dan alleen verhuizen naar de VS. Misschien verlicht dat je ergernis een klein beetje

2 likes

Ze doet een Master Amerikaanse politieke geschiedenis toch?

Ze doet een promotie rechtsgeschiedenis, zal allemaal wel zijdelings aan Amerikaanse politiek schuren hoor maar de reden dat ze daar zit is niet dat zij de meeste expertise heeft over de huidige politieke situatie. We zien telkens dezelfde koppen voorbijkomen in dit soort programma’s die duiding moeten geven vanuit zeer geringe kennis van zaken vergeleken met echte experts. Overigens niets tegen haar persoonlijk, maar wel tegen dit fenomeen.

Edit; maar props dat ze dit keer Jort Kelder ofzo niet hebben gevraagd want die weet ook alles!

8 likes

Hallo wees blij dat het een vrouw is!!

Ik zie nu ook kansen voor mezelf. Waar ik wel niet allemaal expert in kan zijn. Kom maar door talkshows!

Sowieso haat aan NL talkshows waarbij iedereen zijn plasje mag doen. Zoals elke keer als er een persconferentie is dat die even geanalyseerd moet worden door wat random mensen. En dan influencers die even komen vertellen wat zij van corona vinden. En dan Ab Osterhaus. En dan is het weer klaar. Of misschien nog een middelmatige grappenmaker en een suf bandje, voor de afwisseling.

5 likes

Idd, de niet-echt-adequate vrouw aan tafel is wel het eindpunt van feminisme :joy: niks geen ‘vrouwen moeten twee keer zo goed zijn voor dezelfde positie’!

3 likes

JA AFZETTERS!!! Precies deze ergernis wilde ik ook komen delen

Ik ben ziek thuis. En nu is mijn vriend ook ziek en aangezien hij koorts heeft is hij aantoonbaar zieker dan ik dus nu moet ik alles doen :sob::sob::sob:

Kwam toevallig fotos van haar en B tegen:

Ja familie vriendin vlg mij
1 like

Die app van postnl. Dat je drie uur later pas melding krijgt dat je pakketje klaarligt op het pakketpunt. Terwijl ik steeds zit te refreshen omdat ik excited ben

1 like

Ik erger me aan internationale studenten wiens Engels gewoon te slecht is om te communiceren ik heb al drie keer een Nederlands huurcontract uitgelegd maar dan gaan ze het toch met google translate vertalen in hun eigen taal. Please bereid je een beetje voor.

Ik zie de laatste tijd best vaak dat dingen bij Bol.com veel duurder zijn bij andere winkels? Bijv.:

Kutbol

1 like

Deze 2 voorbeelden worden allebei toevallig niet verkocht door bol.com, maar door een externe verkoper. Als je deze bestelt krijgt bol.com een percentage, omdat ze hun site beschikbaar stellen maar de verkoop verloopt niet via hen.

2 likes

Mijn vriend wil wat gaan ophalen in een dorp op anderhalf uur rijden maar hij heeft andere verplichtingen vandaag en hij begrijpt niet dat dat gewoon niet KAN tussen 16u30 en 19u00, het enige moment dat hij vrij is.

Het ergste was toen hij zei “anders vraag ik 't wel aan mijn vader” JA KAMERAAD HEEFT DIE EEN HELIKOPTER OFZO?

4 likes

Aan mensen die iets van je kopen op Vinted en binnen 5 minuten een bericht gaan sturen met ‘wanneer ben je van plan het te verzenden???’ En dat jij je best doet het de volgende dag te verzenden en dat die pipo het dan lekker al 2 dagen op een pakketpunt laat liggen waardoor jij je geld nog niet hebt. Als je wil dat ik me zo haast met versturen, haal het dan verdomme meteen op.

16 likes

Weeeeer dikke hoofdpijn en pcm werkt niet. Zo vervelend.

Ja zit het in de lucht ofzo?? Ik heb ook echt koppijn deze week en ik ben nu steeds in totale verwarring of het komt door slaaptekort, ongesteld zijn of dat ik toch covid heb :")

3 likes

Pfff de hoogste bieder op mijn marktplaatsadvertentie is echt onsympathiek dus heb echt geen zin om het aan hem te verkopen maar voor de rest biedt niemand goed genoeg :thumbsdown:

1 like