Dit zou ik wel doen hoor
Ja, de ergernis is eigenlijk dat ze alleen fotoās willen of tegen je aan willen kletsen of willen afspreken en niks daadwerkelijk kopen
Volgens mij worden zulke berichten heel vaak gestuurd maar koopt niemand het uiteindelijk.
Oh @AshKetchum bij jou wel dus? Heb je gewoon sokken verkocht of vroeg hij/zij specifiek om stinkende, gedragen sokken?
Ik heb drie minuten geleden kleren op vinted gezet en het is nog steeds verkocht. Echt flauw.
Dat tegenwoordig alles maar Covid is.
Bloedneus? Covid. Spierpijn? Covid. Rugpijn? Covid. Ongesteld? Covid. Niet ongesteld? Covid. Teen gebroken? Ja daās covid.
Ik zou om 17:00 een (online) vergadering hebben. Om 16:00 uur vraagt iemand of we het naar 18:30 kunnen verschuiven want haar eerdere afspraak loopt wat uit. Prima, geen probleem.
Diezelfde persoon om 18:20: sorry ik kan toch niet meer vanavond, zullen we het naar morgen verplaatsen?
Ik was al vanaf half 4 vrij en heb iemand die samen wou eten afgezegd omdat het niet uitkwam, lekker voor niks mān hele avond vrijgehouden. Goffer.
Ohja leuk volgens mij is een van mān buren begonnen met vioolles. Ik haat violen echt kattengejank
18:30u? Dat is nog laat voor een werkdag. Balen dat je je avond vrij hield
Ik wil havermout echt graag lekker vinden want makkelijk en voedzaam enzo maar die blubberige textuur jongens hoe eten mensen dit???
Ik mik havermout met blokjes appel, kaneel, beetje vanille extract, (amandel)melk en een klein beetje agave in de oven! Is dan niet zo papperig maar wel wat steviger en door de stukjes appel heb je ook meer structuur en is het een stuk zoeter. Weet niet of dit heel logisch klinkt, deze omschrijving haha
Ooh klinkt goed! Doe je er dezelfde hoeveelheid melk bij als in een pannetje?
Waarom moeten er tijdens talkshows zoveel liedjes gezongen worden tegenwoordig? Ik weet dat DWDD veel muziek deed en op zich allemaal prima als artiesten hun nieuwe werk komen presenteren enzo, maar nu is het gewoon zoeken naar redenen om matige zangers op het podium te zetten. Bij de Vooravond steeds datzelfde Stef Bos liedje terwijl een ouder-kind duo er awkward naar zat te kijken, of die presentator met dat haar die zelf gewoon ff zijn gitaar erbij pakte af en toe. En nu bij M steeds het āconceptā (extreem losjes) van: covers van liedjes die weleens door een Amerikaanse presidentskandidaat als campagnelied zijn gebruikt (???). Allemaal niveau karaoke. Vervelen we ons zo?
[https://www.eatingbirdfood.com/apple-cinnamon-baked-oatmeal/]
Dit lijkt heel erg op die van mij!
Thanks ga ik proberen!!
In een smoothie met yoghurt, banaan en een paar frambozen of aardbeien
Ik neem aan dat je dat laatste, misschien in iets mildere bewoordingen, wel tegen die collega gezegd hebt? Ik zou echt not amused zijn.
Ik maak het met 40 gram havermout, 50 gram plantaardige yogurt en een plens havermelk. Koud, gewoon heel ff laten staan of meteen eten, kan best. Met stukjes appel en kaneel. Of met muesli eroverheen. Banaan soms maar daar wordt het geheel weer beetje behangplakselachtig van dus liever niet
Het is een beetje zoeken naar de textuur die jij lekker vindtā¦ Ikzelf vind een papperig papje (lol) heerlijk maar mijn vriend geeft de voorkeur aan een droge dikke pap. Als je toevallig een koffie siroopje in huis hebt dan kan je eens proberen om dit door je havermout te doen!
De website van de Royal Mail. Je kan die site niet gewoon refreshen om te zien of er een update is over je pakketje, maar moet elke keer die stomme code invullen. Dus eerst weer in je mail dat ding zoeken. En dat meerdere keren per dag want ongeduldig
Edit: Grmmml en nou moet ik ook nog eens zebrapaden gaan aanvinken
Ik vind havermout ook net hondenkots, maar als ik hele havervlokken gebruik vind ik het wel lekker.
In een pannetje met (plantaardige) melk, kaneel, kardemom, scheutje vanille extract en frambozen. En dan even opzetten tot de melk is opgenomen door de havervlokken.