Nee pijnloos! Alleen ff die twee/drie keer per dag dat ik dat stukje moet tandenpoetsen.
Het is gewoon lelijk, niks ergs.
Nee pijnloos! Alleen ff die twee/drie keer per dag dat ik dat stukje moet tandenpoetsen.
Het is gewoon lelijk, niks ergs.
Oeh bah ja imagine met dat pak over die bank schuiven. Lijkt me echt een vies gevoel
Die haartjes zo tegen elkaar in, ik krijg er rillingen van
Is ze in Wil van Tiens huis?
Irritante neplach ja.
Heeft hij nou echt zo’n mega print van McGregor op zijn muur hangen? Gadverdamme
Jeetje alleen omdat je energieleverancier bent, betekent dat niet dat gaslighting oké is.
Haha ik wist dit echt niet. Ik knipte dat laatste stukje er dan gewoon af. Over omslachtig gesproken😂
Waarom is vroeg slapen ook vroeg wakker. Ben al een uur wakker. Heb maar besloten om maar lekker vroeg boodschappen te doen. Ben officieel wel risicogroep maar heb er nog geen gebruik van gemaakt. Dus ben benieuwd.
De buren aan één kant waren 1,5 maand lang aan het renoveren dus iedere dag waren ze wel aan het boren of timmeren, dat is nu klaar gelukkig maar sinds vorige week zijn de buren aan de andere kant een deel aan het bijbouwen wat 2 maanden gaat duren omg. Gewoon bijna 4 maanden dagelijks dat verschrikkelijke lawaai aanhoren. En ze beginnen om 7 uur ‘s ochtends al
Oh ja en tegenover ons is een school en daar zijn ze een gebouw aan het bijbouwen dus daar komt óók heel de dag lawaai van. Ga voortaan stilte echt veel meer waarderen
Dat er al bijna een maand lang de straat wordt verbouwd. Ik wil gewoon lekker liggen en chillen
NEEEEEEEEEE
De collega die vorige week zo zat te hoesten is er vandaag weer en ZE ZIT WEER TE HOESTEN
Maar het is toch jouw fb, dus jij mag toch beslissen wie je wel en niet volgt? Boeiend wat
ze daar van vinden.
En het is niet alsof ze een ontvolg melding krijgen
Die mailtjes van Bol.com met als titel dat je een kadobon van 7,50 krijgt… Ja als ik select neem
Ow ja, of van die kras kaartjes waar je de code online moet invullen zodat ze je email hebben. Ik wil gewoon krassen en gelijk zien of ik iets win.
Dat ik speciaal naar m’n ouders ga om in bad te gaan mijn pleegbroertje dit weet en wacht tot ik in de badkamer sta om te zeggen dat hij nu moet douchen want anders komt hij te laat op school. Dit had je ook beneden kunnen zeggen toen je mij m’n snacks zag pakken.
Mijn bad (het forum trend bad) is vertraagd.
Ik wilde vanavond zo graag in bad.