Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Nee pijnloos! Alleen ff die twee/drie keer per dag dat ik dat stukje moet tandenpoetsen.

Het is gewoon lelijk, niks ergs.

1 like

:roll_eyes: Ben al maanden geen klant meer, heb al meerdere keren me afgemeld voor mails en heb ze zelfs nog aan de telefoon gehad laatst (ze bleven bellen). Schijtirritant dit.

4 likes

Deze meid en haar foto’s met deze neppe lach. Ik kan het niet meer aan

ZOOOOOO IRRITANT

34 likes

Pakken doen me denken aan ordinaire Roelvink interieurs:

4 likes

Oeh bah ja imagine met dat pak over die bank schuiven. Lijkt me echt een vies gevoel

12 likes

Die haartjes zo tegen elkaar in, ik krijg er rillingen van :confounded:

1 like

Is ze in Wil van Tiens huis?

Irritante neplach ja.

2 likes

Heeft hij nou echt zo’n mega print van McGregor op zijn muur hangen? Gadverdamme :nauseated_face: :face_vomiting:

2 likes

Jeetje alleen omdat je energieleverancier bent, betekent dat niet dat gaslighting oké is.

7 likes

Haha ik wist dit echt niet. Ik knipte dat laatste stukje er dan gewoon af. Over omslachtig gesproken😂

4 likes

Waarom is vroeg slapen ook vroeg wakker. Ben al een uur wakker. Heb maar besloten om maar lekker vroeg boodschappen te doen. Ben officieel wel risicogroep maar heb er nog geen gebruik van gemaakt. Dus ben benieuwd.

De buren aan één kant waren 1,5 maand lang aan het renoveren dus iedere dag waren ze wel aan het boren of timmeren, dat is nu klaar gelukkig maar sinds vorige week zijn de buren aan de andere kant een deel aan het bijbouwen wat 2 maanden gaat duren omg. Gewoon bijna 4 maanden dagelijks dat verschrikkelijke lawaai aanhoren. En ze beginnen om 7 uur ‘s ochtends al

Oh ja en tegenover ons is een school en daar zijn ze een gebouw aan het bijbouwen dus daar komt óók heel de dag lawaai van. Ga voortaan stilte echt veel meer waarderen :upside_down_face:

Dat er al bijna een maand lang de straat wordt verbouwd. Ik wil gewoon lekker liggen en chillen :sob:

NEEEEEEEEEE
De collega die vorige week zo zat te hoesten is er vandaag weer en ZE ZIT WEER TE HOESTEN

1 like

Maar het is toch jouw fb, dus jij mag toch beslissen wie je wel en niet volgt? Boeiend wat
ze daar van vinden.
En het is niet alsof ze een ontvolg melding krijgen :sweat_smile:

2 likes

Die mailtjes van Bol.com met als titel dat je een kadobon van 7,50 krijgt… Ja als ik select neem :rage:

2 likes

Ow ja, of van die kras kaartjes waar je de code online moet invullen zodat ze je email hebben. Ik wil gewoon krassen en gelijk zien of ik iets win.

2 likes

Dat ik speciaal naar m’n ouders ga om in bad te gaan mijn pleegbroertje dit weet en wacht tot ik in de badkamer sta om te zeggen dat hij nu moet douchen want anders komt hij te laat op school. Dit had je ook beneden kunnen zeggen toen je mij m’n snacks zag pakken.

3 likes

Mijn bad (het forum trend bad) is vertraagd.
Ik wilde vanavond zo graag in bad.

1 like

Al 11 reacties op mijn sportlegging via mp, helaas alleen van Johan, Maikel, Paul en Pietje die foto’s van mijn kont willen of willen dat ik hem draag en erna verstuur. Volgende keer toch maar weer op Vinted zetten :sweat_smile:

18 likes