Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Die heb ik gelukkig ook standaard in huis! Moet ze eigenlijk preventief slikken van mezelf, maar omdat ik nu er al een tijdje geen last van had ben in laks geworden! Dus heb inderdaad al cranberry pillen gehad, paracetamol tegen de pijn, nu liters water en hopen dat het wegtrekt

1 like

Aan de zilvervisjes in huis en dat er net zo’n goor beest op mijn arm liep. Ik spuit regelmatig met zo’n anti zilvervis spuitbus, maar omdat ik klein woon kan ik ook niet zomaar even mijn bank verplaatsen en daarachter ook losgaan met die spuitbus. En ik heb valletjes staan. Het helpt wel iets, maar ze zitten er nog steeds

1 like

Om deze reden laat ik spinnen zitten in huis. Zijn echt de beste vallen die er zijn. Ik zie af en toe een spin voorbij lopen met een zilvervisje in zn kaken en verder zie ik ze eigenlijk nooit meer

12 likes

Omg eng :exploding_head:

2 likes

Spinnen heb ik dan eigenlijk weer geen last van, dus dat is ook geen optie

Toen ik in een huis met veel zilvervisjes woonde hielp het ook om vochtvreters neer te zetten! Die dingen liepen echt vol met water, geen wonder dat die beesten het zo lekker vonden in dat huis :rage:

1 like

Ik erger me aan mezelf, omdat ik geen “winterschoenen” meer kan vinden die ik mooi vind. Ik vind alles truttig of degelijk of gewoon echt “ewww”. Kan gewoon 13 pagina’s met enkellaarsjes doorklikken en niks staat me aan. Heel irritant.

3 likes

Dat mijn trein niet rijdt, en ik daar achter kom omdat ik een paar minuten na geplande vertrektijd maar eens op de app ging kijken. Omroepen ho maar. En de vertraging van de volgende trein loopt ook alleen maar op. Maar er is niets van een storing of wat dan ook bekend, ik snap er niets van.
Overigens wordt er wel de hele tijd van alles omgeroepen over de trein die aan de overkant van het station in tegenovergestelde richting vertrekt.

Omg wat een horror film

1 like

Elk fucking uur wakker geworden vannacht omdat ik moest plassen door die kloteblaasonsteking. Zo beroerd geslapen. Gaat gelukkig wel beter nu, cranberrypillen kicken in!

Ik werk vandaag thuis omdat ik de boel gewoon niet gecamoufleerd krijg :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Ergeren is een iets te groot woord maar een vriendin van me stuurt vaak stories door van instagram-pagina’s die zij volgt. Vind ik irritant, als ik die pagina’s interessant vond dan volgde ik die pagina’s zelf wel. En 9 van de 10 keer vind ik het ook niet zo interessant/grappig/boeiend.

Taggen vind ik dan weer niet vervelend dat voelt vrijblijvender dan zo’n storie in je inbox.

1 like

Mijn hondenoppas rookt. En dat dacht ik al, maar volgens mij spoot ze alle andere keren hondenparfum op hem maar vandaag dus niet

Vind ik toch een beetje vies ruiken

2 likes

Jammer dat je geen Teckel hebt genomen :smirk: dan was het nu een rookworst op pootjes geweest :stuck_out_tongue:

22 likes

Op Facebook heb ik verschillende mensen al een gehele tijd ontvolgd (dan zie je dus hun updates niet in je nieuwsoverzicht). Maar Facebook vind het schijnbaar ineens nodig om dit allemaal wel in m’n nieuwsoverzicht te laten zien. Waarom denk je dat ik die mensen ontvolgd heb? Ga weg man.

Waarom verwijder je ze niet gewoon?

Zijn mensen waarvan het niet gewaardeerd wordt als ik ze verwijder, iig 1 (man van vriendin). Vind het niet erg om vrienden te zijn, maar die mensen spammen gewoon teveel. Dan vind ik ontvolgen net even wat vriendelijker dan meteen verwijderen. Beter fixt Facebook deze bug gewoon even.

1 like

Ik had een hele dikke kaak toen m’n verstandskies eruit ging, toen was ie 2 weken dik door een bloeduitstorting en nu is ie ontstoken en is ie opnieuw dik!!!

Dus moet antibiotica zodat de dikheid afneemt, maar de arts zei dat ik nog wel 2 maanden een dikke kaak blijf houden door littekenweefsel.

Niet dat ik ooit een strakke kaaklijn en een symmetrisch hoofd had, maar nu ben ik wel heel langdurig extra misvormd.

1 like

Hopen dat die mondkapjesplicht er snel doorkomt!

11 likes

Blergh dit soort dingen zijn altijd zo intens klote. Hopelijk doet het niet te veel pijn.