Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Mijn buurman is al sinds 13:00 in zn schuur bezig, wat prima is.
Maar hij is dus ook al sinds 13:00 aan het fluiten o m g

2 likes

Mijn vriend die bij de mcdrive tegen de cassiere zegt: we hebben geen geld maar mijn vriendin kan heel goed afwassen :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::joy::joy::joy::joy::joy::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

:fu:t2:

1 like

Dad joke

10 likes

Ik erger me zo hard aan mezelf. Had verdorie vier maanden voor een opdracht en heb het natuurlijk uitgesteld tot de laatste twee weken dus heb nu stress.

IK OOK omg nog 15 dagen en ik zit nu letterman met kim k te kijken :sweat_smile: Iemand schop mijn reet s

1 like

Mijn vriend doet echt zo gemeen joh. Technologisch probleem, door een update van Android werkt een duur apparaatje niet meer ofzo. Ik begrijp dat dat enorm frustrerend is, ik begrijp zelfs dat hij even iets te woede op z’n gsm slaat enzo, maar nu doet hij zo rot tegen mij als ik gewoon er iets probeer over te zeggen of een vraagje stellen.

HOE zijn iemand zn lippen zo moist dat hij al vier en een half uur mee kan fluiten met de radio???

3 likes

Dat begrijp ik, maar hij begon er zelf over!

Ik erger me aan mezelf omdat ik een nieuwe telefoon heb en ik me overal opnieuw moet aanmelden maar uiteraard ben ik de meerderheid van mijn inloggegevens vergeten. :heart:Go me​:heart:

1 like

Die met lizzo was echt best leuk!

1 like

Kale poes (was laatst bij First Dates :rofl:)

1 like

Bralettes, ik zal er vast te dik voor zijn maar 95% van de modelletjes zitten voor geen meter.

(Net zoals de afhangende schouders [meer marge om fout te snijden, het “hoeft” niet te passen] verdenk ik bralettes ervan een trend in het leven te zijn geroepen omdat het goedkoper is een bralette te maken dan een echte bh want het materiaal en constructie is goedkoper en je hoeft als je een Zara bent enkel S M en L te maken in tegenstelling tot cups A B en C mét rugmaten 70, 75, 80.)

10 likes

Mijn vriend zou vandaag naar zijn ouders gaan en ik had helemaal zin in een middagje alleen, maar nu is zijn vader ziek en gaat hij niet

2 likes

Ik irriteer me er juist aan dat ik geen goeie beige bralette kan vinden die geschikt ik voor een wat grotere cup maat. Ben echt al tijd op zoek.

Dat ik nooit met mijn tengels van een (beginnende) pukkel af kan blijven en ze tot op het bot uit moet graven. Heb er best wel wat littekens van in mijn gezicht en loop nu weer rond met een wondje op mijn kin. Fucking irritante gewoonte

Het is weer herfst. Heb weer meer lossen haren.

Dinsdag als ik thuis werk blijkt de ketelcontroleur (of hoe noem je zo iemand) te komen in de ochtend voor controle en de loodgieter ivm een lekkage buiten. De huishoudelijke hulp komt ook. Allemaal tussen 8 en 12. Hoop dat mn werk dan niet in de soep loopt :tired_face:

1 like

Ohja story of my life dit. Soms denk ik nu ga ik echt nergens aan komen, nog geen uur later alweer alles open gekrabd.

1 like

Fuuuuck, voel een blaasontsteking opkomen!

Ik vind de cranberry pillen van Kruidvat heel fijn om standaard in huis te hebben. Heb je alleen niet zoveel aan nu sorry :sweat_smile: maar zodra ik ook een blaasontsteking op voel komen neem ik zo’n pil en die helpen altijd.

2 likes