Polls over spaargeld ga weg
Gewone amerikanen die iets voor een ander doen en dat groot moeten uitlichten op social media. JA JE BENT GEWELDIG DAT JE ANDERE HELPT EN VERDIENT 10.0000 SCHOUDERKLOPJES EN EEN LINTJE. Ga weg joh je doet het alleen maar voor de aandacht. Je had het ook in stilte kunnen doen.
Dit!!
In damnhoney zeiden ze (over wit privilege)
âje hoeft jezelf niet op de borst te kloppen als je een boek leest, of een docu kijkt, of tot inzicht komt, want eigenlijk ben je veel te laatâ.
En ik dacht nou precies (!!)
(wel wat anders dan jouw voorbeeld maar toch)
Ik wilde vorig jaar aan band financieel helpen zodat ze een project konden realiseren. Maar vanaf een bepaald bedrag moest je per se je naam of iets doorgeven en dat zou dan worden gepost, dus toen heb ik maar 3 losse contributies gedaan. Ik vind het niet erg om met iets geassocieerd te worden, maar mijn naam hoeft niet bij alles te staan
Ik had 4 stukken taart in de koelkast staan, maar blijkbaar heeft mijn vriend ze vanmorgen allemaal meegenomen naar zijn werk, want ik kan ze niet meer vinden
Ze maken tegenwoordig geen goede hersenloze tienerfilms en vrouwenfilms meer. Alle tienerfilms lijken tegenwoordig over depressie en ziektes te gaan en alle vrouwenfilms zijn geforceerd feministisch of de grappen zijn gewoon zo geforceerd.
Volgens mij klaag ik hier elke maand over, maar ik kan dus echt niet wachten tot Legally Blonde 3 komt, want ik heb dat echt ff nodig in mijn leven.
Oh man ik deel deze ergernis. Ja leuk even zware mentale problematiek romantiseren!!! Natuurlijk zijn tienerfilms altijd al problematisch geweest maar die obsessie met (vooral) witte knappe meisjes met (vooral) depressie en anorexia zijn zo irritant. Je ziet ook nooit een romantische tienerfilm over narcistische persoonlijkheidsstoornis, antisociale persoonlijkheidsstoornis, psychoses of trichotillomanie, want daar kan hollywood niks mee
Wat me trouwens wel leuk lijkt is een tienerfilm over tieners met said onpopulaire stoornissen die dan samen uitbreken uit een instelling of gesloten afdeling. Een beetje de 100 jaar oude man die uit het raam klom en verdween maar dan de groep onstabiele tieners die hun medicatie nodig hebben om te functioneren die een vet leuk en onverantwoordelijk avontuur hebben
Mijn internetprovider. Net was er geen internet (en het lag niet aan de modem hier of zo), dus ik op hun website en sociale media kijken of er iets van storing staat, niks te vinden. Toen een berichtje gestuurd op Twitter, geen antwoord. En ik snap dat je zoiets niet kan voorzien, maar die non-communicatie is verschrikkelijk, hoeveel moeite kost het om even te tweeten of weet ik wat? Half het land werkt thuis of heeft online examens nu, zorg dan dat je die ff snel kan informeren.
Maar alles wat jij nu noemt zijn toch alsnog ziektes? Kunnen er niet meer films gemaakt worden waarin iedereen gewoon oké is.
Of bedoelde je dat niet @Vaiana ?
Ja klopt, ik bedoelde het ook niet als âdit zou wel goed zijnâ. Meer een âals je dan zo nodig ziektes wil gebruiken als ~quirky~ persoonlijkheids ding, dan moet je t maar creatief doen en iets pakken zoals vermijdende peroonlijkheidsstoornisâ. Probeer daar maar iets leuks van te maken om geld mee te verdienen
Ja dat meer! Ik hoef gewoon niet elke keer met stoornissen geconfronteerd worden. Zeker niet door acteurs die ânormaalâ zijn
Aan de vage buikpijn die ik de laatste tijd vaak heb. Weet gewoon niet wat de oorzaak kan zijn.
De ventilatie in mijn appartement is stuk en ik hoor nu de hele tijd zoân brommend geluid. Heel irritant. Ik kan het ook niet uitzetten Ik hoop dat de woningbouw het snel komt oplossen.
Brain on fire is wel goed!!
Ik heb geen zin om vanavond te koken en een kortingsvoucher van mijn favo pizzeria dus ik denk dat ik maar wat bestel.
Mensen die via marktplaats iets van je kopen en een bod doen inclusief verzendkosten en dan pas achteraf aangeven in Belgie te wonen. Echt zo sneaky vind ik dat. Heb nu gelijk geen zin meer om het naar haar te sturen, maar ze heeft het geld al overgemaakt dus ook geen zin om het weer terug over te maken of moeilijk te doen over 3 euro. Maar toch irriteert het me echt.
Geen tienerfilm maar deze omschrijving doet me denken aan Girl Interrupted. Goeie film wel
Als je aan iemand vraagt hoe laat we afspreken, zij zegt âzeg maar, ik kan de hele dagâ. Ik een tijd voorstel en zij geeft aan niet te kunnen want dan moet ze naar de tandarts
Zeg dan niet dat je de hele dag kan.
Er zitten ook wel goede moderne tienerfilms tussen, maar het lijkt tegenwoordig een trend te zijn om ziektes/depressie/onbegrepen worden te romantiseren. Gewoon een nutteloze film er tussendoor zou wel fijn zijn voor de afwisseling.
Hahaha ik kan echt niet naar het zwembad zonder me helemaal wild te ergeren aan de langzamen in de snelle baan en de snellen in de langzame baan. En iedereen die je schopt en te dichtbij komt en niet aan de kant gaat. Zwemmen is echt niet ontspanning