Jumping jacks. Ik haat het.
Alles.
Ik erger me aan alles. Maar vooral aan het feit dat ik me vandaag brak voel en gewoon zin heb in ongezonde meuk maar alles ik wat ik kan bedenken ( behalve snoep) niet kan eten omdat er Ć³f nachtschade in zit of vet in zit waar mijn lichaam allebei van op tilt slaat en ik dan gewoon de rest van de dag kermend op de bank lig. Ik wil gewoon even proper zielig zijn en me volvreten.
Het zusje van burpees.
Oh god ja. Burpees zijn echt de hell op aarde.
ik heb met die oefeningen ook altijd het gevoel van ādit kĆ”n niet goed voor je lichaam zijnā
Ook omdat iedereen altijd maar zo lekker springt zonder goed op te letten. Volgens mij is het het helemaal niet goed voor je gewrichten en pezenā¦ ( zegt deze leek die er totaal geen verstand van heeft)
Mensen die helemaal links fietsen dacht we daar van af zouden zijn nu de toeristen weg zijn maar nee hoor
Ik doe altijd de luie versie:
Dus gewoon uitstappen en je armen omhoog en omlaag.
De reclames van de Hornbach. Eerst die met die onderbroeken in een vending machine, toen die seksende insecten en nu weer een man die met zān zaag gaat trouwen?
Hagaga ik ook. Ik ga echt niet springen.
Die reclames zijn ook veel te lang, voelt net alsof je een film aan het kijken beny
Brb ff naar het impopulaire meningen-topic hoor
Het is echt fckng koud. Zit nu met een fleece vest aan en slaapzak om me heen en nog een aantal lagen. Het is juni wtf.
Ik woon in een huis waar tot een paar jaar geleden een deurwaarderskantoor zat en ik word echt helemaal gek van de hoeveelheid post die daarvoor binnen blijft komen. Ik stuur alles netjes terug maar dit kan toch niet eindeloos zo doorgaan? Dat hele kantoor bestaat ook helemaal niet meer (staat ook niet meer ingeschreven bij de KVK) en heb al eens een verzoek bij Google ingediend om het adres te verwijderen maar dat blijft natuurlijk altijd ergens op het internet staan. Er komt niet alleen reclame binnen maar ook nog gewoon post van gemeenten, belastingdienst en net nog een dik dossier oid van een advocaat. Ik ben wel eens bang dat dit een of ander sjoemelkantoor was en de fiod hier opeens binnenvalt haha.
Ik hik al weken tegen een belangrijk telefoontje aan en nu had ik eindelijk de moed verzameld om te bellen, nemen ze niet op
Was weer te verwachten.
Ik heb me opgesloten op een lege groep om pauze te houden maar nu komen er twee collegaās hier keihard praten. Ga weg
ā¬30 euro verzendkosten omdat het om een kast gaat (die niet in delen verzonden kan worden) Beter brengen ze hem voor dat geld wel helemaal naar boven
Ik zou alles gewoon bij het oud papier tyfen. Doe ik inmiddels ook met post van de vorige huurders.
Je kunt ook niks dan retour blijven sturen, dat is echt ontzettend irritant! Vooral als dat kantoor niet meer bestaatā¦
Mensen die het woordje āletterlijkā gebruiken terwijl ze eigenlijk āfiguurlijkā bedoelen.
Helemaal wanneer dat āletterlijkā zo ongeveer elke zin gebruikt wordt.
(Ik heb het onder andere tegen jou Monica Geuze)
Ik vind āIk ga letterlijk doodā stiekem zo grappig als iemand dat zegt.
Hahahaha ik vind op zich de meeste van die opmerkingen wel grappig, omdat ze geen idee hebben wat ze zeggen, maar tegelijk is het dus ook een ergernis.