Waar erger je je aan #7

Ja dat had Ik van de week ook. Dacht dat ik er op deze manier vanaf zou zijn. Maar blijkbaar zijn er mensen de zelfs zo erg stinken dat ze door mondkapjes heen gaan

Ja het is ook gezelliger, maar nu niet echt een optie lijkt me, des te minder mensen in de supermarkt des te beter.
Mijn ergernis is dus ook dat mensen ‘gezellig’ zoals @Yzile schrijft, allebei met een karretje, boodschappen gaan doen.
En mensen die met z’n tweeĂ«n over de hele breedte van de stoep blijven lopen zodat ik mezelf half in de bosjes moet werpen om nog een beetje afstand te houden met passeren. Dat jij die afstand niet belangrijk vindt wil niet zeggen dat ik dat ook maar vind :roll_eyes:

2 likes

Dieven.

JA!
mensen moeten echt met hun poten van andermans spullen afblijven
wat is er van je gejat?

Het geldkistje bij onze boerderijkraam is wéér leeggehaald en niet alleen bij ons, maar in de hele omgeving gaan ze gewoon alle kramen af om de geldkistjes open te breken. Ik vind het zo asociaal.

Het gaat (iig bij ons) om een verwaarloosbaar bedrag omdat we er al heel voorzichtig mee zijn, maar inderdaad, blijf met je poten van andermans spullen af.

Hebben ze geen Spotify lijst?

godver echt zo asociaal
kan ik me echt boos om maken
:angry: :angry:

1 like

Wow, TIL:
afbeelding

Maar, ik ga geen 70 uur aan supermarktmuziek luisteren, dat heb ik er ook weer niet voor over

6 likes

Ja, we hadden hem al expres vastgeschroefd aan de ondergrond dat het iig niet zomaar mee te nemen is. Maar inderdaad, je gaat uit van goed vertrouwen en het goede in de mens. Dan is het zo jammer dat er altijd een paar rotte appels het tegendeel weer moeten bewijzen

Ik heb het koud. Echt zo’n diepe kou die je niet oplost met dikke sokken of een dikke trui. En normaal zou ik dan een bad nemen maar ik heb vanochtend gedouchet dus dat vind ik waterverspilling. Denk dat ik maar een kruik maak zo meteen

2 likes

Ik begin altijd met veel goede moed aan therapie thuis en dan na een week gaat het slechter. Nu ook weer. Ik kom maar niet op positieve momenten en wat er positief aan mij is. Ja, moet ik elke dag opschrijven dat ik sport? Is toch ook saai.

1 like

Nou, ik heb mezelf nog geeneens 1 dag kunnen motiveren om te sporten dus zou dat zeker opschrijven!

Met dit soort dingen moet je niet teveel druk op jezelf leggen. Ze vragen naar positieve momenten, niet naar een script voor een nieuwe actiefilm. En je kan ook denken na een tijdje: wow, ik voelde me toen echt slecht, maar toch elke dag opgestaan om te sporten. Dat wijst op discipline en doorzettingsvermogen. Toch best positieve eigenschappen.

8 likes

Dank je voor je bericht. Ik ga het gewoon opschrijven.

In mijn achterhoofd weet ik dat ook wel, maar om de een of andere reden zit ik idd altijd te moeilijk te denken. Alsof ik de beste wil zijn.

Dat het voorgerecht wat ik besteld had bij een restaurant op was, en ze nu maar de vleesvariant bezorgd hebben. Ja hallo, ik bestel toch niet voor niks iets vegetarisch, ik eet geen vlees. Gelijk geen zin meer om de rest op te eten ook

Mijn huisgenoot eet alleen maar Chicken Tonight, Knorr Wereldgerechten (en pannenkoeken lol) maar hij is altijd echt 45 minuten bezig met koken? Hoe dan?

En hij had muziek aan staan maar hij luistert alleen top 40 en ik wil niet geconfronteerd worden met mensen met slechte (geen) muzieksmaak. Dus ik liep naar de keuken en deed de deur naar de gang dicht (die staat altijd open) en ze begrepen de hint want toen ging de muziek zachter. Soms is het fijn om petty te zijn.

7 likes

Ja, nu met de corona is het anders. Maar normaliter gaan wij altijd samen en nemen we onze dochter ook nog eens mee.

1 like

Een van mijn buren liet het brandalarm afgaan (vals alarm) maar de kat schrok er zo enorm van dat mijn been open ligt, hij een half uur heeft zitten trillen en nu wil hij ook niet meer met me kroelen. :sob:

vroeger volgde ik een blogger (ohdeardrea) en ik vond haar best wel sympathiek en gezond overkomen, ze had leuke recepten, at plantaardig, maakte een leuk kookboek. ja leuke meid hoor, naar mijn mening soms te insta perfect, dus op den duur niet meer zo trouw gevolgd.
de laatste tijd lees ik af en toe weer haar blogs en posts en erger ik mij helemaal kapot aan haar. ze lijkt een soort verlicht te zijn, wat de fuck dat ook moge betekenen, en draagt dat uit met posts die mij geheel in het verkeerde keelgat schieten. ik waardeer een kritische/sceptische/vragende houding, maar ik kan het met haar, momenteel in costa rica gesitueerde bips, niet geloven. oh en ik vind het ook jammer dat ik niemand ken die haar ook volgt en dus met niemand hierover kan spuien.

Haha ik moet hierom lachen. Eigenlijk best wel sneu als je zo lang bezig bent met die gore dingen, dan kost iets normaals maken bij hem misschien drie uur. Snap wel dat ie dan denkt meh geen zin in, dan maar chicken tonight. Maar wat een kutleven dan elke dag dat of pannenkoeken :weary:

2 likes

Er is een feest in de straat, in een garage oid en half buiten. HET IS ZONDAG. Deze oma kan het niet aaaaan