Dit heb ik ook. Kan eigenlijk super vaak niet helemaal lekker liggen door een of andere piercing links of rechts
Heerlijk! Goed voor alle plantjes. En citroenen.
En het is hiervoor weken super mooi weer geweest. Het bodempeil wil ook wat
Klote hè en niets wat er echt tegen helpt. Kan ontsmetten wat ik wil maar het gebeurt toch continu.
Ik wil een citroenschil raspen en het lukt gewoon niet. Gebruik die rasp altijd, was geen bijzonder citroen. Whyyyu de fuck kan ik die schil niet gewoon raspen ik ga zo met citroenen gooien
Ik doe sinds een week workouts van Chloe Ting en krijg ook iedere keer ondertiteling. Ik dacht dat het aan haar instellingen lag. Heel irritant inderdaad. Ik heb ook nog niet gevonden hoe ik het permanent uit kan zetten.
Held!! Je bent mn forummer van de maand
Jaaa, gelukkig
En omg officiële forummer van de maand, bedankt
Iemand die ‘?’ terug appt op een heel normaal bericht en dan niet meer reageert. WAT JONGE
De dikke vogels die al vanaf half 5 een dik feest bouwen in de dakgoot. Ik schrok wakker omdat ik serieus dacht dat iemand op het dak zat. Is eigenlijk onmogelijk, maar qua geluid klonk het echt niet alsof het vogels waren. Zelfs met het raam dicht klonk het eerder als een olifant.
De sportschool die op de parkeerplaats constant keiharde muziek draait tijdens de groepslessen. Donder op. En ook de telefoon nooit opneemt als je belt.
Dat mijn vriend nog steeds slaapt. Ik wil gewoon ALLEEN met een zak chips in bed chillen.
Aan al die mensen die SAMEN boodschappen gaan doen. Hoe moeilijk is het om even ALLEEN te gaan? Echt fuck off.
Maar dan halen ze net de verkeerde aardappels
Dan doet diegene boodschappen die wel het goede meeneemt. Ik snap sowieso niet waarom je samen boodschappen wilt doen, erger me dood als mijn vriend achter me aan sjokt
Vind dat juist gezellig, lekker kneuterig samen boodschappen doen.
Heb een hele fijne loonsverhoging gekregen alleen nu is het geen rond getal per uur en dat vind ik zo mega irritant omdat het minder mooi op mijn factuur staat mijn hoofd gaat dan er echt mee aan de haal die getallen kloppen gevoelsmatig niet
Dat “cunt” in mijn serie wordt vertaald als kuttekup staat zo dom
Ja echt irritant en dan hebben ze nu dus ook TWEE KARREN terwijl ze er maar 1 effectief gebruiken en er ook maar 1 persoon echt boodschappen doet. En hele tijd alles blokkeren overleggen en wat wil jij dan op je wrap?? Oké en dan BAM gaan ze ineens lopen met z’n twee
Ik stel voor dat iedereen THUIS een lijstje maakt, alles in de winkel gewoon pakt en doorloopt.
Tuurlk mag je wel Ff denken welke olijven je wil en of je een grote of een kleine pot kikkerewrten je nodig hebt maar dat ellendige geoverleg en getreuzel. Is gewoon niet productief geloof mij maar
Ugh ik hoorde net in de supermarkt zo’n stom top 40 liedje dat ik eigenlijk toch wel leuk vond en nog een keer wilde luisteren. Speciaal een specifiek stukje songtekst onthouden zodat ik kon googlen, maar ben nu thuis, en vergeten natuurlijk
Ben trouwens nu in staat de hele top 40 af te luisteren om dat stomme nummer te vinden