Ugh, deze types zijn zó kut. block haar aub op instagram en laat je niet gek maken. Zegt zoveel meer over haar dan over jou
Dat bedrijven gewoon totaal niet reageren op sollicitatie mails, maar vervolgens wel gewoon de vacature steeds opnieuw plaatsen. Hoe moeilijk is het om gewoon een standaard, van mijn part automatisch, mailtje te sturen met een antwoord. En dan is één van de vereisten om er te werken dat je vriendelijk en klantgericht bent. Yeah right, ben dat zelf als bedrijf zijnde dan ook tegenover anderen. En maar klagen dat ze dringend personeel nodig hebben vanwege grote drukte en uitbreiding van het bedrijf
Ik kwam net thuis na een paar uurtjes weg geweest te zijn, en wist dat in de tijd dat ik weg was collega’s van mijn man langs zouden komen als verrassing om hem een kado te geven voor zijn dienstjubileum (heet dat zo?). Kom ik thuis, ligt serieus de hele fckn woonkamer vol met confetti en hebben ze als idioten met champagne staan spuiten tegen de ramen aan (wel buiten gelukkig). En 1 wand van onze woonkamer is zowat volledig raam, en dat is nu dus één grote gevlekte plakboel. Echt super super leuk dat ze zo goed zijn voor hun personeel en daar zoveel moeite in steken, maar ik vind dit net een klein beetje overdreven, of ligt dat aan mij?
Wow ik zou flink geïrriteerd zijn, vraag me ook af of ze dat op kantoor ook zo gedaan zouden hebben en wie het dan op zou ruimen
Lastig. Ja, het is overdreven, maar dat is wat het in mijn ogen dus ook een superleuk gebaar maakt juist. En met zn tweetjes is het toch zo weer opgeruimd? Dus ja ik zou misschien een beetje balen dat ik het op zou moeten ruimen, maar zou het gebaar wel waarderen!
Hehe ja het gebaar is heel tof, dat zei ik ook al, maar nu moet ik dus op een ladder ramen gaan lappen ergens deze week (ramen zijn ruim 3 meter hoog dus niet zomaar even gedaan), dus ik vind dat gespuit met champagne toch wel een beetje overdreven denk ik. De tuinkussens waren ook nat
Dat hoef jij toch niet te doen als het voor je man was?
Zou er zelf ook van balen, maar misschien hebben die collega’s er ook niet zo over nagedacht. Wat vindt je man ervan? Misschien kan hij nog iets sturen naar de collega’s hierover, beetje luchtig als grap, maar met een kern van waarheid
Hehe nou zijn collega’s zeiden zelf ‘de ramen moeten wel even gelapt worden’ dus dat hoeft niet meer tegen ze gezegd te worden.
Nee klopt ook, mijn man mag dat lekker gaan doen. Ik hoef er verder ook niet per se iets mee hoor, het hoeft niet opgelost, maar vond het gewoon een beetje ergerlijk en bijzonder dat je zoiets zomaar doet in iemand anders z’n huis.
Heh?? Hoe kan je hier tegen stemmen
Nee joh we kunnen beter geld pompen in KLM. Al die arme mensen die daar werken en nu niks konden doen!! De zorg? Pff nee die heeft gewoon kunnen werken, daar moeten we jaloers op zijn, die hebben zich lekker nuttig kunnen maken!
Echt gewoon stank voor dank na die corona ellende, die overigens nog niet eens voorbij is.
Ik vond dat ze voor die tijd al salarisverhoging verdienden, maar nu helemaal en alsnog niets??
Ja zij kunnen niet staken zoals de leraren dat doen en dat maakt het nog erger. Vind het echt ongelovelijk.
Ik erger me aan al die programmas met mensen met het syndroom van Down. Ze zijn geen attractie? Het zijn mensen en investeer in docus die alle kanten laten zien ipv entertainment.
Ik ben heel benieuwd hoe ze een verdubbeling van de IC-capaciteit willen gaan realiseren als ze nu al met geen mogelijkheid genoeg personeel kunnen vinden om de bestaande bedden open te houden. Hoe ga je mensen aantrekken om IC-verpleegkundige te worden zonder ze wat meer te betalen voor hun reteverantwoordelijke superonregelmatige baan?
Het is ook allang niet meer gek ook. We zijn alle maatregelen wel gewend en ze zijn inmiddels ook versoepeld.
Mooi hoe vvd het laatst had bij de demonstraties over “Een klap in het gezicht van de zorg” vind dit dan toch een iets grotere klap maar goed.
Echt he. Applaus en een bonusje is het wel mee afgedaan.
Ik dacht nou VVD kan niet tegen stemmen met dat gezeik over die demonstraties en dat dat een middelvinger was naar de zorg. Dit is toch een wanvertoning wtf, kan het amper geloven. En dan inderdaad wel grote ondernemingen steunen. Echt alles voor het kapitalisme he, bah.
Het ergste is nog dat veel zorginstellingen moeten gaan bezuinigen omdat we nog steeds niet gecompenseerd zijn en we zullen sowieso niet 100% gecompenseerd worden.
Dus weer personeel eruit. Ik hoor van sommige instellingen al dat ze verpleegkundigen een schaal terugwillen zetten om zo te besparen.
Nu is er weer een (mini) rel omtrent de belastingdienst. Sommige mensen die in de zorg werken hebben recht op toeslagen e.d, zij gaan nu over de inkomensgrens heen door de vele overuren waardoor ze vermoedelijk veel toeslagen van dit jaar terug moeten betalen.