Waar erger je je aan #7

Ik heb mijn hbo-diploma en cijferlijst nodig. Die ergens verstopt liggen in de berging bij mijn ouders (100km verderop) omdat ik niet had verwacht die ooit nog ergens te moeten laten zien :upside_down_face:

Volgens mij kan je die downloaden vanaf de DUO-site!

1 like

Ja, klopt! Alleen mijn cijferlijst niet, en die heb ik vooral nodig :neutral_face:

Kun je niet vragen of je ouders het inscannen en naar je opsturen? Of moet je het originele document laten zien?

1 like

Ja, is een optie idd. Alleen heb ik echt geen idee waar het ligt, en ik wil die oudjes niet al die dozen laten verplaatsen haha (er staat veel van mijn oude inboedel). Ik ga nu eerst proberen het op te vragen via de opleiding, en anders moet ik maar even op en neer :woman_shrugging:

1 like

Oh ik zou dat niet doen hoor.

2 likes

Ik heb een doos perenijsjes en aardbeienijsjes gehaald van hetzelfde merk en die heb ik los in de vriezer gegooid. Maar de wikkels zijn precies hetzelfde en nu weet ik niet wat ik pak. :angry:

Waarom kunnen ze niet verschillende kleuren hebben?

1 like

Nu moet je ze allemaal opeten

Ik heb geen trapje dat hoog genoeg is om een glas tegen het plafond te zetten. Mijn gestoorde bovenbuur heeft een episode en roept ook dingen over mij die ik net niet kan verstaan

Edit: Nu kan ik haar wel verstaan. Ze ā€˜zingtā€™ nu heel hard oh denneboom :cautious:

2 likes

Iemand tegenover in een tuin die de hele dag thuis is (dat heb ik gezien) die nu een heel bouwwerk gaat timmeren :roll_eyes:

1 like

Ik trek het gegiebel van de vriendin van mā€™n huisgenoot zo slecht.

4 likes

Duw een pannekoek in der strot

13 likes

Ik ben vanavond helemaal van mn apropos omdat een collega me vroeg of ik een dienst wilde ruilen en dan denk ik al meteen NEE WIL IK NIET WANT HET IS EEN ZATERDAG!!! En toen ging ik in mijn rooster kijken; als ik die dienst ruil werk ik 8 dagen met 1 dag vrij ergens in t midden en dat is dus kut. Dus heb een legitieme reden om nee te zeggen maar toch voel ik me daar al de hele middag/avond gestresst om.

3 likes

Naast mijn ramen zit een hek en de laatste weken zijn er steeds werklui die om zeven uur/half acht beginnen. En dat klotehek maakt zoā€™n lawaai bij openen, ik word er helemaal gestoord van elke ochtend. En dan gaan ze het ook nog langzaam openen, wrs zodat het minder herrie maakt maar het is echt op vijf meter van mā€™n hoofd dus dat helpt echt niet en het geluid is alleen maar langer daardoor :triumph:

1 like

Ik zit in de trein met een mondkapje op en nu herkent mijn telefoon me niet meer

11 likes

er is volgens mij een ios update waar je telefoon je beter kan herkennen met een masker op dacht ik

1 like

Ik ben bezig met allemaal muren in mijn huis opnieuw te verven maar het wordt zo heet deze week dat alles weer stil ligt.

Ventilator besteld want er stond bij: op voorraad en volgende dag bezorgd, maar in de bevestigingsmail staat 1-3 dagen. Kut Mediamarkt. Heb dat ding nu nodig.

ā€˜In deze gekke tijdenā€™ ā€˜ZĆ©ker in deze tijdā€™ ā€˜Tijdens deze bizarre dagenā€™

En nog 100 varianten hierop in bijna Ć©lke mail die ik krijgt. Hou.gewoon.op.

28 likes

Juist nu!!!

4 likes