Waar erger je je aan #7

47 likes

Oh dit heb ik ook altijd. Ik denk bij het minste geringste OMG ik ben zwanger!!! Heel irritant.

1 like

Hierom kan ik ook niet zo goed tegen brownies en downies. Die naam ook

3 likes

Mijn internet is sinds kort opeens super traag en valt opeens uit :triumph:

Afgezien van dat verhuizen an sich gewoon mega kut en ontwrichtend is, vind ik het wachten op de dag ook super irritant. Ben vast aan het inpakken maar kan natuurlijk nog niet alles doen en ik ben type: nu of laat maar. Vind het echt super lastig om zo te wachten tot ik echt aan de slag kan. Heb al spullen gebracht en heb geen zin om het mezelf extra moeilijk en duur te maken door nog meer te brengen maar ik word er zo onrustig van. Van die zooi, van de naderende verhuisdag. En nu ging de chick van wie ik dit huis huur ook nog mega debiel zeiken tegen me vandaag. Ze gaat er vanuit dat ik zondag weg ben en dat is niet zo en nu lopen haar plannen in de soep. Ja kut voor je, niet mijn probleem. Ik heb nooit gezegd dat ik zaterdag helemaal weg was en bovendien heb ik tot 30 juni betaald dus weer blij met die extra dagen die je krijgt. Takkewijf. Als ze niet normaal gaat doen kom ik na zaterdag helemaal niet terug en dan zoekt ze het maar uit met de shit die aan de weg moet.

4 likes

Toevallig ben ik daar op werkvelddag geweest. Dus ik weet ook niet of ik het onder entertainment zou scharen. Het is werkgelegenheid.

Ze snapten dat mensen de naam moeilijk vinden en soms ook verwarrend want er werken niet alleen mensen met Down syndroom. Alleen los van de naam is het concept er achter natuurlijk wel mooi en zit volgens mij ook wel goed in elkaar. De mensen werken daar echt met veel plezier en ze werken samen met de instellingen/thuisomgeving waar de cliƫnt verblijft en stellen zich flexibel op qua beperkingen die er zijn, maar zijn ook eerlijk genoeg om aan te geven als iets misschien niet kan.

Tijdens de werkvelddag was het echt een van de weinige keren dat ik iemand zo passievol en vol blijdschap over haar werk heb horen praten.

2 likes

Ergens in de buurt zit blijkbaar een nestje met baby uilen maar wat maken die krengen een kut geluid zeg :weary::weary:

1 like

Weer geen hondjeā€¦ Word er echt een beetje moedeloos van. Deze was ook al zo perfect en zag mezelf al helemaal in mijn hoofd met zā€™n drieĆ«n op onze eerste familiefoto haha.

Het maakt het ook extra lelijk dat je dan via de site ziet dat hij gereserveerd is, en dan weet je als je niet gebeld bent 1+1ā€¦

6 likes

Die naam is idd stom. Maar ze hebben zulk heerlijk eten haha (heeft er verder niksmee temaken maar omg die shared verrassing plank en de brownies en de ijskoffies zijn tha bomb )En ik vind het tof dat ze mensen met een beperking een normale baan bieden. Alleen met die naam leggen ze de nadruk er zo op. Maar aan de andere kant zijn er dan veel able mensen die dom gaan doen als het er niet staat.

1 like

Processerupsen. Ik heb over mā€™n hele lichaam uitslag er van

1 like

Ligt het aan mij of zit hier een patroon in :yum:

ligt altijd aan jou :yum:

Ik zit in een appgroep waar een aantal nieuwe mensen aan toegevoegd zijn, en iedereen stelt zich dan even voor. Nu reageert de groepsbeheerder steeds op al die berichten met ā€˜welkom naam!ā€™
maar ze heeft echt al zeker 3x een naam verkeerd geschreven, terwijl ze letterlijk reply doet op dat bericht. Dus bijvoorbeeld dingen als; nikkie ipv nikki, elly ipv ellie, kimberly ipv kimberley. Je zou bijna denken dat ze het expres doet :sweat_smile:

5 likes

Mensen op het strand die harde muziek op zetten,is nu ook nog eens een man die helemaal alleen zit, doe gewoon een koptelefoon opšŸ™„

1 like

Zooo irritant! Ga je hem er op aanspreken?

Wow ik heb zoā€™n BEC op mā€™n werk
ben net gewoon weggelopen van de lunch toen ie zn bek open trok voor zā€™n debiele hyena lach

25 likes

Ben lekker ver van hem vandaan gaan zittenšŸ˜‚

Echt er is iemand in de buurt en die zet zijn muziek zo ongelooflijk hard. Het enige wat je hoort is een bas en het dreunt echt door het hele huis heen. En ik.heb geen idee waar het weg komt. Het is zo irritant. Rot op met je takke herrie

2 likes

Ik dacht dit lieve knuffelbeestje te krijgen. Was al helemaal enthousiast. Blijkt het een advertentie voor een kaartje te zijn :cry:

3 likes

Ben in mn knieholtes en net onder mn bil verbrand. Tragisch.