Holy shit!
Echt gestoord he, vraag me af of ik ooit aan de beurt kom
Voor de zoveelste keer mijn vingers branden aan de oven. En dan vooral de fases waar je doorheen gaat
- AU
- Oh het valt echt mee, doet niet eens pijn meer
- Half uur later: hmm begint een beetje te branden
- Denk dat mijn vinger eraf moet
Je zou kunnen lopen na werk om het ‘naar huis gaan’ een soort na te bootsen. Doe ik nu ook wel eens als ik een dag niet kan loslaten. Dan mag ik tijdens het lopen nog aan werk denken en alles er omheen en als ik dan weer binnen stap niet meer.
Had in februari gereserveerd een boek gereserveerd bij de bibliotheek. Is dankzij corona nooit binnengekomen en nu is hij uit mn lijst verdwenen. kan ik weer onderaan de lijst.
Ik erger me beetje aan een collega van mij. Ze heeft een heel verhaal naar mij geappt en vraagt mij om dit door te mailen, want ze is ziek. Als ze een heel verhaal kon appen kon ze net zo goed toch reageren op de mail? Of haar app kopieren en plakken… Is nu al de tweede keer dat ze zoiets van mij vraagt.
Ik kan gewoon niet slapen met iemand anders in de kamer. Alleen mijn zusje eigenlijk want die slaapt vrijwel geruisloos. En dan nog irriteren haar bewegingen me vaak dus slaap met oordoppen.
Maar man, vannacht alleen een hazenslaapje kunnen doen (waarin ik ook nog eens achterna werd gezeten door iemand met een honkbalknuppel) . Nu ben ik al tijdje aan het werk maar mijn hersenen doen het echt amper.
En hij snurkt dus nog niet eens he. Ik kan er eigenlijk niks op aanmerken behalve dat ik complete stilte nodig heb om te kunnen slapen en hij adem haalt. Echt ooit samenwonen met wie dan ook wordt echt de hel. Was in staat om midden in de nacht mijn spullen te pakken en te vertrekken.
Ik ben ziek en dus vanmorgen getest op corona.
Ik ben zooo bang dat ik het heb want ik ga zondag op vakantie en dat kan dan natuurlijk niet (zelfs al ben ik beter, moet mijn partner nog 14 dagen in quarantaine).
En ik moet nu natuurlijk uitrusten maar ja dat lukt me dus echt niet met die stress dat onze vakantie niet door kan gaan.
Edit: ja dit is een egoistische post, ja ik wist dat dit kon gebeuren bij boeken, maar ja het is nog steeds fucking kut.
Tuurlijk is het nog steeds fucking kut! Wanneer krijg je de uitslag?
Binnen 48 uur en heb me vanmorgenvroeg laten testen, dus ik hoop morgen!
Nou, vind die disclaimer nergens voor nodig. Is toch ook superkut? Vind je juist helemaal niet egoïstisch. Ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die zich niet laten testen onder het mom van ‘als ik geen positieve test heb kan ik het goedpraten om met klachten op vakantie te gaan’.
Dus alleen maar goed dat je je laat testen, ik duim voor een negatieve uitslag!
Ik wou foto’s posten in het show je laatste aankopen topic maar kan de helft van de kleding die ik gekocht heb niet vinden op de website. Dan niet.
Dat er vandaag al twee keer wordt aangebeld op stomme tijden en ik ook niemand verwacht, echt ga weg. Ik heb dan altijd het gevoel dat iemand me de hele tijd in de gaten houdt of zo tot ik wel open doe Slaat nergens op maar ik heb geen zin om open te doen ook, gelukkig heb ik m’n lamellen dicht.
Maar een heel klein percentage van de geteste mensen is daadwerkelijk besmet. Meeste mensen hebben iets anders. Maar snap je zorgen wel. Sterkte!
Waar ga je naartoe? Hoezo egoïstisch, is toch gewoon kut qua timing.
Mag je best flink van balen
We gaan op fietsvakantie door Nederland, ik ben vrij zeker dat we bij alle reserveringen wel op een ander moment mogen komen maar dat zouden dan waarschijnlijk weekendjes worden omdat we het vakantietechnisch niet rond gaan krijgen (ik start in september in het onderwijs) :(.
Ik vind het trouwens egoistisch omdat ik best wat contacten heb gehad ivm werk (25) en ik dacht dat mn keelpijn kwam doordat ik na een jaar weer was gaan roken en pas zondag had ik door dat het mss ook corona kon zijn. Meerdere van de contacten zijn ook risicogroep.
Ik hoop echt dat wat @Sazie zegt bij mij ook zo is. Ik ben wel echt al weken heel moe en slaap weinig, dus dat het daar gewoon door komt
Dat ik gisteren (op vaderdag ) ruzie had met mijn ouders en broertje over racisme. Ze zijn het op dat vlak echt niet met me eens en vooral mijn moeder reageerde heel erg aangevallen, terwijl ik gewoon objectief iets zei over de Nederlandse koloniale geschiedenis en hoe dat nog effect heeft in de maatschappij. Ze begon haar stem te verheffen en te huilen en verweet mij ervan haar een schuldgevoel aan te praten. Ze zeiden dat ik dit bij mezelf moest houden en niet anderen erin mee moest trekken want we kunnen het toch niet oplossen.
Ik weet dat het niks is vergeleken met mensen die racisme ervaren, maar ik vind het echt kut dat ik hierover niet met mijn familie kan praten en dat ze zo reageren. Het deed me echt pijn, heb er vannacht ook nachtmerries over gehad. Ik wist wel dat ze hier niet veel over (willen) weten, maar deze reactie had ik niet verwacht.
jaaaaa hier ook een slachtoffer. Klote jeukbultjes en hooikoorts. fuck de zomer
Mijn collega’s organiseren momenteel etentjes ter afsluiting voor de vakantie. Hartstikke leuk, maar ik woon als enige op dik een uur treinen van het hoofdkantoor en ze kiezen altijd restaurants uit die VER van het station zijn. Na een uur reizen moet ik dus nog een fiets huren en een kwartier fietsen. Heb er nu al geen zin in.
Ik ben klaar met het poetsen van de binnenkant van de auto maar mijn knettergekke buurvrouw (die ene die altijd begint te schelden als ze me ziet en klacht heeft ingediend tegen mijn vriend omdat hij één keer heeft gezegd dat ze dr bek moest houden) is de stoep aan het vegen dus ik zit op de achterbank te forummen.
Kannie wachten om te verhuizen, jezus wat is dit voor onzin