Lijkt wel of er verschillende soorten muggen zijn denk ik soms? Is er een Freek Vonk in de zaal? Haha. Ik heb sowieso altijd jeuk door een droge huid dus misschien voel ik de jeuk van muggenbulten daarom niet.
Hebben jullie hard water? Ik heb sinds we een waterontharder hebben zoveel minder jeuk! Ik smeerde me eerder in de winter na het douchen altijd van top tot teen in met amandelolie, anders krabte ik alles open in mân slaap, maar dat is helemaal weg nu. Misschien is dat ook een oplossing voor jou?
Ik voel me hier soms wel een beetje de waterontharder-pusher, maar ik ben er echt heel enthousiast over
Ja denk het wel eigenlijk! Waar ik die enorme jeuk van had was toen ik gestoken was in het lange gras. Gisteravond ben ik geprikt door gewoon een huis tuin en keuken en mug en die jeuk is echt heel anders en zie nu eigenlijk ook niks meer waar hij gebeten heeft. Die andere plekken zwollen direct op.
Volgens wikipedia zijn er 36 verschillende soorten steekmuggen in Nederland haha.
Al die first time mamaâs en papaâs op mijn tijdlijn die doen alsof hun kleine pareltje heeelemaal zelf een vaderdagcadeau heeft uitgezocht en gekocht.
âWat heeft Pietje toch een goede smaak he?!!â
Dat ik moest huilen omdat mn vriend wegging om te werken. 1,5 dag samen weekend met andere verplichtingen is te kort. Volgende week zien we elkaar weer, maar dan zijn zijn kinderen er ook weer en dat is toch altijd net even anders.
Kleding nodig hebben voor warm weer. Ik vind korte shorts beter staan dan een langer broekje, maar voel me zo camping daarmee in de supermarkt/stad. Ik heb leuke jurken/pakjes die minder bloot zijn en er leuk uitzien, meer gekleed. Maar die kan ik niet aan want ik moet zo een stuk fietsen en krijg dan een zweetreet of rug of buik. Een shirt hetzelfde. Heb liever een hempje aan maar daarmee weer meer decolleté en vind dat ook niet tof hier midden in de stad.
Qua kleding is een graad of 16 toch echt beter te doen hoor.
Zeg dat er dinsdag nog iets lekkers wordt bezorgd (cinnabons/brownies per post) voor vaderdag, omdat ze niet bezorgen op zondag
Superherkenbaar, vanochtend precies hetzelfde appje gestuurd omdat ik dan toch het gevoel het dat het hoort. MÂŽn broer ging vandaag nog wel even langs met een kleingheidje en zou dan zeggen dat het ook namens mij was. Prima, hoef ik er niet over na te denken (want voel me ergens ook verplicht een cadeautje te kopen). Maar ergens: wtf is het eigenlijk voor onzin dat ik elk jaar een cadeautje koop om hem te bedanken voor iets wat hij nooit heeft gedaan. Verwarrende dag altijd.
Godverrrrrrrr de tering. Ben ik uren bezig met de lkt oefentoets. Bijna aan het eind, verbinding weg en nu ben ik alles kwijt en heb ik geen idee hoe ik het gedaan heb en nu heb ik ook nog fakking koppijn van dat kut rekenen
echt erg maar ze kwamen hier en toen was ik t helemaal vergeten
volgende keer bloemetje meenemen
Gvd het is weer feest bij het dealende probleemgezin in de straat 5 man politie en geschreeuw op straat
Heb ik weer eens leuke dingen kunnen vinden op Zalando (11 artikelen), wordt het in 4 pakketten verzonden. Nou, dan heb ik er geen zin meer in hoor.
Pff het is echt vreselijk. Gelukkig jeuken ze allemaal om de beurt! Dat scheelt wel
Thuiswerken. Ik haat thuiswerken echt, gadverdamme zeg. Ik raak er dan zo moeilijk uit, blijf nog superlamg druk in mn hoofd. Normaal gesproken leeg ik mn werkhoofd op de terugweg maar de terugweg is nu 3 stappen. Stom.
Ik sta al 5 maanden op plek 250 bij Picnic. Is toch niet normaal
We zijn bij mijn schoonouders en mijn schoonvader is nu binnen een sigaar aan het roken (rookt altijd binnen). ZĂł goor en ik kan er ook niet altijd even goed tegen, zo ergerlijk dat ie daar geen rekening mee houdt (want dat weet hij ook dondersgoed).
Herkenbaar. Is er uitzicht op dat je snel weer naar kantoor mag?
Ik op 2028 verandert ook helemaal niks aan