Dit zijn allemaal mensen die zelf die voor en na foto’s op insta of reddit hebben gezet, hij zet het gewoon bij elkaar. Weet niet of dat je boosheid minder maakt?
Ik denk dat ik er last van heb? Laatste week heb ik intens jeuk in mijn nek/bovenkant rug/borst? Als ik wakker word heb ik ook ineens enorme ‘jeuk’ in mijn keel. Maar geen idee of dat van die rups komt
Nja, misschien een beetje. Kan me voorstellen dat het dan op een Reddit pagina geplaatst wordt die daarvoor bedoeld is. Op die Kakhiel pagina kijkt iedereen en z’n moeder, en voelt dan toch als een soort oppervlakkig en pesterig lachen om hoe iemand eruit zag vroeger en het bevestigen van het huidige schoonheidsideaal. Denk dat dat is wat me er dwars aan zit.
(Verder ben ik al dagenlang een soort hormonale drol dus reageer er waarschijnlijk een beetje overdreven heftig op)
Helemaal mee eens, alsof het oude niet goed genoeg was terwijl het nog steeds dezelfde persoon is. .
Zo wordt er nog meer op uiterlijk gefocust en mensen onzeker gemaakt.
Mijn dochter is 4 en heeft grote oren en wordt er ook al mee gepest en begint nu al dat ze lelijk is
4 jaar
Wow, wat is dat triest, breekt je hart als moeder denk ik
Takkeherrie hier weer. Het lijkt wel live evenement incl microfoon enzo en mensen ophypen. Eerst nl talig, toen een mix en nu een soort metal met vuurwerk?? Echt geschreeuw in de microfoon.
Het zijn nu niet mijn achterburen maar ik kan toch niet enige hier in de buurt zijn die er last van heeft. Heb ook geen buurt app.
Weet ook niet waar het precies zit dus om nou te bellen ja heb overlast maar weet niet waar het vandaan komt is ook niks.
Ja zeker ze zijn gewoon nu al heel hard en vooral die meiden onder elkaar
Ik ben na 22 jaar weer eens gestoken door een mug en wat is dat toch kut zeg. Wanneer gaan die lilleke bulten weg
Na duizend jaar. Loop al zeker 2 weken met twee hele grote bulten op mijn onderarm, was vast van een of andere dikke tijgermug ofzo.
En die jeuk ook???
Dat de wijn altijd eerder op is dan mijn zin om wijn te drinken en dat de overburen weer lekker luid op balkon staan te kletsen, hallo het feest is voorbij hoor, m’n fles is leeg.
Nee dat valt wel mee, nu je het zegt. We zijn dus pas verhuisd (one issue forummer, @ezw let je op, I can be your BEC) en wonen nu in een woonwijk in het bos (#boshuisje #bosbabe) en het is echt fantastisch, MAAR het stikt hier echt van de muggen, zit echt onder de muggenbulten, op m’n wangen, in m’n hals, armen… Echt zo irritant. Maar het jeukt dus nauwelijks.
We hebben nu zo’n ranzige insectenvanger, met zo’n blauw licht en die knettert als er een beest in vliegt, maar daar kun je weer niet goed mee slapen ivm het felle licht en je schrikt je de tyfus als er een beest in vliegt.
Ik heb gebeld maar ze kunnen niks doen omdat ik niet weet waar het zit.
Ik kan toch niet de enige zijn.
Yayyy het is Vaderdag, weer zo’n dag waarop je alleen maar écht blij bent met je vader wanneer je dit op social media gedeeld hebt. Anders telt het niet.
Klopt, ik heb net een epistel gestuurd naar mijn vader, maar aangezien het niet op social media staat is het niet waar.
De beste man zit zelf niet eens op social media, dus hij zou het anders nooit lezen, maar daar gaat het niet om.
Ah joh, mijn vader komt nooit op m’n insta en had beloofd een foto te plaatsen. Ik gun die man ook een pleziertje
Oh kut Vaderdag en m’n ouders komen opeens langs en heb geen cadeau
Ik haat vaderdag. Ik heb nogal een moeizame band met die man, paar jaar geen contact gehad vroeger etc. Voel me dan altijd verplicht om hem een appje te sturen met ‘fijne vaderdag’ maar eigenlijk voelt hij helemaal niet als vader.
Ik keek gisteren deze video en nu zit ik me al 2 dagen te ergeren dat zo’n onsympathiek stel zo’n fantastische flat heeft:
Wow hoe dan @Karl_Lagerfeld ik ben vorige maand helemaal kapot gegaan van de muggenbulten. Jeukte 6 dagen wel. En nu maand later zitten mijn benen en billen onder de littekens. ook de plekken waar ik niet heb gekrabd.
Behalve de muggen klinkt je nieuwe huis trouwens geweldig!