Ik doe daarom mijn bril maar niet op in de tram. Ben dan wel echt kippig, maar dat beslaan is zo irritant. Doe hem wel meteen weer op wanneer ik uitstap
Herkenbaar helaas. Sterkte ermee
Henna! Ja het resultaat is mooi en je krijgt er mooi, gezond haar van. Maar nu ik naar een lichter bruin met highlights wil is het verschrikkelijk. En ja, ik wist op voorhand dat het permanent is. Wat ik niet wist is dat ik op korte tijd veel grijze haren ging bij krijgen. De uitgroei was daardoor niet bij te houden en het zag er niet uit. Dus vandaar de overstap. Maar nu zit ik bovenaan met een totaal andere kleur dan lager. Zal moeten uitgroeien. Dus ja da’s kut.
Elke keer als ik naar de supermarkt ga duurt het zoveel langer omdat iedereen in de weg loopt (ikzelf waarschijnlijk ook hoor).
Vandaag wilde ik dus pizza, dus ik loop naar het schap. Staat er een of andere chick ook pizza’s uit te zoeken, dus ik wacht aan de zijkant. Staat ze ze allemaal even te bekijken, en even kijken of er toch niet meer smaken onder zitten, allemaal even aanraken. Even de ingrediënten bekijken. Hmm toch die andere misschien deze maar terug. Ze zag dat ik wachtte dus misschien deed ze express sloom
Godverdomme, move bitch. Daar gaat m’n plan om snel doelgericht boodschappen te doen.
De vorige keer ook een vrouw met een zelfscanner die de code voor een broodje niet pakte, 1000 keer proberen. Even aan iemand vragen maar wel gewoon pal voor het schap blijven staan met je kat. Je ziet toch dat ik hier (en meer mensen) sta te wachten ga even aan de kant!! Agh
Het lijkt wel erger hè? Gisteren stond er een vrouw echt letterlijk vijf minuten bij de Albert Heijn bakjes te kijken. Ik had allang gezien wat ik wilde dus het was echt irritant, het was ook mijn laatste boodschap. En dat lijkt wel door de hele winkel zo te zijn.
Ja precies. Ik bedenk precies wat ik wil, omdat ik niet doelloos door de winkel wil lopen (want dat is ook nu precies niet de bedoeling lijkt me en vet irri met al die karretjes). Dus dan sta je daar maar te wachten en wachten tot iemand anders een keuze heeft gemaakt.
Sowieso let ik altijd heel erg op als ik iemand zie staan van ‘oh wilt u er even bij’ of ‘shit ik zal vast helemaal in de weg staan ze zullen me wel aso vinden’, misschien juist omdat ik me zo erger aan anderen haha. En ik denk ook waarom moet je meerdere potten pindakaas aanraken, er staat toch duidelijk op wat het is en ze zijn gewoon hetzelfde? Bij avocado’s oké maar kom op mensen.
Ik heb teveel supermarkt ergernissen zoals je kan zien haha.
Tering ik moest nog even iets printen en blijkbaar moeten 482674 anderen ook nog ff iets printen voordat de winkel sluit? Het duurt allemaal tyfuslang en ik snap niet waarom. Sta echt al 20 min te wachten, nu nog 2 mensen voor me.
Haha ik herken je ergernis. Zelfs bij avocado’s vind ik het aso trouwens. Als ik nu bijvoorbeeld kersen of aardbeien pak kijk ik eerst welke er het lekkerste uitziet en dan check ik nog even of onderop niks beschimmelds ligt. Andere mensen pakken letterlijk elke doosje even vast. Bij avocado’s zie je vaak ook wel aan de buitenkant of ze wat rijper zijn.
En ja als ik even ergens wat langer sta of op mijn lijstje kijk check ik altijd of ik niet in de weg sta. Maar helaas leven de meeste mensen alleen op deze wereld.
Als ik gebeld word en m’n koptelefoon is gekoppeld dan gaat hij heel hard over en ik kan het niet uitzetten
Aan commentaar van mensen wanneer ik skate, dan vooral van mensen die zeggen oh meisje niet vallen hé, levensgevaarlijk hé die dingen, moet je geen helm dragen?
Mijn vriend krijgt 0,0 commentaar, alsof hij dus maar gewoon zijn gang mag gaan en als ik het doe alsof mensen mij willen beschermen
Ik heb altijd al drempelvrees bij van die kleine winkeltjes, vooral als je alleen bent. Maar het meest ergerlijke maakte ik vandaag weer mee, dat ik weg wil lopen zonder iets te kopen en dat ze bij de kassa vragen “heb je alles kunnen vinden? Wat zocht je?”. Ik zocht NIETS maar alles is tering duur hier dus ik wil gewoon onopvallend weglopen ja :S
Werkmail lezen op zaterdag en het dan de hele tijd in je hoofd hebben. Shoot me
Niet doen! Schrijf desnoods even op een papiertje wat je maandag moet doen om het weg te werken en dan is het uit je hoofd.
@Santeria kunnen jullie niet ieder naar eigen familie?
Doen wij ook vaak.
Maar bij jouw werk snap ik dat zo goed, wat een ellende en heel herkenbaar
Ik vind t meestal wel leuk maar soms de manier waarop…
Heeft niemand verder last van die processierups? Ik word helemaal gek! Het is nog erger dan vorig jaar. Mijn gezicht, nek, alles
FUCK YOU ALL AND DIE.
Ik heb hem nog niet eens gezien en dat verbaast me echt! Terwijl ik anderen er wel over hoor . Wel echt klotejeuk krijg je er van. Heb je spul in huis?
Ik heb een perzik gegeten een paar uur geleden en ik voelde al gelijk dit is helemaal niet goed
Begon met jeuk aan mn oren (binnenkant zeg maar) daarna mn kin (incl bultjes) en nu moet ik de hele tijd niezen en jeukende ogen
Waarom ben ik allergisch voor perziken ineens? Wat een gepest weer.
Ja maar ik heb hier sowieso geen zin in. Ik heb ook al hooikoorts en sinds twee jaar dit gezeik. Echt, verlos me uit mijn lijden
Dit ‘artikel’ op Kakhiel
Kan het niet goed omschrijven waarom, maar ik word er echt een beetje boos van.