De batterij van de rookmelder is blijkbaar leeg, dus die is heel hard aan het piepen. M’n vriend probeert hem te vervangen maar zo te horen lukt het niet. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd midden in de nacht?
Ah nee, een rookmelder is ook echt zo’n irritant geluid (ja logisch ook wel)! Geeft jullie rookmelder niet eerst ‘waarschuwingspiepjes’ die niet zo luid zijn en ook maar om de paar minuten of zo? Dat doen de onze als de batterij bijna leeg is en dan heb je nog een paar dagen om een nieuwe batterij te plaatsen voor 'ie echt flipt.
Ik ben aan t klussen en heb gisteren m’n vingertoppen eraf geschuurd waardoor ik nu niet meer met vinger afdruk herkenning m’n telefoon kan openen
Maar ik leer wel dat ik klussen echt heel leuk vind! Echt leuk om na te denken over hoe je iets gaan maken/fixen en dat het dan ook lukt
Geen idee haha, als dat wel zo is hebben we het in ieder geval niet gehoord. Zou in het vervolg wel handig zijn om dit soort taferelen te voorkomen
Ik zit in een buurt app vanwege overlast van hangjongeren in de buurt, de app is ook alleen daarvoor bedoeld en er zitten ook boa’s in. Gisteren deed een buurtgenoot melding van de overlast met de vraag of de boa’s langs konden komen. Zegt ene T, die letterlijk nog nooít iets geappt heeft: wij hebben er geen last van. Hou dan gewoon je mond? Ga uit de app als je nooit ergens last van hebt? Boa’s zijn wel langsgekomen trouwens, maar echt leuk als iemand melding doet en een ander moet even melden dat hij er geen last van heeft. Nou fijn voor je.
En vooral als die mensen dan niet snappen dat jij dat niet het hoeft altijd.Dat ze je dan de hele tijd mee willen sleuren naar van alles en nog wat,’want je moet er wel eens uit!!’.Als ik verdorie de hele dag in mijn huis wil zitten of gewoon Netflixen met een zak chips naast me moet ik dat lekker zelf weten.Ga iemand anders vermoeien.En nee ik ben geen kluizenaar maar ik kan het echt goed met mezelf vinden,daaag.
Zeg dat je een hoestje hebt!
Helemaal eens met @lightbox: het is niet jouw schuld! Toch begrijp (en herken) ik het gevoel dat je beschrijft. In de ruim 9 jaar dat ik samen ben met mijn vriend, zijn de keren dat hij mijn ouderlijk huis heeft gezien op één hand te tellen, omdat ik me (ook?) schaam voor de staat van het huis, en nog steeds bang ben dat hij mij erop afrekent.
Ik snap ook heel erg goed dat je die drang hebt om te gaan schoonmaken, maar als je het doet, hoop ik dat je dat vooral doet zodat je zelf wat beter kunt ontspannen en een fijne(re) vakantie kunt hebben, en niet uit schaamte tegenover je vriend. Die paar dagen relatieve rust zijn je zo gegund!
Mannen. Ik liep vanochtend met mijn moeder door de stad, zien we de man van een goede vriendin van mijn moeder lopen, hand in hand met een andere vrouw. We zeiden gewoon hoi tegen elkaar. Een minuut later komt die man ineens in paniek achter mijn moeder aangerend: ‘Naam moeder, mag ik je een ding vragen? Niet doorvertellen alsjeblieft.’
Echt what the actual fuck. Dan maak je het dus mijn moeders probleem?! Ze wilde het eerst ook niet tegen die vriendin gaan zeggen, maar ze hebben het juist veel over hun relatieproblemen en dan zou mijn moeder met dat geheim rondlopen terwijl ze haar probeert te helpen? Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze dat echt niet moet laten gebeuren. Ze gaat nu morgen die man bellen en zeggen dat zij dat niet voor zich gaat houden, dat hij het zelf tegen zijn vrouw kan zeggen deze week of anders gaat zij het vertellen.
Argwhwg ik word hier zo fucking boos van.
Als hij het zo nodig geheim wil houden moet ie maar niet open en bloot met z’n minnares hand in hand in de stad lopen toch? Wat dom zeg
Echt he
Dat mijn bril de hele tijd compleet beslaat als ik een mondkapje draag. Schijtirritant.
Mijn stemmingswisselingen en mijn onvermogen om mij gewoon een langere tijd okee te voelen.
Ik vind dat je er heel goed aan hebt gedaan om hier met je moeder het gesprek over aan te gaan! Wat belachelijk van die man zeg.
Goed van je dat je het met je vriend durfde te bespreken en wat fijn dat hij er begripvol op reageerde. Hopelijk neemt het eenzame gevoel (ook heel herkenbaar trouwens) hierdoor wat af, en kun je het wat beter loslaten allemaal. En in je nieuwe huis doen jullie straks alles lekker op je eigen manier
Ik had iets gekocht via vinted. Limited edition shirt van mijn favoriete zanger, dat nergens meer te krijgen is. Dusja deed een bod. Dat werd binnen 5 minuten geaccepteerd. Betaald. Krijg ik ineens na 2 minuten een melding dat mijn geld terug wordt gestord en dat de verkoper de verkoop heeft geannuleerd. Heeft ze blijkbaar spijt en wil ze het toch zelf houden.
Bedenk dat eerder joh of accepteer mijn bod dan ook niet. Zo flauw dit. Nu zit ik hier een beetje blij te zijn met een dooie c̶a̶v̶i̶a̶ mus
Omg mijn moeder doet dit ook en ook echt met die specifieke smiley… zo irritant! Echt kan dan zo geïrriteerd worden dat ik stop met praten.
Ze doet het ook met deze Dan stuurt ze
‘Mevrouw Janssen is overleden ‘
Ik heb fomo vandaag. Ik denk door het mooie weer
‘De ipad moet eerst afkoelen voordat u hem weer kunt gebruiken’
Echt kut als je ipad ook je boek is