Ik moest vandaag bloed laten nemen en een echo laten doen (bij mijn gynaecoloog) voor een fertiliteitsbehandeling, de testen werden gedaan in een lokaal ziekenhuis maar de resultaten moesten naar een ander ziekenhuis doorgestuurd worden voor 13u.
Het staat op de papieren die ik had afgegeven en ik heb het nog specifiek gezegd tegen het labo dat die resultaten dringend waren en voor 13u moesten verstuurd worden, ik kreeg als antwoord āgeen zorgen mevrouw dat komt inordeā.
Rond kwart voor 4 krijg ik telefoon van het andere ziekenhuis dat ze mijn resultaten nog niet hadden en of ik daar voor kon zorgen.
Ik was op dat moment aan het werk en kon niet weg of beginnen rondbellen, mijn moeder ingeschakeld om naar het labo en de gynaecoloog te bellen. Bij het labo hebben ze de resultaten meteen doorgestuurd, bij de gynaecoloog deden ze moeilijkerā¦ De eerste wou ze niet doorsturen want ze wist van niets, ik moest maandag bellen, de tweede die aan de lijn was ging het meteen doorsturen.
Toen ik om 17u45 belde naar het ziekenhuis (ik heb 20 minuten in wacht gehangen (nog een ergernis) belde hadden ze de resultaten van de gynaecoloog nog steeds niet. Ik had gelukkig een foto gemaakt van de resultaten en mocht het doorsturen.
De vrouw aan de andere kant van de lijn was lastig omdat ze nu nog iemand moest opbellen om verder te bespreken wat er nu moest gebeuren want jah iedereen was weg want het is wel weekend hoor.
Ik heb geantwoord dat ik er niet kan aan doen dat andere mensen dingen niet doorsturen, dat het niet mijn schuld was en dat ik hier ook niet mee gediend was.
Uiteindelijk is het wel inorde maar pfffffffff wat een gedoe!