Ik was even vergeten hoe snel je zweet op de fiets dus zit nu stinkend op kantoor.
Ik haat het echt dat mijn voeten bij alles wat niet van leer is binnen 2 seconden meuren. Binnenkort wil ik hardloopschoenen gaan kopen en ik zie er nu al tegenop dat ik daar mijn stinkvoeten moet laten meten. Is er iemand die toevallig iets gebruikt wat daartegen helpt?
En verder deel ik de ergernis van @JaneDoe
Ze bedoelt een grap als in: dit kun je toch niet serieus nemen.
Niet dat het een grap als in grappig is. Neem ik aan.
ja sorry dat mijn bericht geen intonatie heeft, maar ik bedoelde inderdaad dat ik dit niet serieus kan nemen.
Ik sta in de wachtrij bij DUO en nog Ć©Ć©n keer al onze medewerkers zijn op dit moment bezet. blijft u aan de lijn? we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen en ik vlieg door het raam om zelf even een medewerker bij zijn lurven te pakken.
edit; ben wel geholpen gelukkig!
Aan het feit dat ik vandaag eindelijk eens mijn vrije dag niet helemaal vol had gepland want ben al weken erg moeā¦ allemaal goed en wel dus, tot ik in mijn enthousiasme besloot vanavond nog te gaan sporten terwijl ik nu al moe ben en na het sporten weer klaarwakker ga zijn haha
Haha ok, tja dat kon ik niet uit je bericht halen idd.
Ik erger me dood aan die (corona) reclames van ondernemers steeds op tv.
Flikker op met je reclame.
Haha ik las dit berichtje zonder context en dacht āvolgende overdosisā
Maar t gaat over koffie
Haha ja super heftig bericht anders. En een heftig forum, waar gewoon even tussen neus en lippen door tips worden gedeeld voor bij een overdosis
Maakt ook pijnlijk duidelijk dat tv maken een vak is: slecht geluid, onderbelicht beeldā¦ Zag je toevallig ook die hele vage Von Vongole-reclame?
Jaaaa WTF was dat???
Vond dat zo eng en zweverig
Heb het even opgezocht maar ook zon vaag bureautje in reclame. Er is ook vrij weinig over te vinden, heel erg wazig allemaal.
Mijn conditioner is overal uitverkocht Zeker niet leverbaar door corona ofzo. Good hair zou zoān beetje nog het enige zijn dat wel zou doorgaan deze zomer maar ook dat feest kan ik nu op mijn buik schrijven.
Hahaha dit was echt PRECIES mijn ergenis gisteren. Ging vol enthousiasme naar de brievenbus beneden bij mijn flat omdat ik een postnl alert kreeg. Was de hele dag nog niet buiten geweest, uitje van de dag dus. Zat me al te irriteren aan de ontbrekende foto. Is het een stomme h&m flyer.
Onze hotel kamer heeft geen strijkijzer oid
Wie strijkt er nou weer op vakantie
Ook niet als je receptie belt? Vaak komen ze er dan gewoon eentje brengen.
Als je 10 outfits en 4 paar schoenen in een handbagage trolley propt heb ik echt een strijkijzer nodig
Ja we gaan zo eens vragen inderdaad! Denk dat ze het wel hebben inderdaad
Ik heb dus gesolliciteerd op een ideale functie hier in het dorp. Is zo ongeveer de enige kans want er is hier echt maar heeeel weinig. Vind dit echt super spannend, maar werkelijk niemand is enthousiast voor me? Niemand wilde duimen. Gewoon niks? Een iemand begon zelfs gewoon heel dom te lachen toen ik het zei. Mja heb ook nog steeds geen antwoord terug van het bedrijf dus zal het vast wel niet zijn geworden.