Waar erger je je aan #7

Ik heb weer kleine jeukende bultjes in mijn nek, op mijn armen etc. Dacht meteen aan vlooien maar allebei de katten gekamd en niks. Zijn die schijtrupsen weer zeker :sob::sob:

2 likes

Ik ben sinds kort begonnen met wielrennen (sorry) en vind het echt helemaal leuk. Had van een vriendin een boekje gekregen geschreven door iemand die ook enthousiast is over wielrennen, nou super leuk. Alleen dat boekje straalt zoā€™n small dick energy uit! Een van de eerste paginaā€™s al: het ergste wat je als wielrenner kan overkomen (erger dan een kapotte fiets, of ziek worden) isā€¦ Ingehaald worden door een vrouw. Vervolgens allemaal interviews met mannen hoe het is om prof wielrenner te zijn, en het enige interview met een vrouw? Hoe het is om de vrouw van een prof te zijn. Maar aan de vrouwen is ook gedacht hoor, het laatste hoofdstuk heet: Help, mijn man is wielrenner

Ohnee, er is ook een interview met een vrouwelijke prof. Eerste vraag (en vervolgvragen erop): hoe is het om mannen eruit te rijden?

:nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

43 likes

Hahaha tering wat gĆŖnant

3 likes

Normaal gesproken drink ik thuis Nespresso-koffie maar we zijn nu even tijdelijk overgestapt op filterkoffie vanwege de koffiedrab (we hebben heel veel slakken in de tuin die alle plantjes opeten en dit schijnt een milieuvriendelijke manier te zijn om ze weg te houden). Nu heb ik net een kop koffie op maar volgens mij zit er veel meer cafeĆÆne in en nu zit ik helemaal te stuiteren achter mijn laptop en kan ik me niet concentreren.

2 likes

Ja ik heb van filterkoffie ook al vaker een halve overdosis gehad. Het eten van een banaan schijnt te helpen.

1 like

Is dit boek serieus uit 2020 of paar jaar hiervoor? Ik denk/verwacht/ergens hoop toch minstens 20 jaar oud?

Toch zou ik dit wel lezen als mijn man opeens zou gaan wielrennen

5 likes

Ik wil iets kopen via marktplaats dus ik stuurde een berichtje of het nog te koop is en ik krijg gewoon reactieeeeeee. Hallo wil je je shit nou verkopen of niet

@ellegirltalk Het boekje komt uit 2015ā€¦

@mores Ik heb nog maar een paar bladzijdes gelezen, maar zodra ik het uit heb komt er een negatieve recensie op bol.com Misschien ook nog wel een brief naar de schrijver inderdaad, godstering zeg wat een seksistische kolder.

@Vaiana Oke nou speciaal voor jou een stukje uit het hoofdstuk ā€˜help mijn man is wielrennerā€™.

Het wielerpeloton is een door testosteron verwarde groep mannen. Met een vrouw in hun midden slaan ze op hol. Vrouwen zijn als het kryptonite voor wielrenners. Komt er een vrouw als eerste van een groepje wielrenners boven op een bergje dan is de verslagenheid en hysterie bij de mannen daarachter net zo groot als bij tienermeisjes wiens favoriete jongensband uit elkaar is gegaan. Komt een vrouw juist moeilijk een berg op, dan verdringen de mannen elkaar om een hand toe te stekenā€¦ op het achterwerk van de wielrenster.

3 likes

Wtf?!?! Ik had gehoopt op tips, zoals: prik zā€™n banden lek, gooi zijn sporthorloge weg, was al zā€™n sportkleren te heet oid.

18 likes

Ik vind het jammer dat wielrenners zoā€™n slechte naam hebben. Je hoeft namelijk niet per se een galbak te worden als je zoā€™n fiets aanschaft, maar dat lijken niet alle mannen te begrijpen.

3 likes

Handige tip, dankjewel! Ga ik bij de volgende overdosis zeker proberen.

1 like

Nouuu er is een vrouwelijke wielrenner hier in de buurt die nooit aan de kant gaat. Dan ziet ze je lopen en fietst ze zo op je af. Heb toen overwogen om haar eens van dā€™r fiets te duwen.

4 likes

Ik merk zelf dat het beter gaat als ik heel duidelijk zeg wanneer ik kom. Dus als ik ze zie zeg ik gewoon, oh volgend weekend ben ik druk dus die week erna kom ik wel weer even langs oid. En ik ga nu vaker iets doen met ze, bijvoorbeeld naar de bios, ergens wat drinken, naar een bepaalde winkel etc, ipv de hele dag bij mā€™n ouders hangen.

4 likes

Ik heb 3 uur geslapen en ben toch op tijd met een ingepakt koffer aangekomen bij het vliegveld. Maar mijn vriend heeft allemaal random items in zijn auto liggen die nog in zijn tas moeten en gaat hij eens bedenken welke schoenen hij mee wilt nemen.

Terwijl ik heel erg moet plassen

20 likes

Heeft ie al wel geboekt?

20 likes

dit is toch gewoon een grap ?

1 like

Ja dat is de meevaller van de dag! Zelfs het hotel is al geboekt. Normaal doet ie dat als we geland zijn

12 likes

Dat het een grap is betekent niet dat het niet problematisch/seksistisch is. En al helemaal niet dat het grappig is.

3 likes

Ik heb geen motivatie en moet nog werken tot 6. Dit gaat al dagen zo :weary: