Waar erger je je aan #7

Grrrrrr ik heb laatst een tuinbroek besteld van Mango via Zalando, in S en M. Ik paste eerst de M en die kreeg ik bijna niet over m’n heupen heen, dus ik heb de S niet meer gepast. Ik een L besteld, die kreeg ik vandaag binnen. Net gepast, is veeeeeel te groot? Dus ik dacht huh misschien heb ik dan toch de S gepast ipv de M. Maar de labels van de M klopten allemaal gewoon, behalve 1 minilabeltje aan de binnenkant: was het dus een XS!!

Helemaal chagrijnig hiervan ben ik :@

1 like

Ik moet best veel dingen doen in huis / regelen die niet perse haast hebben maar wel gewoon gedaan moeten. Zat laatst echt in de knoop met mijn tijd qua planning terwijl ik dat vroeger echt prima kon. Toen bedacht ik mij dat ik helemaal over ben gestapt naar digitaal alles bijhouden en ik denk dat dit toch niet goed werkt. Heb nu een nieuw schrift en last van ‘begin angst’ dat ik geen foutjes wil maken etc haha. Zo vermoeiend. Net als honger en geen zin om te koken.

Ik moet echt sokken met printjes gaan kopen, ik erger me echt aan dat mijn vriend en ik allebei voornamelijk zwarte effen sokken dragen en vind het zo irritant met wassen en alles bij elkaar moeten zoeken. :roll_eyes:

Dit is zo irritant!! Ik had ooit een top van H&M, heel snel half gepast en dacht ja zit wel goed. Deed ik hem later aan dacht ik ja huh hij valt toch wel erg groot voor een L. Stond er in een ander labeltje in het shirt XL en in de nek gewoon L. Ja verdorie toen kon ik hem al niet meer terug sturen.

1 like

Dat de PostNL app geen afbeeldingen meer toont van de post en dat ik net helemaal naar beneden ben gelopen voor een kortingsbon van H&M voor de vorige bewoners.

21 likes

Mijn kozijnen zijn super lek en tochten dus enorm in de winter, maar regenbuien kunnen ze ook niet aan. Net lagen er binnen 2 minuten grote plassen water op mijn vloer door een hoosbui.

Heb maar weer foto’s gemaakt en ga ze naar mijn huisbaas sturen, maar die is al lang op de hoogte. Meestal negeert hij me of zegt hij dat zo’n grote regenbui een uitzondering is, dus het is niet zo’n probleem. Mijn bloed kookt al bij voorbaat.

Echt vet irritant ja!

Ook al snap ik totaal het nut niet van de functie, maar toch vind ik het leuk om in de ochtend alvast te zien welke post ik krijg. En dan komt de postbode en dan zeg ik tegen m’n vriend ‘ohh ja dat is dit of dat, echt niet/wel interessant’ en dan denkt hij ‘hoezo weet jij dit nu al?’

1 like

Omg hoe krijgt de NOS het weer voor elkaar. Een nieuwsitem over de onwenselijkheid van het thuishouden van middelbare scholieren na de zomer, en dan gaat het item over twee pubermeisje die met lange gezichten op de hoekbank in hun ruime tuin zitten terwijl mama in gestreken pastelkleurig overhemd naast ze de kippen voert. Zijn ze bang dat ze hun examen niet halen? AHAHAHA nee (pa en ma betalen wel een tutor he), maar de moeder vindt het zó pijnlijk dat ‘het sprankeltje uit de ogen van haar dochters verdwijnt’ en heeft daarom een petitie opgezet om de scholen weer te openen. Met als opmerking ‘je hebt nog even om het te regelen, hup, ga je gang’. Alsof ze het niet tegen de schoolleiding maar haar butler heeft. Mag ik gewoon EEN KEER een gezin in beeld voor wie dit soort dingen daadwerkelijke problemen veroorzaken, een mini opmerking over de ongelijkheid die ontstaat nu het onderwijs op afstand moet, gewoon EEN gezin in beeld dat niet spierwit in de tuin zit te loungen?? ‘Het sprankeltje’ :nauseated_face::nauseated_face:

48 likes

De geur die van mijn voeten afkomt als ik sandalen aan heb gehad :nauseated_face:

1 like

Dat heeft helaas weinig nut. Mijn berichten worden vaak genegeerd (omdat hij het “vergeet”). Maar ik heb nu voorgenomen dat ik hem blijf stalken tot hij iets doet.

Dat wil ik niet riskeren. Ben namelijk op zoek naar een andere woning en als ik die krijg toegewezen heb ik een verhuurdersverklaring nodig. Dus dan wil ik niet op dat papier hebben staan dat ik mijn huur te laat betaal.

Dus ergens heb ik mijn hoop gevestigd op de vele sociale huurwoningen die dit jaar in mijn dorp gebouwd worden, waardoor ik niet nog een jaar in dit krakkemikkige appartement hoef te wonen.

Edit: BEL DE KRANT. Hij geeft toe dat het zo niet hoort en komt er binnenkort op terug. Nog altijd geen harde beloftes, maar ik heb een reactie.

6 likes

Ik begrijp je ergernis, maar begrijp het artikel niet. De scholen zijn toch al weer open?

Het ging over middelbare scholen, blijkbaar zijn die nog niet helemaal open? En dat willen ze nu in september wel oid.

Middelbare schoolleerlingen gaan nu of niet (sommige scholen) of anderhalve dag ongeveer naar school. De rest nog online.

@Bennielava @grace Ja ik werk op een middelbare school, dus ik weet hoe het zit. Verbaast me des te meer dat zo’n vrouw in zo’n artikel niet begrijpt dat iedereen in en om een school z’n uiterste best doet om het onderwijs zo goed mogelijk te regelen met alle maatregelen en beperkingen. Maar dat is ook deel van je ergernis misschien @grace dus dan is het cirkeltje weer rond.
Vind het wel echt bizar trouwens dat er zulke grote verschillen zijn per middelbare school, sommige scholen doen een keer een mentoruurtje en dat was het dan. Daar erger ik me ook aan.

1 like

Bij de H&M heb je sokken die helemaal zwart zijn, behalve een gekleurd randje aan de bovenkant. Ideaal!

1 like

Nou het was wel duidelijk dat jullie eens even je best mogen gaan doen!!! Er is een PETITIE hoor!

1 like

Nou dan cancellen we corona toch gewoon zodat het sprankeltje weer terugkomt bij Isabelle en Anne-Fleur. Draaien wij onze hand niet voor om in het VO.

4 likes

Eindelijk een beetje oplossingsgericht denken van de juffen en meesters!

3 likes

Ik ga hier naar kijken, bedankt voor de tip!

1 like