Ja graanvrij is dus niet stinkvrij
Ik ga donderdag op vakantie en liep zwaar achter met mn was dus nu hangt mn hele huis vol met drogende wasjes en volle wasmanden
ik droom de laatste tijd echt de heeeeele tijd over baby’s sjongejongejonge. Ik moet echt minder meelezen in al die zwangerschapstopics hier want het is bij mij nog lang niet aan de orde
oehh ik weet nu waar je woont haha.
Haha ja is geen groot geheim hoor
stomme wachtmuziekjes en dat ik al vijf minuten in de wacht hang
Edit: inmiddels twintig minuten
Edit 2: ik ben door mijn belminuten heen en heb nog niet eens iemand gesproken. fuckers.
Ik liep net de supermarkt uit en een man gaf aan dat hij mij wel wilde neuken. Laatst wilde een man naast mij op de fiets mij ook nemen?!?!? IK HAAT DAT ZO! Ik sta instant in stand PANIEK! Maar zeg niets.
wtf?
‘Balen voor jou dat ik dat niet wil’ nee hoor ik zou bevriezen en niet meer weg kunnen fietsen. Vanaf je veilige bank is makkelijk praten!
Mensen die bloed geven en een foto van hun arm plus naald online gooien. GATVER ik hoef die vieze naald in je arm niet te zien
Het is niets minder dan een EER dat een wildvreemde zijn piemel in jou wil steken natuurlijk!
Bah wtf man
Zou ook even niet weten wat ik daarop zou moeten zeggen, anders dan val dood
Ja of idd iets met dood of kus jij je moeder met die mond.
@ iedereen: achteraf kan je dan allemaal gevatte dingen bedenken en ik ben verre van op mijn mond gevallen. Maar ik vind dit gedrag altijd heel smerig en wil alleen maar weg. Terwijl uitspreken juist goed zou zijn. Ik merk ook juist dat het toeneemt, terwijl het wel meer in de media komt dat het echt niet ok is.
Nou dit is toch ook heel naar en eng als iemand zoiets tegen je zegt? Het is niet alsof we niet bijna elke dag horen over verkrachtingen. Een buurman zei eens tegen me: “als je single was had ik je zo uit elkaar getrokken” wtf doe normaal. Echt debielen dit soort mannen. Ik hoop dat je een beetje ok bent
Ik snap heel goed dat je niks hebt gezegd hoor! Ik heb dat ook weleens gehad en dan realiseer je je dus dit soort opmerkingen terwijl als je dat overkomt je met je bek vol tanden staat.
Hoe dan ook is het niet jouw issue maar die van die vent. Was mooi geweest als iemand er iets over gezegd had maar ik zou het jezelf echt niet aanrekenen.
Ik heb nu sinds kort reclamefolders van winkels en die van de Kruidvat lijkt wel 1 meter breed, zo onhandig
Schijt-Ikea. Ik deed 4 juni een bestelling, bezorgdag op morgen gezet, was eerste woensdag die kon, mijn vrije dag. Kreeg maandag smsjes van bezorgbedrijf met tijdvak en tracker, tot zover alles perfect.
Krijg ik vanochtend een mail dat er één ding niet leverbaar is en daarom is de hele zooi uitgesteld naar 25 juni, een donderdag, wanneer er niemand thuis is.
Gvd BEL GEWOON EVEN, OVERLEG! Ik weet niet eens wat er niet leverbaar was, misschien wilde ik dat ding wel annuleren, en overleg OP ZIJN MINST over de nieuwe datum van levering.
En dan staat er onder: nog vragen? Neem gerust contact op. En dan nergens een telefoonnummer in die mail. Ga je naar hun website: ons telefoonsysteem is overbelast, gebruik de chat! Maar die chat is een robot, geen mens. Ga je toch maar bellen, krijg je er na 6 minuten nog niemand aan.
Was altijd wel Ikea-fan, maar nu ben ik echt zo pissig. En alles komt zogenaamd door de coronacrisis, alsof ineens iedereen daarom een extra Kallax-kast wil, hou toch op zeg.
@Karl_Lagerfeld Is dit klacht-waardig?
Ohja absoluut!! Sowieso dat ze alles verplaatsen omdat 1 artikel niet leverbaar is? Mag je dat aub even zelf bepalen zeg
Ik zit op de wc en mijn vriend heeft het wc papier opgemaakt en geen nieuwe neergelegd En nu is hij aan de telefoon voor werk dus kan hem ook niet roepen