Waar erger je je aan #7

Ik wilde slapen maar hoor gezoem. Dus nu kan ik niet slapen tot ik dat beest gevonden heb. Zag m zitten op het plafond en wilde hem pletten, maar ik miste dus en nu ben ik hem kwijt :weary:

Die mug zit sowieso gewoon ergens te chillen tegen de muur maar ik kan hem voor geen mogelijkheid vinden.
Dus nu zit ik onder de dekens met het licht uit, bril op en telefoon als zaklamp in mā€™n hand, te wachten tot ik weer gezoem hoor.

afbeelding

Hopelijk schiet ie een beetje op.

3 likes

Ik had vier beginnende zonnebloemen die zijn weggevroten door slakken.

Het is maar goed dat vinted niet staat voor ā€˜vind-je-hetā€™? Zelf zijn ze amper in staat om de fout te vinden bij problemen en communiceren kunnen ze ook amper. Pomp dan in plaats van zo veel geld in reclamefilmpjes het geld in beter of meer personeel. :upside_down_face:

1 like

Ik heb zon slechte conditie en daar ben ik natuurlijk zelf helemaal bij maar een work out en ik ben er weer klaar mee :hot_face:

Ja, je wordt inderdaad doorgelinkt naar een website, dus als je dat niet prettig vindt, valt ā€˜ie af.

Ik snap dan het verschil met datumprikker niet helemaal eigenlijkā€¦

Hoi, datumprikkergekkie hier. Het is echt meer een poll, dus het werkt veel sneller dan datumprikker.

2 likes

Mijn moeder. We gaan rond black friday een paar dagen naar Amsterdam. Nu appt ze als grapje of we niet moeten annuleren want hihaho stel je voor BML vindt dat racistisch en gaat protesteren. Heb zin om dat hele tripje te annuleren.
Oh nu appt ze dat ze die hele protesten maar onzin vindt want tegenwoordig is alles racistisch volgens haar. Nou mijn zin in het tripje is verdwenen.

2 likes

Hang al bijna 45 minuten in de wacht bij een winkel. De chat op de site heeft ook een wachtrij.

Dat andere mensen mijn humeur zo kunnen beĆÆnvloeden aaargh let it go

1 like

Dat ik de parfum van de buurman kan proeven als ik in het halletje loop. Gat-ver-damme. Echt goor.

3 likes

Ik heb ruzie met mā€™n vader nu om dit soort dingen.
Hij had een post op Facebook gezet dat we het toch best geschikt hebben met elkaar in Nederland, daarop reageerde ik dat ik vond dat het niet voor hem als witte man van middelbare leeftijd te beoordelen valt of we het ā€˜geschikt hebben met elkaarā€™. Daarop kreeg ik een appje dat hij de post had verwijderd, omdat hij niet openbaar dit soort discussies wilde voeren met me en hij dat ook niet doet over veganisme met mij.
Heb ik alleen ā€œis oke ā€˜hartjeā€™ā€ op gereageerd.
Vervolgens ging ik de dag ernaar naar een BLM demonstratie (gisteren) en zodra hij dat zag op instagram stories heeft ie een berichtje op Facebook gezet dat hij teleurgesteld is in dat beide kanten zo ver gaan en hij maar even van Facebook af gaat voorlopig, omdat hij zich er allemaal niet prettig meer bij voelt.

Oke pap, kut voor jou en je white privilege en fijn voor je dat jij ervoor kan kiezen Facebook even uit te zetten om ā€˜tot rustā€™ te komen.

Echtā€¦ Oudersā€¦ Hij lijkt wel een tienermeisje dat zā€™n zin niet krijgt joh.

6 likes

Omdat jij lijnrecht tegenover hem staat en hij alleen maar met mensen ā€œin discussieā€ wil die er hetzelfde over denken? Goede discussie wordt dat.
Herkenbaar trouwens hoor, alleen dan met broers. Mijn vader zegt helemaal niks en als ik hem aan de telefoon heb ā€œja je hebt wel goeie puntenā€. Ok durf dat ook even aan te geven wanneer mijn broers onzin verkondigen in de familie app. Maar dan is hij stil want ā€œmoeilijk onderwerpā€.

2 likes

Ik kreeg gisteren ook een dooddoener van een familielid tijdens een racismediscussie:
Als je ouder wordt denk je er wel anders over. Echt gewoon mij monddood maken en ik mag hopen dat ik er over 10, 20 en 50 jaar nog exact hetzelfde over denk als nu.

Werd er zo boos van

4 likes

Nu erger ik me sowieso snel aan mensen in een groepsproject, maar iemand heeft nu in een onderzoeksdocument allemaal opmerkingen erbij gezet over de grammatica en hoe het anders moet. Waarom pas je het niet gewoon zelf meteen aan??

Omg ja mijn moeder ook. ā€˜Ik heb meer levenservaring dan jij dus ik weet het beter.ā€™ Ja dan kan ik natuurlijk niks meer zeggen.

1 like

Volgens hem staan we niet eens ljinrecht tegenover elkaar, want hij is toch geen racist?! Hij discrimineert niet hoor!
Maar ik kan hem dus niet uitleggen dat hij dat wel doet. Maar goed, die discussies ga ik inderdaad al niet eens met hem aan verder, behalve dan dat ik hem corrigeer als hij dit soort dingen doet. Ik trek niet aan zijn jasje om verder de discussie aan te gaan, maar ik ga ook niet meer mā€™n mond houden als ik zie dat wat ie doet niet okĆ© is.

3 likes

Pfff ja dat zei een oude kennis ook altijd tegen mā€™n vriend en mij. Dat we ā€˜laterā€™ als we afgestudeerd waren en zelf goed geld gingen verdienen vanzelf wel VVD gingen stemmen, want anders waren we dief van onze eigen portemonnee en we zouden daar nog wel anders over gaan denken.

Ondertussen is het ā€˜laterā€™, verdienen we goed en zit mā€™n vriend bij de gemeenteraad van Partij voor de Dieren, maar hij zegt nog steeds dat ā€˜later laterā€™ we heus nog wel anders gaan denken.

Ok boomer.

6 likes

Serieus? Als mijn oma van 94 het begrijpt en iedereen accepteert dan kan de rest dat ook. Heeft niks met leeftijd te maken

3 likes

Weinig concentratie, en zag net een Facebook post die begon met, ā€œik ben geen racist maar ik ben het zat.ā€
En een heel kopie en plak verhaal die ik half heb gelezen.
Tijd om te ontvrienden.

1 like