Waar erger je je aan #7

Ik wil dat het gaat regenen hier! Al zolang benauwd en dat lijkt me zo knus

1 like

het regent hier eindelijk maar het wordt alleen maar benauwder :’(

1 like

Ahrhdjfi ik ben anderhalf uur weggeweest om de weekboodschappen te doen en langs de apotheek te gaan, terwijl mijn vriend thuis zou afwassen (3 borden, echt een klusje van niks). Ik bel aan, hij maakt open, geeft me een kus en loopt naar de keuken, waar hij pontificaal het eerste bord begint te poetsen. Zo werkt het niet hoor. :rage: Ik heb de boodschappentassen op de keukentafel neergezet en hij mag ze uitruimen hoor, doe normaal.

Ik heb gistermiddag drie uur lang in de volle zon op een grasveld gezeten en ik was vergeten zonnebrandcrème op te doen / mee te nemen :sob:

Mijn gezicht en hals zijn heel erg verbrand nu en mijn hele gezicht voelt trekkerig aan. En het ziet er nog eens extra idioot uit omdat ik een mondkapje op had. Mijn voorhoofd, neus en jukbeenderen zijn dus vuurrood terwijl de rest van mijn wangen en mijn kin wit zijn. Ik weet nu al dat ik hier morgen vet veel opmerkingen van leerlingen over ga krijgen.

2 likes

Wat vervelend zeg! En heel naar dat je huisarts zo reageerde. Ik weet niet of je aan de pil bent? Ik heb dit ook een aantal jaar gehad (op het kotsen na dan). Hele erge krampen in mijn baarmoeder die soms uren aanhielden. Bij mij is dit helemaal weggegaan toen ik met de pil stopte!

Maar hij doet het toch? Of zouden jullie direct weggaan als je terug kwam? Ik zie het probleem niet zo, maar ik ben ook een eeuwige uitsteller.

3 likes

Hij zou het doen terwijl ik boodschappen zou halen. We hebben beiden aan beide klusjes een hekel, maar afwassen is een stuk minder intensief/tijdrovend, dus ik erger me er wel aan dat hij dat niet in de anderhalf uur dat ik weg was heeft gedaan. Onze keuken is daarnaast ook klein, en twee volle boodschappentassen uitruimen terwijl er nog rommel en vieze vaat ligt is daarom vet onhandig. Het is geen serieus probleem natuurlijk, maar ik vind het wel irritant!

1 like

Als dit vaker voorkomt, zou ik naar de kaakfysio gaan. Anders kan de spierspanning in je kaak alleen maar toenemen en kunnen de klachten verergeren.

1 like

Aan mensen in mijn vriendengroep met wie ik over een paar weken een weekendje wegga.
Ivm de kosten willen we peilen wie er nu precies wel/niet meegaat (sommigen zien het misschien niet zitten ivm corona), dus ik had een lijstje gemaakt om te copy pasten en aan te vullen. Verstuur ik dat, komen er direct daarna 2 berichten van mensen die zich aan-/afmelden zonder dat ze dat berichtje ff overnemen :roll_eyes: Het gaat om zo’n 25 man dus wel chill om wat overzicht te hebben.

sinds dit forum mis ik ook echt de poll-functie in whatsapp. hoe handig zou dat zijn

10 likes

Wow, maar echt! Vooral in groepsapps al je iets wilt afspreken en waar etc.

Download loulou app, ideaal voor datumprikkers e.d. via Whatsapp!

1 like

Dat mn insta soms willekeurig iemand uitkiest om de fotos en filmpjes die ik in mn storie zet ook mee te delen. Dan krijg ik ineens van iemand “huh?” En dan moet ik weer uitleggen dat mn insta een klootzak is.

Ik word zo gek van mensen die buiten onder mijn raam staan te praten tot laat in de avond. Nu het langer licht is en meer mensen op straat zijn is het zo rumoerig in mijn wijk. Ik ben serieus aan het overwegen om in een dorp te gaan wonen of in een buitenwijk. Maar ja, in de winter is het wel rustig 's avonds en dan vind ik het heerlijk om zo centraal te wonen.

Dat het volume zoveel omhoog moet als ik met oortjes iets luister en een geroosterd broodje eet

4 likes

woon je ook in een wat ouder huis? die zijn vaak zo gehorig in vergelijking met nieuwbouw joh…
ik werd ook gek van het geluid van de mensen en de scooters van het afhaalrestaurant op de hoek en optrekkende auto’s etc. Ik ben inderdaad verhuisd naar een kleinere stad en woon nu in een woonwijk in plaats van aan een weg en denk echt wow, hoe heb ik de afgelopen jaren geslapen…
ben uitgerust op een dieper niveau nu. een slechte nachtrust is echt killing.

2 likes

Ik woon in een naoorlogse flat. Op zich wel goed geïsoleerd maar geluid komt er doorheen, inderdaad ook die irritante scooters en auto’s met kutmuziek. Ik woon naast een supermarkt dus veel mensen zitten nu ook onder mijn raam in hun auto te chillen met muziek terwijl de ander boodschappen haalt :joy: Hoe vond je de overgang naar een woonwijk in een kleinere stad? Met betrekking tot vermaak enzo?

hmm, ik werd van in de stad wonen niet zo sociaal als ik hoopte.
nu ik een wat grotere woonruimte en eigen tuin heb, nodig ik veel vaker mensen uit en heb meer te doen dan toen ik nog op mijn kamer in de stad zat! het is mij dus wel goed bevallen, want ik kan vanaf hier alsnog in 10 minuten naar een cafe/ijssalon fietsen (in plaats van 5 min lopen).
ja scooters zijn vreselijk, zo’n herrie.
mijn onderbuurjongen had ook zo’n tomos (ROTDINGEN) en hij kwam op de gekste tijden thuis en zijn vrienden kwamen altijd langs en gingen dan omhoog roepen dat hij open moest doen/sleutel moest gooien.
maar die zaten altijd zo hard aan de drugs dat ze denk ik niet beseften dat als hij het hoorde, de huizen er om heen het OOK allemaal hoorden

Kan dat ook echt in de app? Want heb het een een keer gebruikt en toen moest je alsnog maar een soort datum prikker achtige site

Ik heb precies 1 week geleden voor het eerst wat besteld op vinted en ik zag pas net dat de betaling blijkbaar was mislukt. Dus ik heb de klantenservice gevraagd, duurt het ten eerste elke keer 10-15 minuten tot ze antwoord geven, daarna moest ik mijn bankafschriften van de hele week doorsturen en nu gaan ze het een paar dagen lang onderzoeken??
Kan nu ook nergens mijn bestellingen terugvinden op die site en je zou toch denken dat als je blijkbaar een fout detecteert dat je dan het geld terugstort
Wat een rotzooi