Waar erger je je aan #7

Hahahahaha dit is echt zo herkenbaar. Lijkt me zo gênant ook.

1 like

Mijn fluitende buurman.

Ugh ik had een bestelling bij John Beerens gedaan maar per ongeluk een verkeerd adres ingevuld, toen kon ik nog kiezen om het bij een ophaalpunt op te halen. Deze bleek alweer retour gestuurd te zijn toen ik daar kwam. Daar kreeg ik geen email over. Nu krijg ik wel dat geld terug. Vervolgens ergens anders een nieuwe bestelling gedaan, het gaat alleen maar om shampoo en conditioner maar ‘gewone’ shampoo en conditioner werken niet met mijn haar of ik loop met een bos stro rond. Nu kwam dus de bestelling binnen. Blijkt het om 75 ml shampoo en 75 ml conditioner te gaan. Nou joeeeehoe daar kan ik 2 keer m’n haar mee wassen en dat voor een bedrag van 30 euro ofzo. :dizzy_face: Ik dacht al wat is dit voor lullig klein pakketje? Ik had dat wel vaker besteld met op z’n minst 250 ml. Sjongejonge. Kijk die potjes dan ook hoe klein man man :triumph:. Ik weet dat h t maar over shampoo gaat maar toch wat 'n gedoe sheehz.

Argh, nou na 2 weken dan eindelijk m’n bos stro wassen dat wel.

2 likes

Een collega schrijft iedere dag hele verslagen op Facebook. En in elk verslag heeft ze het erover dat alles zo zwaar is vanwege C. :disappointed:

1 like

Mijn nek doet zo’n pijn de laatste tijd. Zal wel door mijn geweldige houding komen. Het weer helpt ook niet mee anders zou ik even gaan wandelen om van houding te wisselen, maar in die hitte ga ik echt niet naar buiten.

C = corona?

Yep, zo noemt ze het.

1 like

Van die Gerda’s die denken dat de hele stad van hen is en zich niet aan de regels houden.Fietsen ze gewoon dóór de drukste winkelstraat,worden ze boos op mij en roepen ze dat ik aan de kant moet.Hou je bek Gerda je mag hier verdomme niet eens fietsen met je capri boek.

3 likes

Mijn vriend tettert altijd zó hard aan de telefoon, alsof ie vergeet dat ie niet zelf zo hard moet schreeuwen dat t aan de andere kant van de wereld te horen is, maar dat z’n tel dat dus voor ‘m doet.
En dan ook op dit tijdstip, arme buren. Maar ja al vraag ik elke 2 minuten of ie aub niet zo luid wil doen, dat gaat er nooit uit vrees ik.

4 likes

Dat ik heb afgesproken om morgenvroeg te ontbijten bij mn ouders terwijl ik tot nu gewerkt heb. En ik wil dan shiny en fris uitzien terwijl dat eigenlijk onmogelijk is omdat ik me voor 99,9% zeker sowieso ga verslapen

Ik moest vandaag bloed laten prikken in een groot ziekenhuis waar ik normaal niet kom, normaal moet je binnen bij ingang f (ook alleen nog maar daar binnen geweest). Toen ik donderdag de vrouw van de planning aan de lijn had vroeg ik nog of ik op zondag wel langs daar binnen kon zei ze ja hoor geen probleem.
Deze ochtend stond ik voor ingang f en het was dicht… Geen idee waar ik naartoe moest… gelukkig dat er juist iemand passeerde die met mij meegelopen is naar de juiste ingang.
Dan nog een hele zoektocht om naar de juiste plaats te raken om bloed te laten nemen want daarvoor moet ik wel in gebouw f zijn.
En dan ergernis 2, ik moest hier om 9u40 zijn het is nu bijna 10u10 en er zijn nog 10 wachtenden voor mij (We zijn begonnen met 15 voor mij), dat noem ik niet op afspraak ze…

Haha sorry maar ik moet hier zo om lachen, voel je frustratie compleet. :joy: Wel fijn dat je nu een week de tijd hebt om een grotere verpakking te bemachtigen.

1 like

Morgen komt er iemand onze vloer doen, super, maar die man is om 6.45 uur bij ons?! Hahaha wtf.

1 like

De openingstijden van winkels op Google. Okee ik vond het al vreemd dat flying tiger op zondag om 10 uur open gaat… maar er stond specifiek voor zondag een drukteprognose bij. Maar toen ik er kwam was het gewoon twaalf uur en ook niet vanwege Corona ofzo :joy: nou ja, ik heb m’n beweging gehad in ieder geval!

Ja die tijden kloppen voor geen meter. Maar mensen vullen die dus zelf in. Heb ook al weleens wijzigingen aangebracht bij winkels omdat er stond dat ze de hele week open waren terwijl ze maar alleen op bepaalde dagen open zijn.

1 like

Ik heb 2 weken aan handdoeken opgespaard om dan nu eindelijk een 60 graden was te doen (met mondkapjes).
Ondertussen zit die was er al een half uur in en bedenk ik me dat ik het programma op 40 graden heb gezet.
Nouja dan niet hoor.

4 likes

Een goede vriendin die ik niet heel regelmatig zie (paar keer per jaar) informeert altijd ‘subtiel’ of ik nog leuke jongens heb leren kennen en het begint me steeds meer te irriteren - ik ben niet op zoek, en als ik wel iemand leer kennen zou ik het haar wel vertellen. Heb het idee dat ze haar eigen onzekerheid projecteert op mij, want ik merk wel dat zij graag opnieuw een relatie zou hebben en dat ze dat ook als noodzakelijk beschouwt om geslaagd te zijn in het leven of zo.

1 like

Mijn kaak zit al de hele dag op slot. Gaat dit vanzelf over? Wel echt lekker rustig voor mijn omgeving maar ergerlijk voor mij.

Heb je dit vaker? Ik had vroeger echt vaak dat ik mijn kaak moest knakken voordat hij verder open ging tot hij idd op een dag op slot zat. Bij mij ging het niet vanzelf over. Tip van mijn kaakchirurg: duw een kurk tussen je tanden (we weten allebei dat je die wel ergens hebt liggen) en rol die dan voorzichtig heen en weer. Op den duur hoort dat dingetje dan los te schieten.

Disclaimer: ik ontken alle aansprakelijkheid.

3 likes

Aan dat ik een droge tong heb en nu schimmel.