Waar erger je je aan #7

Man man man, ik erger me zo aan de vriend van mijn zusje, soms vraag ik me echt af wat ze in die jongen ziet.

Hij heeft al sinds het begin van corona schijt aan de maatregelen en doet gewoon waar hij zin in heeft. Maar nu hij hoort dat mijn andere zusje en ik naar een demonstratie tegen racisme gaan stuurt hij ineens een preek over het belang van de coronamaatregelen in de gezinsapp :rolleyes:

2 likes

Ik haal eigenlijk tentamens en opdrachten altijd wel in 1x. Nu had ik deze tentamenperiode 2 tentamens die ik toch wel vrij pittig vond. Ik ben niet iemand die roept dat ik een 1 heb en dan alsnog een 8 haal, maar bij deze twee tentamens weet ik het gewoon echt niet. Kan alle kanten op, kan een 3 worden, kan een 6 worden. En dan zijn er mensen die zeggen ‘nou jij hebt het sowieso gehaald hoor’ of ‘nou ik denk dat jij nu vakantie hebt’. En dan voel ik me bijna bezwaard om te zeggen dat ik die tentamens pittig vond en echt geen idee heb wat voor cijfer ik moet verwachten en voel me al helemaal een faler als ik ze dan straks niet heb gehaald

Het is ook wel echt lastig om te zeggen of je een tentamen goed hebt gedaan. Ik had dat zelf heel erg. Ik twijfelde dan over alles. Vaak had ik dan wel een goed cijfer en dan kreeg ik weer commentaar van anderen.
Maar weet je, het is gewoon lastig om in te schatten. Je weet ook niet waar degene die nakijkt naar kijkt.
Ik duim voor goede resultaten voor je!

1 like

Mijn lichaam. Heb ik eindelijk een fijn/goed seksleven krijg ik nu na een orgasme zo’n ongelooflijke buikpijn dat ik een half uur tot uur zwetend en soms ook kotsend van de pijn bij moet komen. Ik was naar de huisarts gegaan maar zij deed hier lacherig over. Het wordt tijd voor een nieuwe huisarts.

Dat laatste zeker dan ja. Wtf zeg, huisartsen die lacherig gaan doen als je met een probleem komt. :-1::roll_eyes:

6 likes

Rond half 8 gaat mijn overbuurjongen van 5 ofzo elke avond pal voor onze deur voetballen met zijn vader. Onze kinderen slapen dan al en het is nu al de zoveelste keer dat ik uren bezig ben mijn oudste weer in slaap te krijgen omdat je dat stampen tegen de bal super goed hoort op zijn kamer (met alle ramen en rolluiken dicht). Ik verwacht echt niet dat de wereld stil staat als mijn kinderen slapen maar er is hier letterlijk om de hoek een grasveld. Wat ga je dan midden op straat staan voetballen elke avond? Ik voel me ook een enorme zeikerd als ik daar iets van zou zeggen. Maar het is wel kut (onze zoon heeft door een heel zeldzaam syndroom ernstige slaapproblemen en daardoor is hij dan meteen klaarwakker. Dus we zitten nu wrs tot een uur of 23 met hem)

1 like

Dit herken ik echt heel erg, bij mij zei ze dat het kwam van prikkelbare darm syndroom, en ik dacht mens ik ga dood van de pijn en dit voelt anders dan darmklachten maar ik voelde me ook niet echt serieus genomen. Hopelijk kun je er toch wat meer duidelijkheid over krijgen snel!

Ik zou het dan zeker gewoon bespreken met de buren, misschien zijn ze zich niet bewust van het geluid dat het binnen veroorzaakt en dat je zoontje er wakker van wordt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand, al s je de situatie zoals hierboven uitlegt, dan zegt dat je niet moet zeiken.

5 likes

Dat mn kapper voor zichzelf is begonnen in een andere plaats.
Kan natuurlijk prima een half uur rijden om mn haar door haar te blijven laten doen en dat is het ook waard, maar die chille ligstoelen bij het wassen bij Salon B was gewoon mn uitje. Verdomme.

2 likes

Ik vind eigenlijk dat een kind van 5 in bed hoort te liggen om half 8.

mijn buren die gewoon een keihard luid feestje houden, ging net aanbellen stond de andere buurman er ook al, maar ze moet toch echt even haar frustratie kwijt want corona, ja doos we hebben allemaal last van corona dat betekent niet dat ik om 2 uur s’nachts op mijn balkon mee ga staan schreeuwen met kind van de duivel :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat kpn pas over anderhalve week internet/tv aan kan sluiten in mijn nieuwe huis?! In welke eeuw leven we. Ik wil vandaag besteld morgen in huis (of toch iig begin volgende week) :weary:

Aan mezelf, zo lamlendig. Sinds 1 juni mag ik mijn biebboeken weer inleveren, die ik al sinds februari in huis heb. Elke dag denk ik er aan, maar ik doe het nooit.
Ze liggen nu al wel een paar dagen in mijn auto, zodat ik ze weg kan brengen als ik boodschappen ga doen, maar ook dan heb ik er gewoon geen zin in.
Ik hoef ze alleen maar af te geven, is ook echt zo veel werk :roll_eyes:

3 likes

Misschien helpt het om te weten dat als je te lang wacht ze je een factuur sturen met echt een giga bedrag. Althans, dat was bij mij zo. Stond binnen een dag in de bieb :wink:

2 likes

helaas weet ik dat ik het tot 1 juli boetevrij mag inleveren, dus waarschijnlijk ga ik er pas op 30 juni 5 minuten voor sluitingstijd naartoe.

2 likes

Haha oke ja zou ik dan ook doen. Nou ja nog maar een kleine twee weken leven met deze ergenis, moet te doen zijn.

2 likes

stop met jezelf kwellen! lever ze gewoon in en denk aan het heerlijke gevoel van opluchting daarna.
lekker boeken inleveren, muziek aan raampjes open zonnebril op en daarna ergens een ijsje eten.

8 likes

Ja zo maak je het wel verleidelijk om gewoon te gaan! :smile: dankje voor de motivatie, ik ga me aankleden!

4 likes

Een vriendin van me is zwanger, en ze zegt constant dat ze er behalve haar buik helemaal niet anders uitziet.
Nu is dat sowieso irritant omdat het steeds genoemd moet worden (en wat doet het ertoe?), maar het is ook gewoon niet waar :grimacing:
Ik snap dat het uit onzekerheid is maar het is echt irritant.

Oh dat gebeurt bij mij ook soms. Ze hebben echt geluk dat ik niet weet waar ze dan wonen, want ik was dan echt de komende weken meerdere keren langsgekomen om ook aan te bellen

1 like