Waar erger je je aan #7

Een vriendin die opeens heel de tijd wilt bellen, en het is echt algemeen geweten dat ik bellen haat :grinning: ze heeft al eens gebeld toen ik aan het werk was en ook net toen ik therapie had en nu wilt ze meteen na therapie bellen maar dan heb ik liever een moment voor mezelf en m’n gedachten

Ik erger me dus aan het feit dat ik bellen haat :joy:

Haha dit herken ik heel erg. Liever real life afspreken dan bellen. De hel. Of ellenlange voice memos ontvangen. No way dat ik een voicememo terug ga sturen, een appje kunnen ze verwachten.

2 likes

Ja inderdaad! In de tijd dat ze appt om te bellen had ze allang gewoon geappt om het helemaal te zeggen joh :grinning:

Kan je niet gewoon zeggen dat je oren daar even niet naar staan? Ik zou ook helemaal kriegel worden als iemand zo in mn nek zou zitten

2 likes

Dat ik voor de eerste x sinds 2 weken vroeg in slaap val. En dat mn moeder dan ineens komt met " je bent vergeten het oud papiet buiten te zetten denk je dat je morgen vroeg optijd wakker bent
"
Girl
 kan je dan helemaal niks zelf.
Heb het net met veel lawaai buiten gezet. Ik wakker = hele buurt wakker.

5 likes

Bas Smit

15 likes

Dat mn fucking pijnlijke al maanden ontstoken piercing net voor de tweede keer eruit ging en ik kon al niet slapen omdat ik bonkende hoofdpijn heb. Dus ik ging naar de badkamer voor de operatie zonder verdoving. Had een van die kut katten weer gescheten

1 like

Dat een vriendengroep ineens na jaren weer wil afspreken om uit eten te gaan. Waarom ineens nu? Volgens mij mag dat niet eens?

Dat ik zo overdreven graag een huis wil kopen terwijl ik 0 spaargeld heb, toch waarschijnlijk in een grote stad wil blijven (samen)wonen en wil wel iets inleveren qua ruimte want nu veel te groot nieuwbouw appartement voor mezelf maar ook niet te veel. Zucht.

Slecht gefileerde haringen. Ik haat graten

2 likes

ik mis dit ook. waar zijn de getailleerde shirtjes gebleven? en dan van een mooi stevig stofje en niet zo’n naar dun plakstofje. en met de juiste soort mouwen. ik ben inmiddels gestopt met zoeken. (onlangs wel geslaagd bij zeeman trouwens, maar dat was gewoon een basic streepjes t-shirt)

2 likes

Ik word er zo moe van dat er telkens iemand mee wil als ik met de auto weg ga. Ik wil gewoon even alleen rondrijden, met mijn muziek aan (die door de anderen ook al niet gewaardeerd wordt) en meebleren en doen waar ik zin in heb in plaats van 24 uur per dag op iemands lip zitten. Zeker nu met thuiswerken en coronagedoe waardoor je verder zo ongeveer nergens naartoe kunt :unamused:

2 likes

Ik word eigenlijk echt helemaal doodmoe van mijn eigen vrienden. Heb sinds de lockdown alleen dezelfde steeds gezien en ben zo klaar met ze. Ik need a break en andere mensen :weary: ik wil gewoon weer aan het werk

3 likes

Had een fijne zonnebrand voor gezicht gevonden van Clinique van 28 euro. Best duur, maar als ik er een hele zomer mee kan doen prima. Ik krijg hem net binnen, is het een mini flesje van 30 ml :sob: bijna een euro per ml. Volgende keer iets beter lezen bij het bestellen.

Oh god het wordt nog erger met de mensen in mijn complex. De verhuurder belde dat hij een brief had ontvangen van de VVE over het gootje voor onze deur, dat die vies was. Gelukkig vond hij dat zelf ook belachelijk.

Ik kan met een 30 ml flesje voor alleen gezicht alsnog wel een tijdje doen! Is natuurlijk best een klein oppervlakte.

1 like

Had ik gedaan!

Uiteindelijk gebeld, was het echt om iets heel stoms wat ik 1. al wist en 2. echt totaal niet belangrijk was en in 1 zin geappt had kunnen worden :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Teken! Er liep er net een over het oor van mijn hond. Ik had nog nooit een wandelende teek gezien, maar echt :face_vomiting:
Hoe komt het dat nog niemand een middel heeft verzonnen om die beesten uit te roeien?

2 likes

Ja dat is waar, maar ik houd altijd die spf regel ‘1 theelepel voor je gezicht’ aan, en denk dat ik dan niet eens aan 10 keer kom :frown:

Ik word de hele tijd door een scambedrijf gebeld en gesmst dat zogenaamd “Oxxio” is dat ik € 50 moet betalen. En nu heb ik dat nummer geblokkeerd maar daardoor krijg ik nu de hele tijd voicemails van dat nummer. Heb het nummer ook al gerapporteerd maar dat werkt dus ook niet. Super irritant.

1 like