Waar erger je je aan #7

Nee, dat is ook niet per se nodig. Maar als je ongesteld bent ligt je baarmoedermond vaak later dus dan kan het plaatsen makkelijker zijn. Aantal vriendinnen van mij hadden het ook op dezelfde dag, daarom wilde ik ook eerst overleggen over welke spiraal - en dan kon het verwijderen en plaatsen op dezelfde dag :roll_eyes:

Dat echt alle shirts met een leuke opdruk tegenwoordig vormloos zijn, ipv getailleerd. Gisteren echt tien shirts in mijn hand gehad waarvan ik de opdruk heel leuk vond, maar zo vormloos. Ik word daar ook vormloos van. :slightly_frowning_face:

4 likes

Moet zeggen dat bij mij het gesprek over welke spiraal ook pas plaatsvond net voor die werd geplaatst haha maar dat was wel bij een gynaecoloog in het ziekenhuis.

1 like

Volgens mij zit er een slak in mijn keuken :tired_face:
Ik heb hem nog nooit gezien maar vanmorgen zag ik ineens een heel slakkenspoor op mijn aanrecht, bah.

Mijn collega die op de luidspreker zit te bellen en daardoor ook hard zit te schreeuwen. Zo kan ik me toch niet concentreren meid

Rokken met een rits. Ik jojo altijd, gaat maar om 3 kg vaak maar wel bijna, allemaal op mijn buik in centimeters. Pas ik dus een rok, is de kans groot dat ik die maand later niet meer pas. Wil gewoon een elastiek of wikkelconstructie.
Of misschien erger ik me dan nog meer aan die brede taille waardoor dus elke centimeter erbij negatief effect heeft.
Ergernis komt neer op; geen rokken kunnen vinden. Of er wel eentje hebben maar dat die dan na een paar uur fietsen al stuk is (zie ergernis paar weken terug)

1 like

Ik wilde net een vergelijkbare ergernis komen posten. Het gewicht dat ik aankom komt er bijna altijd bij bij mijn taille en buik (en bovenarmen, love mijn appelfiguur) en ik schommel ook altijd in gewicht. Is altijd lastig met goed passende high waisted broeken vinden, want mijn taille is volgens mij in verhouding met de rest van mijn lichaam gewoon massive waardoor niks normaal past en alles wat bij kont en benen goed zit knelt bij mijn bovenlichaam.

1 like

Dat ik bij Obese (via Videoland, dus niet de aflevering op tv) gister een man was met grotere tieten dan ik. Al kom ik 40 kilo aan, ik blijf plattig.

3 likes

Heb ik ook ja! Maar vooral met rokken en jurken en ritsen eigenlijk. Broeken kunnen vaak wel een centimeter meegeven, maar een rits staat dan vaak al op springen. Zo vervelend wel.
Vriendinnen van mij jojo en helemaal niet zo dat ze dan echt maand later een kledingstuk niet meer passen. Ik heb verschillende maten in de kast liggen en eigenlijk allemaal door variërend buikvet.
Zware leven.

Ik dus ook! Met shirts heb ik het dus ook, omdat het vet aan mijn bovenarmen (haha) ook zo varieert van maand tot maand. Zo onhandig!!!

1 like

Daar heb ik weer dat mijn tieten groeien of krimpen afhankelijk van hoeveel ik sport en een shirt dus opeens te veel ruimte kan hebben bovenaan.
Het armen probleem heb ik niet, dat beschouw ik dan maar als een zegen :stuck_out_tongue:

En ik wilde laatst posten dat de paar kilo’s die ik de afgelopen tijd ben aangekomen allemaal in mijn onderkin zijn gaan zitten, daaaayum

1 like

Iemand die in transitie was van m naar f had ook echt binnen no time grotere borsten dan deze prinses met de erwt. :slight_smile:

1 like

Ja ik ken ook zoveel meiden die dan zeggen: oh toen ik met de pil begon kreeg ik echt grotere borsten

???ikniet???

1 like

Ik heb gewoon nooit tieten, lichaamsgewicht maakt niks uit, ben altijd plat haha (@Westwood I feel ya). Maar het is zo irritant dat geschommel in gewicht en hoewel het maar om enkele kilo’s gaat merk ik het dus gelijk wel bij kledingstukken die knellen bij mijn bovenarmen en buik.

Groot voordeel van thuiswerken: elke dag een chille legging en oversized overhemd, nu heb ik al deze problemen niet!

1 like

Oh hier ook en bijvoorbeeld van die pantalons of rokken met veel stof in de taille, heet dat nou paperbag ofzo? Dat vind ik mij écht niet staan en ook niet comfortabel zitten.

1 like

Toen ik tijdelijk 12 kilo meer woog kon ik eindelijk een beetje een beha vullen. Al mis ik het nu niet meer maar mannen die mijn borsten ‘cute’ noemen verdienen een klap. :face_vomiting:

Ik las toen je nog 12 kilo woog en ik schrok me een hoed. Ja de mannen met wie ik heb gedaan zeggenallemaal: “ja maar geen zorgen ik hou wel van een vrouw met kleine borsten en grote billen” want dat heb ik dan wel weer. Maar het boeit me niet zoveel wat je ervan vindt, kerel, ik vind het zelf gewoon een beetje kut.

2 likes

Haha ja ik mis mijn blouses dus totaal niet nu. Ze zien er leuk uit maar het zit totaal niet lekker door brede rug/schouders waardoor het altijd knelt.
(PS ik kan mijn lichaamsvormen wel waarderen hoor, love yourself, maar wel jammer dat kleding vaak gemaakt is voor zandloperfiguren en ik dat niet heb. Oh en jammer dat ik niet kan naaien en ook geen zin hen om dit wel te leren :p).

1 like

Aan de stomme huizenmarkt. Er komt al drie weken niets online dat aan onze “eisen” voldoet en onze eisen zijn al zo laag. Stom iets om je aan te irriteren want je hebt er geen invloed op, maar ik zou willen dat die stomme huizenprijzen wat zouden zakken.

2 likes