Waar erger je je aan #7

De mensen in mijn appartementencomplex zijn zo passief agressief. Er lag al een tijdje een haarelastiekje op de galerij, nu heeft iemand die aan mij voordeur gehangen. Dat ding is niet eens van mij joh doe normaal

3 likes

Schiet het tegen iemands raam

2 likes

Wow beste idee van de dag. Beschadigt zo’n ijzeren dingetje een raam niet? Daar heb ik ook niet zo’n zin in. Wist daardoor wel dat het niet mijn elastiekje was

Hoe krijg je dat voor mekaar in het coronatijdperk? :sweat_smile:

Ik woon nog thuis bij mijn moeder. Dus het kan zijn dat ze terecht zijn gekomen in haar kledingkast of in die van mijn broertje. Maar als ik ernaar vraag, heeft niemand ze gezien :sweat_smile:
Een ben ik al minstens een half jaar kwijt en de ander sinds twee maanden of zo. Misschien ondertussen al langer.

1 like

Skype sessies met vriendinnen plannen. Weet ik veel of ik volgende week donderdag zin heb jullie te spreken?

6 likes

Nee joh. Trouwens, grotere kans dat je m in je eigen gezicht schiet.

2 likes

Mij kennende wel ja. Ach m’n katten zijn nu blij met hun nieuwe speeltje

I see what you did there :wink:

2 likes

Dat er net gewoon 10 seconde lang een
close-up van kindersnot in beeld was bij het nieuws, gatverdamme zeg. :face_vomiting:

4 likes

Ja gadverdamme, ik zat net te eten rot op met dat snot

2 likes

Ja gadverdamme net ook!! We get it, het kind is verkouden, doe niet zo goor

4 likes

Echt hù, what’s next? Als er een item over een griepgolf is krijgen we voortaan ondergekakte wc’s en emmers vol kots te zien, zodat we het beter snappen?! Zo raar. :tired_face:

Er zat sowieso een artistiek type achter want even later tijdens een gesprek met een
 woordvoerder oid zoomden ze net te lang in op het pakje Kleenex dat op tafel lag :joy: (het thema was VERKOUDHEID ja?)

3 likes

Haha echt slecht. Ik ging even kijken op Twitter of er meer klachten over zijn, en blijkbaar stond er van de week ook al een foto afgedrukt in een krant van een walgelijk snotkind met tong uit de mond in het snot. Echt whyyyyyyyy

1 like

Mn nagel is net gebroken tijdens de seks. Wat emotioneel.

1 like

Ik erger me dood aan collega’s die niet snappen dat er een verschil is tussen ‘‘Beantwoorden’’ en ‘‘Allen beantwoorden’’. Vooral onze conciĂ«rge heeft er een handje van. Denk gewoon even twee seconden na of je reactie voor het volledige team of maar voor Ă©Ă©n persoon relevant is.

9 likes

Ik zie opeens veel echt te dikke honden :pensive:
Vind het naar om zo’n beest te zien dat nauwelijks meer vooruit komt en hijgt als een zware shag roker bij iedere inspanning :sob:

2 likes

Ik belde net naar de huisarts, om een afspraak te maken voor het wisselen van anticonceptie (implanon naar spiraal). En die eerste moet er dus uitgehaald worden.

Ik zeg tegen de assistente dat ik liever niet wil dat er te veel tijd tussen zit, dus dat we beter eerst een consultafspraak kunnen maken. Zegt ze: ja dan haalt ze hem er gewoon uit en dan kun je het erover hebben. Ik: ja, oke, maar ik wil liever dat er weinig tijd tussenzit want dat vind ik niet prettig. Daarom wil ik eerst de opties overleggen. Toen draaide ze eromheen, zegt ze: ja maar je moet ook eerst ongesteld zijn voor een spiraal enzo. En dan heb je nog verschillende spiralen. (Eh ja? Daarom is het toch handiger om eerst te overleggen in plaats van dat ding er gelijk uit te trekken?)

Eindstand is dat ik nu geen flauw idee heb wat we nou hebben afgesproken. Aangezien ze wel bevestigde dat ik consult had maar ook het verwijderen steeds aanhaalde.

En ik moest ook bellen voor iets anders, maar dat was ik vergeten omdat zij zo vaag deed :woozy_face:

Ik hoefde trouwens helemaal niet eerst ongesteld te worden tussen het wisselen van een implanon en spiraal in? Bij mij gebeurde het op dezelfde dag. Heel raar dat ze zo vaag deed. Hoop trouwens dat jouw implanon er makkelijk uitgaat bij mij kon de huisarts hem niet meer voelen haha.