Waar erger je je aan #7

De AH hier is helemaal verbouwd en ik dacht top, nu hebben ze veel ruimte om het vega(n) aanbod wat te vergroten, maar het is precies even klein gebleven :sob:
Zal wel niet zo populair zijn hier dan maar ik wil meer opties!!

1 like

Ik vind het ook zo irritant dat bij vega(n) producten het steeds lijkt alsof het ene product plaats moet maken voor het andere, terwijl ze het ook gewoon zouden kunnen uitbreiden.

7 likes

Ja!!! Dat. Mijn lievelingsworst ligt niet meer bij onze dorpsjumbo, er zijn andere soorten gekomen, maar ik wil gewoon die!! De boterhamworst van de vega slager :frowning:

Heb jij mooi pech, had je maar niet zo moeilijk moeten doen. Je kan ook gewoon vlees eten Luzarl. :wink:

Het zal de supermarkten echt een worst wezen omdat het uiteindelijk toch alleen om de omzet gaat. Dan gaan ze weer even op de vegetarische toer omdat je daar kort even extra mee kan scoren om vervolgens weer grotendeels terug te gaan naar de oude situatie. Echt wereldverbeteraars zijn het niet.

1 like

Dat ik ondertussen al 2 spijkerbroeken kwijt ben :upside_down_face:

Ohhh nee doe dit niet ik heb het al zo zwaar met mijn vegetarische bestaan

2 likes

Dat ik op het moment het concentratievermogen van een amoebe heb.

2 likes

Ja hè! Dat valt me nou ook altijd op. Terwijl bij de ah waar ik vaak kom de schappen snel leegzijn (doe meestal 's avonds boodschappen en dan zijn vaak dingen op in het vegaschap).

Echt he!! Ik vind die filets als van kip van ah merk echt zooo lekker, maar nu is die niet meer te koop omdat er weer iets anders voor in de plek is gekomen :worried: Soms ga ik dan naar een andere AH die helaas niet op fiets/loopafstand zit en daar heeft het vega aanbod helemaal zijn eigen plekje en veel aanbod, in tegenstelling tot ‘mijn’ ah

1 like

Ik word daar dus ook knettergek van. Ik kon een bepaalde woning niet krijgen vanwege mijn leeftijd. Ergens anders kon ik geen woning delen omdat ik op papier student ben terwijl ik 31 ben en gewoon veel werk. Alsof een 31 jarige vrouw met meerdere diploma’s en een baan hetzelfde leeft als een achttienjarige die vorig jaar eindexamen heeft gedaan. :upside_down_face:

Ze waren daar heel hard in. Ik had zelf nadrukkelijk mijn leeftijd genoemd omdat ik wel jonger lijk en benadrukt dat ik niet eens de energie heb om feestjes etc te organiseren omdat ik gewoon veel uren werk. Dat ik een extra studie doe als toevoeging op het werk dat ik al deed. :upside_down_face:

@Santeria ik heb het nu daarom maar even laten rusten en wacht wel totdat ik helemaal klaar ben maar ik heb dan de luxe dat ik nog even thuis kan bivakkeren, hoe kut ik het ook vind.

1 like

Hopelijk rond oktober. :slightly_smiling_face:Het zou mij nu ook te veel tijd kosten, werken, afstuderen, voor andere zorgen en dan ook nog een woning zoeken. Ik ben al blij dat ik voorlopig niet hoef te solliciteren. Komt het einde voor jou ook al in zicht?

mn wandklok loopt ineens een half uur achter grrrr

Dat omdat mijn peuterzoon een klein beetje snottert hij niet naar de opvang mag. Ergens snap ik het wel maar het is een kind van 2 die zijn toch allemaal chronisch verkouden?!
M’n baas ziet me aankomen, weer verlof opnemen. En dan in de avonduren werken om niet achter de feiten aan te blijven lopen.
Bah, vind dit echt stom!

Maar dat mag toch niet meer? Kan je huisarts niet iets voor je regelen?

Nee helaas, “daar kunnen we echt niet aan beginnen mevrouw”.
Als hij volgende week nog snottert mag hij een corona test, en bij negatieve uitslag zou hij dan mogen gaan. Maar d’r is niks mis met hem, behalve wat snot… Ben echt over de zeik, wat een gedoe :unamused:

Met al dat thuiswerken draag ik de hele week joggings met een nette top voor de videomeetings, maar na 3 maanden ben ik al mijn bovenstukken zó zat. Heb echt zin om lekker te gaan winkelen, maar vind dat ergens ook wel stom want (1) het is niet alsof ik te weinig heb (maar ook niet te veel) en (2) sommige outfits draag ik nu niet omdat ze mooier staan met een ‘echte’ broek dus eigenlijk heb ik meer opties dan ik draag. Alleen draag ik mijn nette broeken niet omdat ik vaak met opgetrokken knieën zit en dan wordt het kniegedeelte zo snel lelijk.

Je bent niet de enige: https://nos.nl/artikel/2336800-ouders-kwaad-over-weigeren-snotterende-kinderen-bij-kinderdagverblijf.html

Lijkt me ook frustrerend. Volgens mij zijn kinderen die naar de opvang gaan chronisch verkouden.

Oh hahaha bekend probleem dus.
Is echt frustrerend, want kan moeilijk iedere maand paar dagen vrij nemen. Dus kan me helemaal vinden in dat artikel.

Eens! Ik volgde heel lang een winkel, maar sinds de eigenaresse een baby heeft staat die baby steeds op die pagina. Heb ze inmiddels maar ontvolgd. Keek vanwege deze post net even of het al over was, maar eerste story ging over een babydate