Waar erger je je aan #7

Aan alles. Mijn huisgenoot doet elke avond een wandeling, dat is mijn enige tijd alleen op een dag. Vandaag niet, nu eet ze chips op de bank. Heel hard. En nu moet ik nog soep maken die ik gisteren wilde maken maar dat kon niet want mijn knoflook was op en niet door mij. En ik heb buik-en rugpijn. Ik pms. Dat moge duidelijk zijn.

2 likes

Mijn schoonouders.

Pre-fall collecties. Donder op! Kom maar met post-corona collecties.

2 likes

We proberen met vriendinnen een etentje te plannen en dan zijn er 3 datums genoemd die niet werken voor iedereen en dan zegt er een ‘dit werkt niet, ga maar zonder mij’. Echt zo irritant, doe gewoon een beetje moeite

3 likes

Met veel geluk via een datumprikker eindelijk een datum gevonden waarop ik met drie collega’s kan gaan eten (we werken allemaal onregelmatig). Zegt er nu eentje “oeps, ik kan inmiddels niet meer
”

WAAROM maak ik die datumprikker dan?! Hij staat nog geen 24 uur open :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Haha typisch Nederland, het land is 1 week weer van het slot en het regent alweer datumprikkers (incl. bijbehorende ergernissen) :rofl:

30 likes

We moeten toch de lokale ondernemers steunen in deze moeilijke tijden!!!1

1 like

Ja meid dat ken toch de hele dag! Geen datumprikker voor nodig hoor

2 likes

Dat wanneer het mij uitkomt ik weinig kan werken, ik andere dingen gepland heb, ik opeens veel kan werken

1 like

Ik moet ongesteld worden en ik ben dan rond mijn menstruatie altijd zo’n vetzak alles opgeblazen en alle kleding te klein :frowning:

5 likes

Ik had een kaars aangezet in mijn kamer en ben in de kamer ernaast gaan zitten. Heeft mijn huisgenoot m uitgeblazen? Terwijl ze niks te zoeken heeft op mijn kamer. En mijn bovenbuur heeft harde kutmuziek. Dus nu heb ik herrie in een kamer die niet naar eucalyptus ruikt.

3 likes

Ik kan dus maar niet wennen aan de afkorting POTUS. Ik weet wat het betekent maar iedere keer dat ik het lees krijg ik echt een soort error in mn hoofd

2 likes

Ik heb 'm weer gegoogled.
Ook bipoc trouwens Google ik steeds weer.

Ojaa de tijd dat het zo vooruitstrevend en nieuw was dat de president van de USA gewoon hoogstpersoonlijk op Twitter zat!

Hoe vaak ik hoor:
“ik ging letterlijk dood van de pijn.”

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: No you didn’t.

5 likes

Die afkorting wordt al langer gebruikt dan Twitter hoor :stuck_out_tongue:

Ik zag net een Instagram post waarop iemand een buikfoto liet zien dat ze ‘10 maanden’ zwanger was. Mensen in de comments snapten het niet, waarop anderen reageerden ‘40 weken=10 maanden’. Sinds wanneer is een maand precies 4 weken, behalve feb?

1 like

Was de deur van jou kamer open en de kaars zichtbaar?
Dan had ik dat ook gedaan omdat ik bang ben voor brand. :pensive:
Misschien dacht je huisgenoot ook zo.

8 likes

Dacht ze ook, maar kom het even zeggen,ik vind het niet netjes om zomaar iemands kamer in te gaan en ik was gewoon thuis

1 like

Dan is het 8.5 maand. Ik denk dat de vrouwen in de comments echt denken dat 40 weken precies 10 maanden is, en 42 precies 10.5 maand. Was trouwens wel een Amerikaanse post dus het verbaast me nou ook weer niet heel erg.

Oja duh
 Ik zag net een tweet van FLOTUS voorbij komen vandaar de associatie.